![]() |
Van wie of wat word je niet zo blij?
Spui uw gal!
|
Van domme mensen -o-
|
Citaat:
ik word op dit moment niet zo blij van mijn kat, die om eten zeurt terwijl z'n bak vol is-o- |
Miekjuh: een beetje melk over de brokjes gieten, dan weet hij niet hoe snel hij ze moet opeten! ;)
Ik word niet zo blij van Wiskunde. Omdat ik opgave 28 niet snap, kan ik ook alle opgaven daarna niet maken. -O- |
Citaat:
OT: Dat het al een uur donker is. |
Citaat:
Ik laat t net zolang staan tottie het eet:D |
Dat iedereen gave vermoorde mensen heeft gekregen zoals trotski en allende en lennon en bhutto en caesar en franz ferdinand en rosa luxemburg en etc etc etc en dat ik mijn project over marvin gaye moet doen -o-
rot op met je marvin gaye |
Citaat:
Als hij helemaal niet eet, moet je paté aan zijn voorpoten smeren. Dat moet hij er dan wel aflikken en dan krijgt hij toch wat binnen. Maar inderdaad, verwende katten moet je gewoon cold turkey af laten kicken. Verwend nest. :nono: |
Ow, ik keek net in de spiegel en ik zag dat mijn lichaam eigenlijk helmaal geen vorm heeft-o-
|
Citaat:
|
Ja, dat weet ik, maar het kan ook door de vrij vormeloze en accentloze kledij die ik aanheb. Straks nog maar een keer kijken zonder kleren
|
Dat mensen die het niet verdienen, alles komt aanwaaien.. (n)
|
Bovendien, je bent veertien, het heeft nog alle tijd.
Dat ik elke keer vergeet een afspraak te maken. (n) |
|
Dat het huis ranzig is.... Vieze huisgenoten...
|
Citaat:
ot: Mijn programmeeropdracht. |
Citaat:
|
Citaat:
ot: Ik voel me onbegrepen :'( |
Smoesjes.
|
Stefanie is niet het ergste hoor :P het zijn vooral de zolderhuurders. Maar nee, ook Stefanie is geen actieve schoonmaakster (ik ook niet, maar daar heb ik dus een schoonmaakster voor).
|
Ben je zo lui dat je een schoonmaakster nodig hebt?
|
Mijn moeder die het altijd heel verrassend vind als ik afwijk van mijn gebruikelijke patroon.
"Wat, drink je wáter?" "Wat ben jij vroeg op!?" Dat soort dingen. Ja hallo! Ik ben je dochter, niet je klok die altijd gelijk moet lopen. |
Citaat:
|
Een essay van duizend woorden moeten schrijven (geen probleem), waarin vragen beantwoord moeten worden (geen probleem) waarvan de antwoorden uit één tekst gehaald moeten worden (ook geen probleem, hoef ik niet zelf achter literatuur aan), die maar een paar kantjes blijkt te zijn en die totaal geen antwoord geeft of de helft van de vragen (wél een probleem). :|
|
Ik ben blij dat Willmijn (de schoonmaakster) is geweest!!!
|
Ik word niet zo blij van de naam Willmijn -o-
|
Daar zeg je wat.
Ik ken een Wilmien, ze werkt ook in het filmtheater. Van haar word ik ook niet zo blij want ze is heel traag, staat eigenlijk alleen maar in de weg en zaagt aan een stuk door over dingen die je niet wilt weten. |
Citaat:
|
Wat een decadentie: wonen op kamers maar wel een schoonmaakster hebben :(
OT: Hoofdpijn en vreetbuineigingen want ongesteld. Bah. |
Child Rock, wat is daar dan het probleem mee?
|
Citaat:
ot: Ik word niet blij als ik vreetbuineigingen krijg en er is niks lekkers te eten :o |
Citaat:
Maar nogmaals: helemaal je eigen keus :) |
Citaat:
En ik zag dat er nog ijs in de vriezer ligt :o Hmmmmmmmmmmmmmmmmm |
Citaat:
En ik háát schoonmaken, vandaar dat ik een schoonmaakster heb. Maar ik krijg wel vaker dat soort opmerkingen te horen hoor. Ontopic: Ben er niet blij mee dat er geen chocolade binnen handbereik is (alleen van Lieke, maar daar moet ik van afblijven..) |
Ik ben nu echt al tien uur bezig geweest met blokjes tekenen en nog niet eens op één derde van mijn blad. Maar nu stop ik er even mee want ik word een beetje knetter van al die blokjes.
|
Citaat:
ot: Ik word niet blij van alle dingen die ik nog moet doen :( |
huisgenoot die gewoon álles wat ik draai afkraakt. je kunt ook in je eigen kamer blijven zeg -O-
|
oef das wel irritant
|
Dat ik morgen weer naar school moet.
|
Mijn ''Echte mildzoute Hindelooper Ruitjesdropjes'' zijn helemaal zacht geworden. :(
|
Mijn vader.
|
van de krakende tv :o
|
van EoS, maar ik weet niet waarom :(
|
Maandagmorgen opstart problemen.
|
Ik kan niet ophouden met niezen :(
|
de verkiezing 'meest sexy vegetariër van 2008'
|
Citaat:
|
Neenee, het is Georgina Verbaan, de vegetariër wier lievelingseten sushi is :) (y)
|
Citaat:
Ik baal er van dat de huisartsen in de buurt óf geen plek hebben, óf domweg niet bereikbaar zijn. (n) |
Ik moet opruimen want bezoek -O-
En het is echt puinzooi :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |