![]() |
Waar ben je trots op?
Je ouders, je relatie, jezelf, je hond, je piemel, je gezicht, je studie, je vaardigheden, je vriendje,
je vriendinnetje, vrienden, je uiterlijk, je werk? Vertel! En natuurlijk waarom. :) |
Mijn piemel.
|
gooooodver, die wilde ik maken :D
|
Ja en nu nog waarom hè, zegt Missy.
|
Ik ben niet trots op mijn piemel. Net zoals dat ik op geen enkel ander lichaamsdeel van mezelf trots ben. Waarom zou ik daar in godsnaam trots op zijn? Ik bedoel, je lichaam is zoals het is, en je hebt er niet aan meegeholpen om het zo te laten zijn zoals het is. (ok, sport en voeding enzo buiten beschouwing gelaten. als je een lelijke rotkop hebt, word je niet opeens bloedmooi als je gevarieerd eet en veel sport.) Dus wat dat betreft is het onzinnig om er trots op te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry, ik wilde even shockeren
|
Ik ben wel redelijk trots op mijn studieprestaties (vooral gezien omstandigheden), soms op mijn kookkusten en vooral op andere mensen, mijn broertje bijvoorbeeld, die op zijn zeventiende een basketbalteam traint en een percussiegroep leidt.
|
Ik ben vooral trots als ik mooie werkstukken kan inleveren of goede cijfers haal. Alleen zijn werkstukken meestal nachtwerk en bij toetsen doe ik de dag van te voren m'n boek voor het eerst open, dus is het nooit écht goed. :o
|
Ik ben er trots op dat ik behoorlijk goed kan schrijven (essays enzo). En dat ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald met (maar) 28 lessen, terwijl ik verwachtte dat het weer iets was wat ik niet zou kunnen.
|
Citaat:
dus bij deze ben ik trots op chick rock. (y) |
Nergens op, natuurlijk.
|
Op m'n wiskundeknobbel.
|
Ik ben trots op mijn nieuwsgierigheid, voor zover je daar trots op kan zijn.
|
Specifiek vandaag: Dat ik m'n deeltoets best goed gemaakt had :) En dat ik vanmorgen om kwart over vijf - toen de wekker ging - meteen op sprong :)
Over 't algemeen: m'n geheugen, ik kan vrij makkelijk dingen onthouden en dat komt weer van pas bij 't leren van vreemde talen. |
Dat ik afgestudeerd ben :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je alleen trots kunt zijn op dingen waarvoor je iets gedaan moet hebben, kun je bijna alles wat Missy opnoemt wegstrepen. |
Citaat:
Citaat:
|
Op mezelf, omdat ik af en toe echt een grenzeloos geduld heb als ik ergens aan bezig ben en heel ijverig kan zijn. En verder omdat het in vergelijking met een jaar geleden en eigenlijk ook alle jaren daarvoor o.h.a. echt veel beter met me gaat en ik daar zelf voor vecht/voor gevochten heb. En ik ben ook heel trots op de man die ik als mijn vader beschouw, maar dat is nogal een lang verhaal. :bloos:
|
Kazet, je kan er autistisch over doen of je kan gewoon leuk mee posten. ;)
|
Ik ben trots omdat ik een blanke Nederlander ben, blauwe ogen en donkerblond, dik haar heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik snap nog steeds niet wat pwned betekent :o Ik ben nooit goed geweest in (internet)talen. |
Pwnd=owned=verslagen zijn.
You've been pwnd! ofzo. Nonsense! |
Oke, dank je :)
|
Citaat:
Ik ben er trots op dat ik aan de universiteit studeer. |
Ik ben trots op mijn zusje dat ze met één oog toch mee komt in alles wat kinderen van haar leeftijd doen. Dat ze het niet ziet als een handicap en er goed mee omgaat.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ot: Ik ben 'trots' op Obama! Of iig ben ik blij dat hij het is geworden en niet McCain. |
Maarten mijn neef heeft het in 14 lessen gedaan ;)
|
Citaat:
En ontopic: Ik ben ook trots op mijn ma, dat ze opslag heeft gekregen. |
Citaat:
Citaat:
ot: Dan ben ik ook wel trots op haar dat ze er goed mee omgaat! |
Een jongen die bij mij op de middelbare school zat heeft er 9 lessen van anderhalf uur over gedaan. Dan ben je wel een natuurtalent.
ot: mijn inzet voor beide vakken de afgelopen weken. |
Ik zal maar niet gaan optellen hoeveel lessen ik nodig had om te slagen want dat is niet bepaald iets om trots op te zijn. :o
|
Citaat:
|
Weer ontopic aub. :)
Ik ben ook trots op mijn hond, die eindelijk na acht jaar de bal haalt. |
Ik heb eigenlijk niet zoveel om trots op te zijn, ik zou niet weten waarop iig.
|
Citaat:
|
Uh.. ik ben trots op het feit dat ik kan blindtypen en dat ik steeds minder op internet zit :bloos:
|
Citaat:
|
ik ben trots op mijn piemel
|
Oh wacht, ik ben er eigenlijk wel trots op dat ik kan jongleren. :o
|
Op dat is de gaafste opleiding in Nederland doe en de leukste chick heb
|
Nee en nee.
|
ik ben de laatste paar maanden elke dag weer trots op het feit dat ik nog niet ingestort ben. :D
|
Ik ben ook trots op mijn vader. Hij ging helemaal in zijn eentje naar Europa zonder ook maar iets te weten over het continent. Hij moest zich overal doorheen handelen en er was het gevaar dat hij zou verdrinken, maar hij haalde het. Dat allemaal om ons een beter leven te geven in het Westen.
|
Nergens op.
|
Citaat:
|
Dat ik het WSZ-topic heb geopend!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |