![]() |
Vochtige en saaie streken #405
? :o
|
mij reactie was op sylph btw!
|
*kusje op hoofd van soija geeft* :bloos:
|
*proest* @ titel. :D
|
:bloos:
|
Citaat:
|
kuttitel. *gaat drinken pakken, roken en dan slapen. en voelt zich daardoor net een oud wijf van 25 ofzo*
|
Ik ga slapen, want ik moet morgen naar school. Welterusten!
|
Dus.
|
trusten pikkies
|
wtf
|
En wat zal ik nu eens gaan doen?
|
Is deze er niet voor de vorige dicht was? :nono:
|
Nee, kijk maar naar de tijd.
|
nee, er zat behoorlijk wat tijd tussen voor wsz-begrippen.
|
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 meisjes geboren die de naam Boy gekregen hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga maar even wat dingen regelen voor morgen.
|
zal ik zweedse volksliedjes gaan zingen?
|
Citaat:
|
ik stel voor dat we dit topic niet meer misbruiken voor nutteloos gechat, maar gewoon weer hier posten zoals oorspronkelijk de bedoeling was toen we dit topic in onze armen sloten: saaie en semi-interessante anekdotes over onzer levens vertellen. niet ":D" en "tetten" en "blablabla knuffelen blabla" :nono:
[edit] kromme zinnen ftw. |
Citaat:
Citaat:
|
Oke.
|
Citaat:
:D. |
Saaie anekdote: ik drink nu héél veel thee en ban daarom (en alleen daarom) nog wakker.
|
Thee. <3
Nog iets saais: ik moet morgen (vroeg!) naar de tandarts. |
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
zal ik gewoon mijn leeftijd hier weghalen en enkel terugzetten op mijn verjaardag? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stefenootje, echt. je wordt met de dag sneuer in je pogingen om aandacht te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarbij: ik zeg in dit geval gewoon wat ik vind, dat heeft echt niks te maken met aandacht krijgen. |
Citaat:
|
Stefanie houd eens op.
|
Ik ben het er wel mee eens, simpelweg omdat het leuker is over ''onderwerpen'' te lezen en mee te praten, dan je door een pagina met vooral smilies te moeten worstelen. (al is het nog niet zó erg natuurlijk)
|
Citaat:
Dat kan je beter tegen Anneke zeggen, die telkens weer moet etaleren hoe erg ze me haat. Dat weten we nu wel. |
doet ze vanzelf als we haar negeren. zo werkt het al maanden *O*
[edit] hoe kan ik nu iemand haten als ik degene niet ken? ik vind je enkel overbodig, stefanie. |
zelf ben je ook niet echt het toppunt van verlichting, sterrenmeisje :nono:
Stefenootje is best lief! |
natuurlijk wel, sylph. ik vind mezelf een geniale toevoeging aan dit forum en ik vind dat iedereen die mening moet delen als ze hersens hebben.
|
Citaat:
|
nou ik kan je verzekeren dat ik meer hersens heb dan jij, proleet
|
*knuffels in topic smijt* http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/madmad.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |