![]() |
DK Meet #23
Citaat:
|
ja*o*
|
Knuffelmeet wtf. -O-
|
Ja, Marit, jij en Martin hielden zo van cuddle party's!
|
Ik ga niet knuffelen.
|
Ik zoek liever zelf mijn knuffelpartners uit!
|
Citaat:
|
Ja, zoiets. ;x
|
Ik wil wel komen, lekker knuffelen!
|
Ik heb het niet zo op knuffelmeets.
|
De tijd dat ik de behoefte had om iedereen te knuffelen als echte alto zijnde heb ik ver achter me gelaten.
|
Knuffelen doe ik alleen met mensen die ik helemaal ken en vertrouw. Knuffelen met forumers is eng. Straks bijten ze in je rug.
|
Citaat:
|
hihi een soija knuffel meet!Mag het een soija knuffel meet worden
http://users.telenet.be/Johan.Gardin/hihi.jpghttp://texarie.googlepages.com/hihi.jpg/hihi-full.jpg |
Nee.
|
hmm ik heb ineens zin in een lasergame meet:o
|
OMG dan kom ik!
|
Ik kom als de knuffelmeet op vrijdag 21 november is 'vóór 18:00 uur!
|
Citaat:
|
Ik las een lasagnemeet :confused:
|
Ja! Dan rennen we door een donkere ruimte met obstakels en gekke vesten aan terwijl we elkaar bekogelen met lasagne! Lasagnequesten :cool:
|
Maar for what it's worth: lasergamen is echt heel erg leuk :D Dus dat is echt grappig om te doen (als de groep groot genoeg is want wanneer je met vreemden moet is het niet half zo leuk :()
|
Citaat:
|
lasergamen is wel vrij prijzig :(
en arme studenten enzo. |
Ik vind een Reallife Weerwolfspel - meet wel een goed idee! :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb weleens zo'n dag gedaan bij een entertainment centrum ofzo, waar je de hele dag kon karten en lasergamen voor totaal 50 euro. maar die heats van karten duurden 10 minuten en dat lasergamen 15 ofzo. en daarna moest je dan weer een nieuw bonnetje halen voor een van de twee. en dan weer eindeloos wachten. opzich viel het qua prijs wel mee, maar je was er wel een hele dag, en zo heel veel deed je totaal nou ook weer niet. maarja :o
|
paintballen in een bos, dat lijkt me wel wat.
|
Ik ben wel voor de lasagnemeet!
Maar waarschijnlijk heb ik toch geen tijd. :o |
In Utrecht kun je 20 minuten lasergamen voor 10 euro. Kun je ook daarvoor of daarna nog een irl wwspel doen:) En lasagne als maaltijd. Je kunt alles combineren:cool:
|
Ik ben geen fan van restaurantlasagnes, bah. :p
|
Hmm maar toch. De lasagne-lasermeet. Dat klinkt eigenlijk wel:p
|
Citaat:
Ik ben opzich wel voor een lasagnemeet eigenlijk. Het is best lekker maar ik eet het vrijwel nooit! |
niet lekker :p
|
Citaat:
|
ik heb eens gepaintballed in een bos. dat was echt heel gaaf! :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is paintballen niet veel duurder?
|
Ja, en als iemand dan meer geld heeft koopt hij meer balletjes en dan heb jij er minder en als ze op zijn kun je niet meer terugschieten. Dus lasergamen is leuker voor je budget. En voor je lijf :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Up omdat het grappig is om te zien hoe dat allemaal wordt georganiseerd enzo.
|
Huh, georganiseerd?
|
?
|
Morgen doen? Eendrachtsplein? Voor het politiebureau ofzo?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |