Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Meisje versieren? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=172390)

Eagle1985 30-07-2002 15:27

Meisje versieren?

ik zou best wel is willen weten hoe jullie een meisje versieren, maar als je ze totaal niet kent.(het is dus de eerste keer dat je ze ziet).

Wat zeg/doe je dan?

Gothic 30-07-2002 15:59

Meestal vertel ik zo'n geweldige openingszin, meisjes zijn zo dom, die trappen er telkens weer in...

We hebben geloof ik al een aantal van dit soort topics -> Slot

Lucky Luciano 30-07-2002 16:54

Citaat:

Gothic schreef:
Meestal vertel ik zo'n geweldige openingszin, meisjes zijn zo dom, die trappen er telkens weer in...

:rolleyes:
Doe's niet zo denigerend

Lethalis 30-07-2002 16:58

Citaat:

darkshooter schreef:
:rolleyes:
Doe's niet zo denigerend

De vraagstelling op zich is al denigrerend. Alsof meisjes objecten zijn die volgens een bepaalde werkwijze te verkrijgen zijn :/

Meisjes zijn ook mensen hoor :p

Marcade 30-07-2002 17:01

Citaat:

******** schreef:
Meisjes zijn ook mensen hoor :p
Slijm niet zo. :/

tacidvs 30-07-2002 17:02

Laten we het ombuigen. Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd hoe meisjes jongens denken te versieren. Daar zijn niet zo veel topics over ook.

Lethalis 30-07-2002 17:03

Citaat:

Marcade schreef:
Slijm niet zo. :/
Jerry, the male feminist! :d

Lethalis 30-07-2002 17:04

Citaat:

tacidvs schreef:
Laten we het ombuigen. Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd hoe meisjes jongens denken te versieren. Daar zijn niet zo veel topics over ook.
1) Er zo goed mogelijk uit willen zien -> presentatie.

2) Oogcontact maken.

3) Lachen.

4) Hopen dat de jongen het initiatief neemt :d

Zoiets iig :d :p

Lucky Luciano 30-07-2002 17:09

Maar hoe dan ook. Ik ben er niet zo goed in. Heb vanmiddag nog. Een sms wisselling (stuk of 30 :eek: ) gehad. Ze was net terug van vakantie (ik ook). Dus ik vroeg: Zullen we LOTR huren en gaan kijken. Wilde ze niet. Na een tijdje zegt ze Zegt ze: was dat een versiertruc? (ze weet dat ik haar leuk vind). Zeg ik ja, daar lijkt het wel op he ;) Zij: heb jij een dvd-speler. Ik: ja, volgende week, hoezo? zij: alleen om je te laten slagen. Maar toen was er tegoed op :( :o :D

Lethalis 30-07-2002 17:11

Citaat:

darkshooter schreef:
"Zullen we LOTR huren en gaan kijken"
Hmm .. met het idee in het achterhoofd dat de film geen duidelijk einde heeft en doodsaai wordt na een tijdje .. mjah, wie weet wat je dan zoal gaat doen ;)

Lucky Luciano 30-07-2002 17:21

Citaat:

******** schreef:
Hmm .. met het idee in het achterhoofd dat de film geen duidelijk einde heeft en doodsaai wordt na een tijdje ;)
We hebben hem beide al gezien, mjah :D
Citaat:

.. mjah, wie weet wat je dan zoal gaat doen
Ja dat zal ze vast niet erg waarderen

Tofke_H 30-07-2002 17:21

zo zijn er toch al in het korte verleden enkele topics geweest :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.