![]() |
16+
vindt ge 16+ films soms niet belachelijk, kijk nu naar teaching mrs tingle, die is totaal niet eng, en die zetten ze dan 16+, terwijl misery, een kei vieze thriller, AL, is.
Schandalig vind ik het, trouwens, bij stephen king topic, ben ik nog misery vergeten, die staat op 2 in mijn lijstje |
In een Thriller is vaak duidelijk te zien dat geweld niet de oplossing is.. Misschien heeft dat ermee te maken?
|
Citaat:
Het heeft toch invloed op kleine kinderen die dat dan mogen zien |
ik vind die leeftijden ook maar een beetje raar,
wel vind ik het goed dat er op gelet word hoor |
ik zeg niet dat ze er niet op mogen letten,maar op een tienerhorrorfilm, die eigenlijk totaal niet eng is, geven ze dan 16+, ze weten toch dat niemand zich daaraan gaat houden, want het is een tienerhorrorfilm(zeg eigenlijk maar tienerthriller, want veel horror komt er in die films niet voor).
groetjes Sleepyman |
de laalste tijd wel, ik vind eht alleen wel raar, omdat mijn broer is 20 en zijn vriendin is 15 en ze werd niet in de bioscoop binnengelaten omdat ze pas 15 was, maar ze was wel met een meerderjarige. dat snapte ik niet
|
Is het niet, dat vanaf 12+ geweld in voor mag komen, en vanaf 16+ bloed, sexscenes en "grof taalgebruik" erin voor mag komen? Nu is dat volgens mij wat uitgebreid met die kijkwijzer.
Maar ik wist niet dat er tegenwoordig zo streng deden bij bioscopen. Ik ben nog gevraagd hoe oud ik ben, terwijl ik er echt niet oud uit zie ofzo. En al heb je begleiding mag je er toch wel in?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar bij ons is misery AL en dat is weeral een goed voorbeeld dat ze het soms helemaal fout hebben terwijl My best friend's wedding 12+ was, dat is toch schandalig :mad:
|
ze moeten er toch wat op zetten, maja, wie kijkt daar nou naar.
|
vraag me af of die onzin wel ooit enig succes heeft
al zet je 100 van die k*t icoontjes bij een film, ik zal er toch wel naar kijken.... icoontjes maken een film eerder aantrekkelijker dan dat ze waarschuwen :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |