![]() |
Posaaitivisme #410
Laten we er een leuk topic van maken, jongens!
|
Nou, heel leuk!
|
Goedemorgen, Neko*!
|
Nou, zo goed is hij anders niet hoor! :nono:
Maar jij ook een goedemorgen gewenst. ;) |
Is deze trouwens al geweest? :o
|
Ik heb geen idee. :D Ik kom hier niet meer zo vaak.
|
En nu ga ik naar school. Doei!
|
Kunst naamzoek. Ik woon niet bij Amsterdam in de buurt. ;)
|
Mogguh :)
|
Goedemorgen.
Ik stond op met een soort koortslip want dat kon er ook nog wel bij. -O- |
Ik droomde over de middelbare school, dat ik daar weer was om even te kijken. Nu mis ik het heel erg. :(
|
Hmz, de afvoer van mijn wasmachine is toch verstopt :(
|
Bla ik wil niet. Straks moet ik verantwoorden waarom ik mijn onderzoeksopzet nog niet af heb en waarom ik niet eerder aangegeven heb dat ik het niet snapte. ;x En daarna ook nog eens tentamen!
|
Ik ben met nat haar gaan slapen en ik keek net in de spiegel, oeps. ;x
|
Blugh. Ik trek al die drukte allemaal even niet meer. :(
|
hoooi
|
Tjonge ik heb een op het eerste gezicht hele leuke onderzoeksgroep gevonden om stage te lopen, ik hoop echt dat ze daar plaats hebben:o
|
Ik heb vanavond ook een tentamen, word 1 groot drama...
|
Citaat:
|
Om maar aan te geven hoe groot het drama wordt... :p
|
Hmm wat ze op de basisschool zeiden klopt dus. Zelfs studenten in hun twenties maken nog dt fouten:p
|
Ik heb twee dingen vandaag maar ik heb zo'n last van mij rug :(
|
Ja ik vond mezelf wel zielig maarja.
|
Citaat:
|
:)
|
Wat moet je nog doen vandaag dan, Lisaaah?
|
Oh my, een vriendinnetje is zwanger. *o*
|
Ik moet nog contact opnemen met een hele waslijst mensen. Misschien wordt het tijd om een secretaresse in te huren:p
|
Knuffel voor Lisa.
Heeft een van jullie wel eens Rousseau moeten besturen en dan met name zijn visie op de volkssoevereiniteit? Ik snap filosofische tekste meestal erg goed, maar uit zijn cirkelredeneringen krijg ik niet echt een consistent punt. :o |
hoi hoi
morgen ga ik naar de Boekenbeurs in Antwerpen !!!!!! |
Ik weet niet of ik je kan helpen, ik werd altijd gek van die filosofische teksten die ik op m'n studie kreeg:p
|
DK is echt een teringzooi sinds de koelkast weg is -O-
|
hmm ik ga maar weer eens contact opnemen met iemand:)
|
Nou ja, ik moet dus uitleggen wat hij met de Alemene Wil bedoelt, dat lukt me wel. Maar vervolgens ook wat Volkssoevereiniteit volgens hem inhoudt en dat lukt ook wel, in één zin althans. Maar het stukje moet dus in totaal 500 woorden zijn. En in een andere opdracht moet ik ook nog aangeven hoe (o.a.) hij het probleem van de deelbelangen in een democratie zou oplossen en daar snap ik al helemaal niks van. Ik kom niet verder dan: mensen niet met elkaar laten overleggen.
|
Yeah, ik krijg zojuist 4 studiepunten binnen:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Douchen was fijn, deed het wat minder pijn :o |
Citaat:
|
hoi :bloos:
|
we hebben een computer gekregen in ons lokaal :bloos: (y)
|
omg nou kan ik natuurlijk gewoon mijn eigen muziek draaien vanaf de schijf mihihihi
|
of nee QI luisteren terwijl ik het lokaal opruim :bloos:
|
Tjonge ik haal die topics positivisme en posaaitivisme steeds door elkaar:bloos:
|
Zo. Weer een mail de deur uit. Nog even en ik ga denken dat ik belangrijk ben:p Volgende:)
|
Citaat:
Citaat:
|
Maar het zijn er zo véél. Waardoor er steeds dingen worden ge-upt moeten worden die eigenlijk nog niet eens zo oud zijn, maar wel helemaal naar onder zakken.
Verder gooi ik het op een ochtendhumeur: mijn ''mening'' was niet zo serieus. ;) |
Grapje zeker? :mad:
|
Citaat:
|
Ow nee he, het wordt echt "zo'n" dag... :(. Mijn katerkat heeft op mijn tas geplast :(
|
Moet ik nu mijn dag beginnen met een post onderaan de pagina? -o-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |