![]() |
geschorst
Hoevaak zijn jullie geschorst en waarom dan wel?::s
|
Nooit.
Waarom blijf jij topics openen over rotzooi uitvreten en dan straf krijgen? Vind je het lekker, of stoer, of wil je er een werkstuk over schrijven? In het laatste geval zijn er betere onderzoeksmethoden. ;) |
Je bent nogal rebels hè?
|
nooit
|
ik zou geschorst worden om dat er een paar meiden bij mij op school een meisje die niet egt knap is aan het uitschelden en aan het klieren zijn.. alleen ze hadden haar zo in de macht dat ze als hun er bij waren niet slecht over hun wou praaten dus wouden ze mij van school sturen is er uiteindelijk niet van gekomen.. hoeso weet ik eigelijk ook niet.. gewoon dreichen ofzo denk ik.
XxxChar |
Citaat:
|
Citaat:
Deze TS denkt dat het stoer is om eruit gestuurd te worden. Dus komt hij/zij hier even over opscheppen. :D Hoe zielig ben je dan..... :s |
Toen ik 13/14 was, vond ik dat ook stoer hoor.
Geschorst ben ik nooit! |
Ik ben ooit 1 keer intern geschorst.
|
*zucht*
|
Nooit, zoals het gros van de mensen :s
|
Gelukkig nooit, zie het ook niet zo snel gebeuren bij mij:)
|
5/6 keer geloof ik. Meestal vanwege bijdehante opmerkingen of straf/nakomen weigeren. Het waren nooit geen spannende verhalen en bovendien vond ik 1 dag thuis zitten absoluut niet erg en de 'openstaande' uren werden vervolgens gewist. (Y) Ik moet wel zeggen dat het strafbeleid op mijn middelbare school bizar doch relaxed was.
|
6 keer extern voor een week en 1x intern voor een week
zeker niets om trots op te zijn, ben ook blij dat die tijd voorbij is :D |
Ik ben geschorst geweest 2 keer: eerste keer voor het jatten van sleutels en het op slot doen van de wcs:y 2de keer omdat ik geen huiswerk had gemaakt( voor de 50igste keer)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |