![]() |
Verbet de zin!!
verbeter de zin van je voorganger en plaats zelf een zin met een fout etc...*O*
|
Waar is jou fout?
|
Ik zie hier het nut en de plezier niet zo van in.
|
De laatste belangrijke bijfiguur is de Spanjaard. Een mede-partizaan van de hoofdfiguur. Van hem zijn ook leeftijd en naam onbekend. Wel weten we dat hij voor de oorlog gipsbrander is geweest.
|
je moet toch wat verzinnen in de kantine
Ontopic graag |
Citaat:
Er wordt tog genoeg verzonnen? :| |
Maar niet genoeg voor deze topic;)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
die van jou weet ik niet, is mede-partizaan misschien fout omdat partizaan iets als medewerker zou betekenen? (ik weet niet wat partizaan is) Of misschien moet het streepje weg? Hoe blij ik ook van aardbeiën wordt, ze maken niet dat ik je nu wel lief vind. |
Hoe blij ik ook van aardbeien word, ze maken neit dat ik je nu wel lief vind.
Omdat het algemeen bekent is dat DKers spellingsnazis zijn, kijk ik dit topic even aan. Als mensen niet serieus kunnen reageren gooi ik hem alsnog dicht. |
neit ipv niet.
Cherry Springs maakt zelfs fouten in het verbeteren van een foute zin, daarom vindt ik dat Cherry Springs een dom springertje is. |
Vind ik.
Kunst heeft het over "Neit ipv niet" en insinueert daarmee dat neit correct Nederlands is. |
Hernuel Fan en Cherry hebben het goed dus Cherry plaats maar een correcte Nederlandse zin met een foutje;)
|
Daar waren we al mee bezig.
Ben je bekent met het principe van forumer-boven-je-topics? |
Ben je bekend met het principe van forummer-boven-je topics?
Zijn DK-ers spellingnazies? Ik dacht dat WF-ers dat waren. Maar hier hangen ook wel wat WF-ers rondt. |
Citaat:
Ik vind de titel van deze topic onnoemelijk irritant, ik irriteer me vooral aan het eerste woord maar die twee uitroeptekens maken dat ik eigenlijk helemaal niet wil reageren. |
Als ik de spellingsregels van komma's zou kennen zou ik je daar mss op kunnen verbeteren, maar ik ken ze niet en omdat je het irritant vind om te reageren zou het kunnen dat je expres geen fouten hebt gemaakt?
Wie heeft trauwens bedacht dat het deze topic is en niet dit topic? Ik doe automatisch dit topic, het is toch ook dit onderwerp, en this topic? ik kan geen onzigtbare fauten versinnen. |
*O**O* het moet wel deze topic zijn officieel en ik had wel een fout want irriteren aan is fout *O*
|
dit topic
Logisch dat je geen onzichtbare fouten kan verzinnen, dat kan ik ook neit. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |