![]() |
[warmte] CPU temps 18 graden omhoog
Ik kom net bij me pc waar me zusje achter zit en lees af dat het in de kast 38 graden is en de CPU temperatuur 58! graden is. Ik heb me pc al terug geclockt van 1000 MHz naar 900 MHz maar zo warm hoord een AMD Tbird toch niet te worden?
|
Dat is helemaal geen slechte temperatuur hoor, kunnen ze makkelijk hebben.
|
Citaat:
|
Kheb hier een PIV-1.5 op 15x112 staan en de CPU wordt volgens het BIOS 66 graden, terwijl het bord 52 is. Ik heb echter nog niks gemerkt van instabiliteit of andere rare dingen.
|
Citaat:
Dat was het weer mensen :D (y) |
Citaat:
|
Kheb vandaag op m'n Celeron 366@550 al drie keer de temperature warning erop gehad, die staat op 55 graden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een AMD XP 1800+ en die gaf bij mij gisteren 59 graden aan (hij staat op zolder en het was daar mega warm:)) terwijl die normaal op zon 45 a 50 zit dacht ik. Ik weet niet of dat kwaad kan maar ik ben maar gewoon effe beneden gaan computeren:) weet ik zeker dat het goed is
|
heej mensen: ZOMER :D :D :D :D
Temperatuur van de lucht is hoger, en het is juist die lucht die ook gebruikt wordt om je computer te koelen --> resultaat=hogere temperatuur. |
gewoon 2x 8cm en 1x 12 cm sunon derin
duron 600 @ 612 @ 1,9 volt (hoger wil die niet stabiel, chip is gesloopt) nooit boven de 40 bij warm weer, bij normaal nederlands weer 35 graadjes max altijd stressed (koetje) |
Asus-moederborden geven overigens altijd een hogere temperatuur aan. Kun je rustig een graad of 10 vanaf halen over 't algemeen.
Maarruh; zolang je PC niet instabiel is, is er niets met je temperaturen aan de hand. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |