Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vreemdgaan en schuldgevoel... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1724828)

driene 08-11-2008 08:45

vreemdgaan en schuldgevoel...

hallo,

ik ben 3 maanden samen met men vriend en alles gaat prima, tis echt een schat van een jongen en op alle vlakken gaat het super.

maar... en nu komt het:

ik heb al enkele keren met iemand anders gekust en heb dit nog eens gedaan, en dit keer ook echt sex gehad met een ander. enkele keren heb ik het tegen mijn vriend gezegd, dat ik met iemand anders gekust had. hij kon er natuurlijk niet echt mee lachen, maar vond het te stom om onze relatie op het spel te zetten. ik had er echt spijt van en hij zou het pas echt erg vinden als ik gevoelens had voor een ander (wat niet zo is) of er sex mee zou hebben...

dat laatste is dus pas gebeurd, en heb er nu dus ongelooflijk spijt van, maarja, spijt komt altijd te laat he. maar tis gebeurd en ik kan er niets meer aan veranderen.

nu is mijn vraag: opbiechten of niet?

ik weet het echt niet, ik zit echt met een groot schuldgevoel, maar kan het ni om hem(mijn vriend) in zijn gezicht te zeggen dat ik met een ander sex heb gehad. en dat al na 3 maand.

ik vraag me echt af wat er met mij scheelt, want onze relatie is echt heel goed, op alle vlakken gaat het super. maar waarom bedrieg ik mijn vriend dan???
ik zie hem echt zooo graag e, kan het ni beschrijven, en toch...

mijn vleselijke lusten nemen het over van mijn gezond verstand en dat vind ik niet leuk.
ik wil echt verder met men vriend, maar ben bang om hem te verliezen als ik het vertel.

weet iemand raad??

Reynaert 08-11-2008 09:17

Als je vriend was vreemdgegaan, zou je dan zelf willen dat hij je dat vertelde?

Poepkind 08-11-2008 09:18

sorry maar je bent gewoon dom! wie gaat er nou zo vaak en veel vreemd en vindt het erg. Ik zou het vertellen aan je vriend.

x-spekkie-x 08-11-2008 09:21

Je hebt pas drie maanden en dan ga je al zo vaak vreemd? En dan wil je zeggen dat je een goede relatie hebt? :D

Dump die jongen alsjeblieft. Hij is jou niet waard!

Louis Armstrong 08-11-2008 09:27

Ik heb nog wel een plekje in mijn agenda vrij:)

Daydream-ster 08-11-2008 09:35

Citaat:

x-spekkie-x schreef: (Bericht 28453216)
Je hebt pas drie maanden en dan ga je al zo vaak vreemd? En dan wil je zeggen dat je een goede relatie hebt? :D

Dit ja..

WolterB 08-11-2008 09:53

Je zegt wel spijt te hebben, maar doet het steeds weer? Lijkt me niet echt een stabiele relatie, alsof je er niet aan toe bent je te binden aan één persoon.
Denk dat je beter kunt stoppen met je relatie voordat je vriend het vertrouwen volledig in je kwijt is geraakt (al kan ik niet snappen dat hij nogsteeds bij je blijft als je meerdere malen iemand anders gezoend hebt...)

driene 08-11-2008 09:58

jawel!!
ik wil er echt mee ophouden, ben nu echt te ver gegaan en de maat is vol.
het stopt hier en nu. ik ga volledig voor men relatie gaan. mss kom ik nooit meer zo iemand tegen, dus kan hem echt niet laten gaan, ook al weet ik dat hij te goed voor me is.
ik ben ook maar een mens, en maak fouten, soms meer dan eens. maar ik kan het ook volledig anders aanpakken, en dat is wat ik nu ga doen.
mijn vriend komt op nr 1.

over je grenzen gaan kan slecht zijn, maar kan je ook doen inzien waar je mee bezig bent, en nu heb ik ingezien dat het zo ni verder kan, dus. heb genoeg avontuurtjes gehad, ook voor ik een relatie had.

WolterB 08-11-2008 10:03

Als je echt voor hem wilt gaan moet je eerlijk zijn tegen hem en ook dit avontuurtje opbiechten. Dan is de keuze aan hem of hij je vertrouwt dat je er echt mee op zal houden of niet.

Als je het verzwijgt en hij komt hier later, op welke manier dan ook, achter, dan heb je zijn vertrouwen alleen maar verder beschadigd.

wup 08-11-2008 10:44

Ik blijf het vreemd vinden. Zelf ben ik de eerste maanden zo verliefd dat ik andere kerels niet eens mooi vind... Laat staan er mee wil zoenen of seks hebben:s
En ja, vertel het maar. Anders blijft het sowieso aan je vreten voor de rest van je relatie, lijkt me zowaar nog erger.

Mariekje* 08-11-2008 11:19

Citaat:

Jij bent hem niet waard, toch? :bloos:

Persoonlijk begrijp ik altijd maar weinig van dit soort issues. Net als wat mijn voorgangers al hebben gezegd; Hoe kun je beweren dat je (kortstondige) relatie goed is, terwijl je al binnen 3 maanden de liefde bedrijft met een ander?
Je stelt nu zelf wel dat het klaar is, en dat je meer dan genoeg avontuurtjes hebt gehad, maar geloof je dit zelf uberhaupt wel? En vraag je vooral eens af of jij het zelf zou willen weten wanneer je vriend je zou bedriegen... Zoja, biecht je avontuurtje dan maar gewoon eerlijk op, en zie waar het schip strand.

Dith 08-11-2008 12:40

Aparte defenitie van spijt heb jij(Y).

Love,SweetLove 08-11-2008 14:47

Ik vind het knap hoe mensen hier een bericht beginnen met ik snap er niets van en vervolgens toch advies geven.

Maar....Wat win je er mee om het op te biechten? Zou dat dan niet alleen zijn om van je eigen schuld gevoel af te zijn? Als jij zeker weet waarom je het hebt gedaan en het nooit meer gaat doen dan zou ik het niet vertellen. Dan zou het hem onnodig pijn doen. Als hij er misschien achter zou kunnen komen of als je toch niet helemaal zeker bent over je gevoelens voor hem dan kan je het beter wel vertellen. Succes er mee in ieder geval.

Sennah 08-11-2008 14:52

Ik vind het dom van je wat je hebt gedaan, gelukkig ben je dat met me eens.
Vervolgens vind ik dat je het hem moet vertellen en de concequenties van je eigen stommiteiten moet aanvaarden.
Succes!

driene 08-11-2008 16:53

ja, duh, ik weet ook wel dat het stom was, :(

alsof jullie nooit fouten maken en er achteraf spijt van hebben.

Dith 08-11-2008 17:07

Citaat:

driene schreef: (Bericht 28454483)

Natuurlijk wel, maar van schuld en spijt is het de bedoeling dat je dezelfde actie (of erger) daarna niet meer doet/wil doen.

Balance 08-11-2008 18:07

Citaat:

Als ik fouten maak accepteer ik de gevolgen van mijn fouten.

In dit geval zijn dat 2 mogelijkheden:
- Niks vertellen tegen je vriend en een relatie doorzetten met een groot schuldgevoel.
- Het vertellen tegen je vriend, die het vervolgens (als hij enig verstand heeft) direct met je uitmaakt.

Aan jou de keuze.

Bartezz 08-11-2008 18:31

je bent 3 maanden samen, kan nooit veel zijn dus. ik stel voor dat je hem dumpt en je wat minder snel bindt in het vervolg

TheConfidant 08-11-2008 18:33

Je biecht het op. Eerlijk, duidelijk, rustig en allemaal. Vervolgens moet hij beslissen of hij een relatie met jou wil voortzetten. Als hij goed bij z'n hoofd is en een beetje zelfrespect heeft maakt hij voorlopig een eind aan de relatie en blijft het toch wel een paar maanden uit eer hij weer überhaupt aan een relatie met jou denkt. Hierdoor leer jij je les en doe je het nooit meer.

In de tijd na je relatie ga je d'r eens goed over nadenken waarom jij op je 22e zulke fouten kunt maken. Ligt het aan jou en heb je gewoon een groot gebrek aan inzicht of respect voor je partner en zijn gevoelens? Kun je niet inzien dat als je iemand anders zoent, het je partner kwetst? Als je dat weet, doe je het namelijk niet. Spijt heb je na een domme fout waarbij je wellicht de gevolgen van die actie ervoor niet kon inschatten. Dit had je moeten kunnen inschatten. Deed je niet, tja. Maar, vervolgens doe je het weer! En nogmaals! En uiteindelijk ga je ook nog met die persoon naar bed ook. Een zoen is zo voorbij. Seks niet. Lekker grof gezegd: je moest niet één keer denken aan je vriend toen je je kleding uittrok? Hem zoende en seks had? Zelfs bij het inleunen voor een zoen heb je al een seconde om je te bedenken. Maar iemand die een goede relatie heeft en een sterke band zal hoogstwaarschijnlijk niet snel in zo'n situatie terecht komen - de kans op escalatie zien zij al van ver aankomen.

Of was het misschien de relatie die eigenlijk helemaal niet zo goed is als je dacht? Misschien kan hij je helemaal niet boeien. Niks ergs aan, sommige relaties werken gewoon niet en sommige mensen horen geen relatie te hebben. Misschien was de seks binnen de relatie wel heel slecht en zocht je het er buiten. Doe hem en jezelf dan een lol en kap gewoon met deze relatie en begin een andere.

Hoe dan ook, jij moet het vertellen want hij verdient het om het te weten. Het zal nooit zo zijn dat je het hem niet vertelt en vervolgens zelf vergeet. Als je werkelijk spijt hebt zul je het niet vergeten en blijft het dus altijd tussen jullie spelen. Maar goed, vervolgens moet hij het uitmaken want anders leer jij je les dus niet. Als hij het niet doet, doe je het namelijk zo weer. Ja, jawel. Nee, echt. Kwestie van tijd. Wat? Jawel. Je kunt gerust jezelf voor lopen liegen, maar blijkbaar is de mate van spijt die je ervaart niet voldoende om je gedrag te veranderen. En daar zit 'em de ironie. Jij wilt veranderen maar dat gaat niet gebeuren tot hij zijn grenzen stelt en zodra hij z'n grenzen stelt is de relatie voorbij. En hij moet ook maar 'ns z'n grenzen leren stellen want ik had je meteen al op straat gezet na de allereerste zoen met een ander. Niet na een paar. Meteen. Je hebt een ander gekust? Oh.. doei!

Succes ermee.

Luna 08-11-2008 18:37

Blijkbaar ben je nog niet toe aan een monogame relatie. Het is niet eerlijk tegenover je vriend om er zo mee door te gaan dus, tenzij hij een open relatie wil, zou ik het uitmaken, want zo is het gedoemd te mislukken..

Noddy 08-11-2008 21:23

Citaat:

Luna schreef: (Bericht 28454955)
Blijkbaar ben je nog niet toe aan een monogame relatie. Het is niet eerlijk tegenover je vriend om er zo mee door te gaan dus, tenzij hij een open relatie wil, zou ik het uitmaken, want zo is het gedoemd te mislukken..

Bas 08-11-2008 21:57

Citaat:

Hij is jou niet waard!

Ik zou het eerder andersom zeggen. ;)

Not for Sale 09-11-2008 00:19

Je maakt het uit, omdat je onbetrouwbaar bent.

Missy1234567890 09-11-2008 09:11

Ik ben het helemaal eens met TheConfidant. (y)

Qimm 09-11-2008 11:20

Citaat:

Bartezz schreef: (Bericht 28454921)
je bent 3 maanden samen, kan nooit veel zijn dus. ik stel voor dat je hem dumpt en je wat minder snel bindt in het vervolg

hiermee bespaar je die jongen een hoop pijn

Changshan 09-11-2008 13:42

Ik begrijp je iets beter dan de rest, maar ook ik heb het niet al in de eerste drie maanden zo bont gemaakt. Ik stel voor dat je een pauze neemt in je relatie. Dat is namelijk iets wat ik ook veel eerder had moeten. Kan zijn dat je dan al binnen een maand zó heftig voelt dat je hem mist/nodig hebt, dat je zeker (veel zekerder dan nu) weet dat je niet meer vreemd zal gaan.

Zoals het er nu voorstaat, voorspel ik namelijk dat je in een spiraal terecht komt waarbij je iedere keer de eerste paar weken/maanden na het vreemdgaan trouw blijft, maar je daarna toch weer niet kunt inhouden. :) Je moet écht voelen dat dit niet kan, en dat kan alleen door jezelf te tarten met een break. Wees niet gemakzuchtig, want dan raak je hem echt kwijt!

Betercore_oud 10-11-2008 09:17

ik ben 3 maanden samen met men vriend en alles gaat prima, tis echt een schat van een jongen en op alle vlakken gaat het super.

ik heb al enkele keren met iemand anders gekust en heb dit nog eens gedaan, en dit keer ook echt sex gehad met een ander.

vrouwenlogica?
ERROR: DOES NOT COMPUTE?
uitmaken met die arme knul ;x

Aurelius 10-11-2008 09:19

Waarom neuk je je vriend dan gewoon niet als alles zo goed gaat!:rolleyes:

Anaheim 10-11-2008 09:19

Die jongen verdient echt beter.
Ik zou het gewoon uitmaken met hem, hij heeft niks aan een overspelige sloerie.

Psychopath 10-11-2008 09:21

Citaat:

Anaheim schreef: (Bericht 28460928)
Die jongen verdient echt beter.
Ik zou het gewoon uitmaken met hem, hij heeft niks aan een overspelige sloerie.

Ertur 10-11-2008 09:21

Je vindt hem echt leuk. Niet vertellen wat je allemaal uitgespookt hebt, want dan maakt hij het uit en dat wil je niet. Gewoon helemaal voor je vriend gaan. Jullie horen bij elkaar, dat is wel duidelijk.

Lilith 10-11-2008 09:24

Leg het bij je vriend neer. Biecht hem eerlijk op wat er is gebeurd, zeg dat jij ermee kapt en er spijt van hebt en dat het aan hem is of hij samen met jou wil.

remy476 10-11-2008 17:41

sletjeeeeeeee geloof me als je vriend erachter komt via iemand anders dat hij nog pissiger is. Vertel t nu maar gewoon!

Zou je ook niet prettig vinden als je vriend t zou verzwijgen. BTW 3 fucking maanden en dan al vreemdgaan. Als je mijn vriendin was zou k het meteen uitmaken (mja dat zou k al doen als ze met een ander zou zoenen). En drank ed is een slap excuus, maar jij was zelfs nuchter (meen ik aan).

Laisve 10-11-2008 17:56

Dus jij loopt een beetje rond te hoeren en dan wil ook nog een keuzemogelijkheid hebben ? Je zou die jongen het moeten vertellen en aan hém de keuze overlaten wel of niet verder te gaan met jou. Echte liefde doorstaat immers toch alles ? :|

Matige Muis 10-11-2008 18:46

Ik hoop echt dat die vriend van jou je zo hard dumpt. Eigenlijk al stom van hem dat hij jullie relatie niet op het spel wilde zetten, dat had jij al gedaan voor hem.

Alsof jij ervoor wilt gaan als je na drie maanden al seks gehad hebt met anderen, klinkt meer als een smoes om jezelf recht te praten.

Kitten 10-11-2008 20:47

Echt, ik heb dit een keer meegemaakt na 1 maand relatie... En zij had de balls om het gelijk op te biechten en de consequentie te aanvaarden. Je hebt op dit moment het vertrouwen in je relatie volledig vernield en dat komt nooit meer echt goed. Maak het uit en ga je diep, diep schamen. En verwacht trouwens niet dat die jongen de komende maand nog een goed humeur er op nahoudt, want je vertrouwen beschaamd zien is echt een flinke steek in de rug.

Smokin' 10-11-2008 23:35

Bartezz heeft gelijk.

Tuurlijk ben je weer vreemdgegaan. Je vriend heeft je namelijk laten zien dat je ermee weg kan komen. Ik zou het uitmaken en vertellen dat je niet genoeg gevoelens voor hem hebt. Ik zou er niet bij zeggen dat je nog iemand hebt geneukt. Als je met hem doorgaat, vertel dan gewoon niks. Dat schuldgevoel gaat echt wel voorbij, in tegenstelling tot wat al deze moraalridders hier roepen. Hij heeft er niks aan om het te weten, hij zal zich enkel ellendig voelen en jullie relatie komt onder grote druk te staan. Zelfs als je dan doorgaat zit je zwaar in de problemen, want hoe kan je respect voor iemand opbrengen die zulke acties vergeeft? Het na een paar maand weer proberen zoals the Confident voorstelt slaat nergens op. Wat een bikkel, het een paar maanden uitmaken na keihard bedrogen te zijn. Wow. Dat zal haar leren? Think again. Daarom is het: of uitmaken en niks zeggen, of doorgaan en niks zeggen. Zo'n incident opbiechten dient enkel om jou schuldgevoel te verlichten. Maargoed, het is toch een zooitje. Kap ermee.

TheConfidant 10-11-2008 23:54

Citaat:

Smokin' schreef: (Bericht 28466159)
Bartezz heeft gelijk.

Tuurlijk ben je weer vreemdgegaan. Je vriend heeft je namelijk laten zien dat je ermee weg kan komen. Ik zou het uitmaken en vertellen dat je niet genoeg gevoelens voor hem hebt. Ik zou er niet bij zeggen dat je nog iemand hebt geneukt. Als je met hem doorgaat, vertel dan gewoon niks. Dat schuldgevoel gaat echt wel voorbij, in tegenstelling tot wat al deze moraalridders hier roepen. Hij heeft er niks aan om het te weten, hij zal zich enkel ellendig voelen en jullie relatie komt onder grote druk te staan. Zelfs als je dan doorgaat zit je zwaar in de problemen, want hoe kan je respect voor iemand opbrengen die zulke acties vergeeft? Het na een paar maand weer proberen zoals the Confident voorstelt slaat nergens op. Wat een bikkel, het een paar maanden uitmaken na keihard bedrogen te zijn. Wow. Dat zal haar leren? Think again. Daarom is het: of uitmaken en niks zeggen, of doorgaan en niks zeggen. Zo'n incident opbiechten dient enkel om jou schuldgevoel te verlichten. Maargoed, het is toch een zooitje. Kap ermee.

Ten eerste, hij heeft er wél iets aan het te weten. Je zegt het zelf al, hij heeft laten zien dat zij ermee weg kan komen. Dat is stom van hem, had-ie niet moeten doen. Als hij nu ook dit te horen krijgt zal hij zich hopelijk realiseren dat hij haar niet zomaar met dingen weg kan laten komen. De volgende keer gaat ze dan gewoon een stap verder. Het heeft dus niets met moraal te maken. Niks 'och, arme jongen'. Nee, dit is een waardeloze relatie en ze moeten de realiteit confronteren en dat moeten ze allebei. Niet de één wel en de ander lekker onbewust laten van wat er eigenlijk speelt en de zelfde fouten laten maken - haar telkens met dingen weg laten komen. Noodzakelijk kwaad.
In tegenstelling tot wat jij zegt lijkt het me niet dat het schuldgevoel zomaar verdwijnt. Of laat ik zo zeggen: het gevoel verdwijnt misschien wel - dat het afneemt is normaal - maar de gedachte niet. Ergens diep van binnen zal die gedachte nog vaak terugkomen wanneer ze weer een kerel ontmoet die 'eigenlijk ook best leuk en knap' is. Dan is het een kwestie van tijd voordat die schuldgedachte omslaat en ze denkt 'als ik er toen mee weg ben gekomen, waarom zou ik er dan deze keer niet weer weg mee komen?'
En tenslotte: ik stel helemaal niet voor om het na een paar maanden weer te proberen. Dat leest je verkeerd. Er staat dat er zo maanden voorbij zullen gaan voordat de gedachte weer een relatie met haar te beginnen 'überhaupt' bij hem op zal komen. Tenzij hij niet spoort.

Pluis 11-11-2008 10:07

Mja dat is een lastig dilemma. Maar ik denk hoe dan ook dat je een niet bijster goede relatie hebt als je met anderen in bed duikt. Als je écht heel gek op iemand bent, dan wíl je helemaal niet met iemand anders naar bed! Dus ik zou het in ieder geval uitmaken. Of je er dan bij zegt dat je met iemand anders naar bed bent geweest moet je zelf weten. Ik zou het eerlijk gezegd niet doen. Het is straks hoe dan ook over, en als je dit dan vertelt doe je hem ook nog eens extra pijn, alleen maar omdat jij met een schuldgevoel zit.

N00dles 11-11-2008 10:32

"hij wilde onze relatie niet op het spel zetten'

Haha, nu klinkt het alsof hij er schuld aan heeft. Ik vind het trouwens wel dom dat je het helemaal probeert goed te praten met 'fouten maken is menselijk'. Blabla, geef nou maar gewoon toe dat je fout zat zónder excuus te lopen zoeken.

Maarja, opbiechten dus en dan is het aan hem (of aan jou) om het uit te maken, wat ie ook zou moeten doen (of jij, for his sake).

Ik snap niet zo goed dat mensen zeggen dat ze het moet verzwijgen dat ze seks heeft gehad met een ander, omdat dit 'extra' pijn zou doen. Wat een onzin. Zo'n jongen krijgt sowieso al een klap te verwerken (alhoewel, misschien zag hij dit wel aankomen na je eerdere acties) dus erbij vertellen dat het is omdat je deze keer seks hebt gehad, kan er ook nog wel bij.

Als ik die jongen was, had ik toch wel alles willen weten, want dan kan ik het beter in een kader plaatsen en me makkelijker losweken van mijn liefde voor je, en inzien dat je eigenlijk gewoon een onbetrouwbare slet bent die het niet waard is om nog liefdesverdriet om te hebben.

blauw engeltje 11-11-2008 12:41

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 28466809)
Ik snap niet zo goed dat mensen zeggen dat ze het moet verzwijgen dat ze seks heeft gehad met een ander, omdat dit 'extra' pijn zou doen. Wat een onzin. Zo'n jongen krijgt sowieso al een klap te verwerken (alhoewel, misschien zag hij dit wel aankomen na je eerdere acties) dus erbij vertellen dat het is omdat je deze keer seks hebt gehad, kan er ook nog wel bij.

Als ik die jongen was, had ik toch wel alles willen weten, want dan kan ik het beter in een kader plaatsen en me makkelijker losweken van mijn liefde voor je, en inzien dat je het eigenlijk gewoon niet waard bent om nog liefdesverdriet om te hebben.

dit.

RockaholiC 11-11-2008 13:58

Citaat:

ik snap niet waarom je hier om advies vraagt als je voor jezelf al een beslissing hebt gemaakt die duidelijk in al je posts naar voren komt.

inderdaad, we maken allemaal fouten, alleen hebben sommige mensen meer ruggengraat om voor hun eigen fouten uit te komen. als je de consequenties van je daden niet wil dragen, moet je het simpelweg ook niet doen. daarnaast gaan wij niet honderd keer vreemd in een relatie van drie maanden. je hebt fouten en je hebt fouten. je bent laf, je loopt over je vriend heen en je bent egoïstisch. en dat egoïsme blijkt wel weer uit het feit dat jij je eigen geluk voorop stelt door je mond erover te houden.

cenerentola 11-11-2008 14:25

uitmaken en voorlopig geen nieuwe relatie aangaan, volgens mij ben je er nog niet aan toe

driene 11-11-2008 15:39

tja, volgens velen onder jullie ben ik dan wel dom, laf, egoïstisch, een slet, noem maar op.

maar mijn besluit staat vast: ik ga verder met men relatie en stop volledig met dat gerommel met anderen. ik heb er echt ongelooflijk veel spijt van, en heb nu wel duidelijk ingezien dat ik hem ontzettend graag zie en hem niet kwijt wil. dus ik kap definitief met het 'sletten'. btw, ik was NIET nuchter. alcohol is een flauw excuus, maar zonder alcohol had ik het helemaal niet gedaan.

dank aan jullie positieve/negatieve reacties

driene

Inanis 11-11-2008 15:54

brr, weer een meisje die gevallen is voor de maatschappelijke retoriek van het één-partner-systeem.
al die structurele normen en waarden..
niet dat het echt geloofwaardig is wat je zegt natuurlijk xD

btw mijn tip aan jou: plaats jezelf op nr1. niet je vriend. je zult veruit de meeste tijd van je leven met jezelf doormaken nl. alle tijd.

Bartezz 11-11-2008 16:03

nou beste inanis, het lijkt me dat ze zich bepaald niet beperkt heeft tot monogamie, ook geloof ik niet dat iemand anders dan zijzelf bij haar op 1 stond ehhh

maar sowieso is het te naief allemaal om waar te zijn

driene 11-11-2008 16:46

oh, wat zijn we toch o zo vriendelijk:s

jullie kennen me niet dus kunnen niet oordelen of ik een egoïst ben of niet.
mss heb ik egoïstisch gehandeld, maar dat maakt je nog geen egoïst.

een beetje meer respect zou leuk zijn.

Matige Muis 11-11-2008 16:49

Citaat:

driene schreef: (Bericht 28468576)
oh, wat zijn we toch o zo vriendelijk:s

jullie kennen me niet dus kunnen niet oordelen of ik een egoïst ben of niet.
mss heb ik egoïstisch gehandeld, maar dat maakt je nog geen egoïst.

een beetje meer respect zou leuk zijn.

Nee, sorry.

Als je wilt dat mensen je beoordelen op 'hoe je bent' moet je niet komen uithuilen op een forum.

Jij vertelt hier je verhaal, wij geven onze mening.

driene 11-11-2008 16:55

idd, jullie geven je mening

maar moeten me niet beoordelen op 'wie ik ben'

enkel een mening op men verhaal is goed genoeg.

maar goed, ik heb mijn beslissing duidelijk gemaakt

wat mij betreft ben ik uitgepraat over mijn probleem

alsnog bedakt voor de vele reacties

Bas 11-11-2008 18:09

Nou, plaats voor elke reactie 'als ik jou verhaal zo lees, denk ik..' ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.