![]() |
groezrock 2009
|
jeeeeeeeeeuj.
|
;)
|
Is er weer Jägermeister?
|
ik hoop het, hoe goed werkte dat spel tegen die stoffige lucht die je keel zo verneukte vorig jaar
|
NOFX, ik ga.
|
h2o:) nice.
|
PLUS COMEBACK KID en BANE!!!!!!!!!
|
'Op 19 april zullen de bands Comeback Kid, Misery Signals, Bane, Outbreak en Architects naar Nederland komen. De heren zullen een optreden komen geven in Patronaat te Haarlem. Een dag eerder zal de package tevens landen in België, dit om het podium te betreden van het Groezrock Festival.
Nog niet bevestigd door de organisaties, maar wel door de MySpace van Architects.' |
Citaat:
|
+
Bullet for my valentine THE GET UP KIDS The Aquabats Poison the Well |
get up kids en poison the well! (y) die andere twee, vooral bfmv, mogen keihard wegblijven
|
wow tguk nu alweer bij elkaar..
|
gave line up. ben benieuwd wat er nog bij komt! misschien dit jaar maar eens een auto proberen te fixen om die kant op te gaan!
|
Vet. Als ik in Europa ben ga ik zeker.
|
The Living End komt ook
|
oh the get up kids en ik kan niet. fucked.
|
stick to your guns, terror, born from pain, underoath en nog wat namen die ik vergeten ben komen ook
|
Citaat:
Er hard moet ik zeggen.. |
die eerste drie stonden blijkbaar op een foldertje van MAD, zijn ook op tour rond die tijd dus waarschijnlijk waar. underoath staat op myspace. en united nations komt als het goed is ook (y)
|
United Nations bestaat volgens mij uit de zangers van Thursday en Glassjaw en nog wat leden uit o.a. Converge.
Schijnbaar mogen die namen niet officieel bekend gemaakt worden door contractuele verplichtingen. |
|
the get up kids ieeehhhh*O*
|
United Nations voetjes van de vloer.
|
Yay Groezrock! <3
Klopt het dat Taking Back Sunday dan ook zullen optreden? Dan wil ik daar ook heen! =( |
hey scenester, kijk eens wat omhoog ;)
valt me tegen dat styg terror en bfp niet toegevoegd zijn, vooral styg nog wel een keer willen zien |
Hmm voor het eerst in eeuwen eindelijk genoeg toffe bands op de bill staan om eens te kijken of dit haalbaar is!
|
lepra de clown naar groezrock, moet toch niet gekker worden hier:o
Heb misschien 1 plek over in busje, maar dat weet ik later pas zeker:( |
nieuwe namen weer: kid down, bring me the horizon, emery, flatliners, campus, thursday, versaemerge, tackleberry, this is a standoff en static radio
|
twee weken fools
|
Jasta gecancelled: vervanger is First Blood
H2O gecancelled: vervanger is The Ghost of a Thousand en waarschijnlijk cancellen Static Radio hun tour, dus dan komt Tackleberry ws ook niet mee... whatever, als het weer maar een beetje meewerkt! *O* en ik kan niet kiezen tussen This is a Standoff en Street Dogs -o- |
static radio heeft gecancelled, tackleberry gaat door wordt een vervanger voor static radio op die tour gezet.
this is a standoff zaterdag gezien, klonk goed maar was niet heel speciaal |
Jammer dat ik dit nu pas lees. Zitten goeie namen tussen namelijk.
Owjah...En ik heb een hertentamen op 17 april die ik moet halen :o |
Heb nog 1 plek in busje over, pm maar als het iemand wat lijkt
|
lalalala bijna *O*
|
bijna onderweg:D
|
booh.. wat een straffe bedoeling..
:D |
3 tenten idee werkt lekker, voor de rest gewoon zoals altijd, alleen varken van het spit was een relaxte toevoeging(y)
|
Al mijn bonnen gingen ins richtung Varken aan het spit en de Jägermeistertent.
Slayer viel tegen, te weinig ouwe nummers. Gel d'r over. |
Ik hoor iedereen over dat varken aan het spit, had ik moeten checken dus. Verder dik naar de zin gehad en kankertjes veel platen gescoord.
|
Huh, na al die jaren van groez afzeiken ga je er tegenwoordig ook heen:D
|
Voor het eerst genoeg toffe bands om te gaan. Plus na 7 jaar van het niet geluisterd te hebben, luister ik sinds kort Nofx weer en die wou ik ook wel weer eens zien. Je zou bijna zeggen dat ik opgroei:(
|
17 till I die toch:p?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |