![]() |
Stofzuig hits
De juiste hit tijdens huishoudelijke klusjes heeft een ongekend effect. Na het polsen van andermans stofzuig hits ben ik tot nieuwe inzichten gekomen en omdat hygiene erg belangrijk is zou het zonde zijn om jullie dit geluk te onthouden.
Stofzuigen: Dweilen: Afwassen (met dank aan asjdfl): Afstoffen: Handwasje: Was opvouwen: Succes gegarandeerd. |
ik veter mijn schoenen graag onder het genot van shame on a nigga
|
De eerste die met Car Wash of I Want To Break Free komt krijgt een perm ban btw.
|
Ik heb nooit muziek opstaan tijdens het stofzuigen, mijn stofzuiger (zo'n grote alleszuiger) maakt zoveel herrie dat de muziek wel erg hard moet staan wil je het een beetje kunnen horen.
|
Jij bent toch niet vies van de volumeknop, Cor?
|
tijdens het afwassen/dweilen luister ik ook graag naar drexciya
bij voorkeur habitat o negative maar die kan ik niet vinden. hydro theory doet het ook goed lekker aquatic. |
Zoals ik al zei:
rick astley |
Citaat:
Laat de vloeren en muren van de andere 5 apartementen (mijn buren) vaak genoeg rammelen met mijn MKII Monitoren (zie avatar) :) |
|
Ik ga al jaren voor death from above 1979 bij het opruimen/stofzuigen!
|
Tijdens huishoudelijke klussen ben ik niet vies van een beetje funk. Ik heb vele klassiekers, maar de meerderheid is helaas niet op youtube te vinden. Hier alsnog een kleine greep:
The Four Tops - Reach Out I'll Be There: Professor Longhair - Big Chief: Charles Wright & The Watts 103rd Street Rhythm Band - Express Yourself: James Brown - Super Bad: Bobby Byrd - Hot Pants - I'm Coming, Coming, I'm Coming: |
Grant Miller - Red for love
Ken Laszlo - Hey Hey Guy |
Spacemen 3.
|
Citaat:
Dan maar deze: |
werkt altijd. |
(Y). Come Back Jonee is ook wel een goeie.
Citaat:
|
Sorry zeg, heb de videoclips van you tube eens bekeken en beluisterd, als ik dit tijdens het stofzuigen of huishouden moet beluisteren, dan hoor ik liever nog het geluid van een F16 straaljager.
|
Je raakt me recht in mijn hart, Cornel. :'(
|
wowee een f16 straaljager
|
|
met deze op wil ik nog wel eens achter de koelkast én onder het fornuis met allesreiniger langs... |
Om het stof van de woofers te krijgen.
|
als t maar hard en opzwepend is, daar ga ik goed van poetsen.
|
Ik ga wel graag los op Alphaville tijdens het schrobben en boenen. Of ja, Technotronic, Snap! of Salt 'N' Pepa, maar dat kun je me moeilijk aanrekenen.
|
Voor tijdens het uien snijden. |
je moet juist de grootste tearjerker aller tijden opzetten tijdens het uien snijden;
|
Ik walg van dat nummer sinds ik weet dat het over JL's moeke gaat.
|
bikkelhard, p
eet je ook baby's op je beschuit s'ochtends? |
Je weet dat het tacky is, JE WEET HET EN TOCH VIND JE HET MOOI.
|
tranentrekkers zijn altijd cheesy.
daar zijn het tranentrekkers voor. |
Dat is waar. Ik luister echter liever 'For No One' als ik levensmoe ben.
|
Ik dacht dat dit over black metal ging.
|
klusjes in en om het huis/ |
http://blog.so-net.ne.jp/_images/blo...n/11520160.jpg
deze heeft al duizenden ongedierteplagen helpen voorkomen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |