![]() |
Ernstige besmettelijke ziekte
Beste forumleden,
Ik wil jullie ervan op de hoogte stellen dat er een ernstige besmettelijke ziekte de ronde doet. Artsen willen niet naar mij luisteren, dus probeer ik het op deze manier. Het wordt achter gehouden en waarom weet ik niet precies. Ze proberen mij te verstoppen maar via internet zal ik de mensen duidelijk maken wat er aan de hand is. Iemand die last heeft van blauwe plekken, een opgezetten huid en rode ogen, moet zich bij mij melden. Ik zal zo goed mogelijk iedereen proberen te helpen. Groetjes, Miriam |
waar is het Mystiek-forum als je het nodig hebt?
|
Help!!! Paniek.
|
lachen jullie maar. langzamerhand gaan er steedsmeer mensen dood. begrijp dat dan!
|
en waar verstoppen ze je dan?
|
Voel je je wel goed lentekriebel? Gaat 't?
|
Ik voel me prima. Gezeik. Ze verstoppen me in een psychiatrisch ziekenhuis. Ik ben niet ziek! dat die kloothommels een eind oprotten.
|
Waar of niet waar; let gewoon 'n beetje op de combinatie blauwe plekken, 'n opgezette huid en rode ogen, zou ik zeggen.
Want straks zegt lentekriebel: "Hadden jullie nu maar geluisterd..." :o |
Beste lentekriebel, zo te lezen heb je op dit moment behoorlijke problemen met zowel je gezondheid als met professionals om je heen. Hoewel het zeker belangrijk is dat mensen weten waar ze op moeten letten (spontane blauwe plekken is vrijwel altijd een teken om naar de dokter te gaan), denk ik dat dit niet de juiste manier is om jouw problemen kenbaar te maken. Ten eerste omdat het belangrijk is dat mensen tóch eerst een medisch circuit doorlopen, voor ze in combinatie met jou zelf gaan dokteren. Maar daarnaast ook omdat wij als buitenstaanders zeer weinig kunnen zonder jouw situatie volledig te kennen en dit topic daardoor eerder angst en onbegrip zal kweken dan dat het mensen zal helpen. Ik hoop dat je begrijpt dat ik daarom jouw topic sluit.
Wel zou je natuurlijk je frustraties omtrent de situatie op Psych kunnen uiten in het Lucht-je-hart topic. Maar dan meer in de vorm van uiting van jouw gevoelens dan als waarschuwing voor anderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |