![]() |
Bi ?
Haaalo,
ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ik Bi ben. Ik word wel geil als ik vrouwen met elkaar zie ofzo. Heb ook wel een paar keer met een meisje gezoent, zou ook wel meer willen .. Wat vinden jullie hier van? En hebben jullie er zelf ervaring mee? |
Niemand reageert..
|
Citaat:
dat jij bi bent laat ons lichtjes koud, en we gaan in ieder geval niet allemaal massaaaaal reageren met onze mening over biseksualiteit binnen de tien minuten nadat jij je post hebt gezet. |
Enigszins geduld opbrengen mag wel...;)
Ik vind het ook wel 'geil' als ik twee lekkere dames zie zoenen, of zelfs nog verder gaan. Maar ik ben een man. :p |
Citaat:
|
hoi niels
|
Mja, ik vind het ook wel spannend als ik twee meisjes met elkaar zie zoenen, en ik heb het ook wel eens gedaan. Maar zolang je niet verliefd bent op een meisje of nooit bent geworden (zoals ik) kan ik het geen bi noemen.
|
Citaat:
Ik vind vrouwen over het algemeen ook mooier om naar te kijken dan mannen. Maar nog steeds ben ik geen bi :p. |
Ik vind vrouwen ook mooier om naar te kijken dan mannen. Maar nog steeds ben ik geen bi.
|
Citaat:
Je moet gewoon doet wat goed voelt. |
Een beetje bi is niet bah ;) Gewoon je gevoel volgen !
|
bi meiden zijn leuker vind ikzelf..die hebben sexiere uitstraling
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je haalt me de worden uit de mond, hydrodynamikaas:p wilde net beginnen over meisjes die uit onzekerheid met andere meiden gaan zoenen om maar aandacht te krijgen. Tja, die zullen misschien ook wel heel meegaand zijn in bed. :rolleyes:
|
Even buiten dit hele verhaal om.
Iedereen is tegenwoordig bi, vooral jonge meisjes worden het massaal. Is het dan niet gewoon een rage, in plaats een serieuze geaardheid? En elk meisje voelt zich wel eens aangetrokken tot hetzelfde geslacht. Dat zegt, naar mijn idee, niet meteen dat je bi bent. Moet dan toch wel iets meer achter zitten? |
Jep, geloof idd dat dit meer L&R is.
|
Citaat:
|
Meisjes zijn nou eenmaal mooi :bloos:
Maakt het wat uit of je bi bent? Zoen lekker met wie je wilt en ga een relatie aan met de persoon waarvan je houdt. Geslacht maakt niet zoveel uit, als je er maar gelukkig mee bent :) |
Citaat:
|
Op dit forum zijn er genoeg topics over dit onderwerp. Zoek maar op, zoals je zult zien ben je niet de enige.
|
volg je gevoel.
Ik vind het ook wel sexy als ik 2 meiden zie, heb ook een x met een meid gezoend maar dat zegt niet meteen dat ik bi ben en meer van een meid wil, vind ik.. |
homo in ontkennings fase.
|
als bi bent ben je het geniet er van als je maar niet vreemd gaat enzow
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |