Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   mijn vriend... (doet zooooo vaag) tips? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=172570)

niem 30-07-2002 18:14

mijn vriend... (doet zooooo vaag) tips?

Ik heb nu ongeveer een week wat met een jongen... in het begin dacht ik; nouw dat gaat wel goed hij is veel leuker dan mn ex was superverliefd... het is allemaal wel een beetje snel gegaan... ik kende hem een week toen ik wat met hem kreeg en nu hebben we een week (ken hem dus nu totaal 2 weken)
Nouja iig soms vallen er wel is stiltes,maarja dat heeft iedreen toch... we gingen laatst samen een dagje weg en hij deed heel erg chago en kortaf de hele dag... ik vond het echt niet gezellig... nou de volgende dag stuurde die wel een smsje dat hij donderdag moest werken en woensdag dus dat ik hem niet kan zien... (dat is denk ik een smoesje... want we hadden al een afspraak staan op donderdag) en nu heb ik hem eergisteravond dus een smsje gestuurd van; jah als je me niet leuk meer vind ofsow dan moet je het wle eerlijk zeggen en is er soms iets? zoets heb ik nara hem gestuurd... en tot vandaag heb ik nog steeds nix van hem gehoord...
Ik denk dat ie het uit wil maken.. en dan op zo'n manier dat ie gewoon nix meer van zich laat horen...
Wat moet ik nou doen... moet ik hem nog een smsje sturen... of moet ik hem bellen... of juist wachten totdat hij mij belt? en moet ik zeggen jah wil je het liever uitmaken?? of moet ik het daar juist niet over hebben...

Kijk het liefst bel ik nu meteen op om hem om uitleg te vragen maarja...

Help :S Ik hou toch wel heel veel van um... wil um niet kwijt denk dat het wel gaat gebeuren...

Punkiej-Fish 30-07-2002 18:24

mjah als je echt twijfelt, moe je em gewoon op bellen of nog een keer smsen, en als ie dan nog nix van zich laat horen, tjah...hem opzoeken ofzo?
ik heb verder geen ideej wak der van moe denken, maar wel da ut nie helemaal goed zit zoals je zelf al denkt..
suc6!

Starrie 30-07-2002 18:27

Citaat:

niem schreef:

Kijk het liefst bel ik nu meteen op om hem om uitleg te vragen maarja...

doe dat dan! Ik denk dat je toch duidelijkheid nodig hebt! En jij geeft zelf aan dat je uitleg wilt dus...
Je wil hem niet kwijt maar het gebeurt toch als hij dit zo wil, of je nou om uitleg vraagt of niet.
Bel hem gewoon op en bereid je erop voor dat je hem kwijtraakt... dat zou ik doen tenminste

Chloe Siere 30-07-2002 18:43

wat een eikel!! hij kan toch wel de moeite nemen of iets van zich te laten horen en als ie je niet meer leuk vindt, kan ie dat toch ook gewoon zeggen?
bel hem op ofzo en zeg dat je duidelijkheid wil. als dit zo doorgaat kan je t misschien beter zelf uitmaken en de eer voor jezelf houden.

mercutio 30-07-2002 22:24

Ik ben bang dat je 'angst' weleens gegrond zou kunnen zijn, dat hij je niet meer leuk (genoeg) vindt. Als ik je post door lees, heb ik het idee dat jij hem nog wel leuk vindt, maar toch ook wel een beetje twijfelt.
Mijn tip: Houd de eer aan jezelf door hem te vragen wat hij nou eigenlijk wil (via telefoon of face-to-face, niet via sms, dat is ZO onpersoonlijk). Op die manier komt de klap, als hij inderdaad niet meer verder wil, op de een of andere manier minder hard aan denk ik.

Sterkte!!!
Merc

Piccola 30-07-2002 22:30

Citaat:

niem schreef:
Ik hou toch wel heel veel van um... wil um niet kwijt denk dat het wel gaat gebeuren...
Je kent hem net 2 weken en je houdt nu al heel veel van hem??
Dat snap ik niet helemaal...

Maar goed, daar gaat het verder niet over.
Woont ie bij je in de buurt? Zo ja, dan zou ik er naartoe gaan. Zodat jullie face to face kunnen praten en dan kan je vragen hoe het nou zit en dat je je zorgen maakt enzo. Zo niet, dan zou ik hem bellen! Je hebt het recht om te weten hoe alles er voor staat enzo. En als ie je niet meer leuk genoeg vindt dan moet hij eerlijk zijn en je niet zo aan het lijntje houden. Maar praat dus met hem.

Veel succes en laat ff weten hoe het verder gaat enzo.. :)

Joris 30-07-2002 22:47

jij mij, ik jou (je snapt het vast wel)

Ik denk dat je gewoon moet opbellen, dan heb je tenminste zekerheid, confronteer hem met de dingen wat jij vervelend vind. Jammer als hij het zo zou afkappen, erg jammer, ook wel lullig eigenlijk. Je moet gewoon duidelijk tegen hem zijn, wat je precies wil en vind.

naja, khoop het beste voor je, veel succes.

Stoetel 31-07-2002 00:04

Ik denk ook dat je hem best belt of eens langsgaat en hem hiermee confronteert. Als hij ermee verder wil denk ik dat een goede babbel hier zeker wel op zijn plaats is.

Al snap ik net als Piccola die laatste zin niet zo goed. Je zegt zelf dat je hem nog maar net 2 weken kent. Ik kan me voorstellen dat je zowieso erg zwaar verliefd bent, maar houden van is naar mijn mening nog iets anders.

In ieder geval nog succes ermee!

niem 31-07-2002 10:21

Neej ok ik ben de laatste week echt bijna elke dag met hem opgetrokken hebben veel leuke dingen gedaan en dan ga je toch wel beetje van zo iemand houden...
Maar het is ook meer van ik 'mis' hem nu gewoon onwijs...
ik dacht dat het wel goed zat vond hem echt een supeleuke jongen en deden veel samen was echt verliefd... en dan leverd die me zo'n naaistreek...

Ik ben nu vooral boos eerst dacht ik van hij belt misschien nog wel... en dan kan het nog goed komen nu heb ik de hoop al opgegeven dat ie iets van zich laat horen... ik heb hem gisteren nog een smsje gestuurd en als ie vandaag weer niks van zich laat horen bel ik hem op rond 2 uur heeft ie pauze...

Maar toch vind ik het raar dat iemand van de ene op de andere dag heel plotesling je helemaal niet meer leuk kan vinden...

niem 31-07-2002 10:23

maar iig bedankt voor jullie reacties :)

*voel zich zwaar ellendig* :(

niem 31-07-2002 20:43

voor diegene die het nog intereseerd...nouja ik heb mn vriend gebeld en het is nu uit... :(
*Snik*

Angeles 31-07-2002 20:46

Citaat:

niem schreef:
voor diegene die het nog intereseerd...nouja ik heb mn vriend gebeld en het is nu uit... :(
*Snik*

Gaf hij nog een reden?

highlight 31-07-2002 20:47

Citaat:

niem schreef:
*Snik*

sterkte ermee

mercutio 31-07-2002 22:21

Citaat:

highlight schreef:

sterkte ermee

Veel meer dan dit kan ik ook niet zeggen, maar wilde het toch effe quoten!

Sterkte niem!!!

Merc

Unexplained 31-07-2002 22:27

Citaat:

niem schreef:
*Snik*

Bekijk het eens van de andere kant: het is misschien maar goed ook dat het uit is.
Hierdoor creëer je weer nieuwe kansen in je leven :)

Bovendien vereist een relatie een bepaalde dedicatie (toewijding) van elkaar. Hij deed dat niet bij jou, dus verdien jij beter!!

MissKiss1985 01-08-2002 08:41

Sommige jongens zijn gewoon vaag, heb je hem wel gevraagd waarom hij niets liet horen en waarom hij opeens van gedachte verandert is?

Unexplained 01-08-2002 09:14

Citaat:

MissKiss1985 schreef:
Sommige jongens zijn gewoon vaag, heb je hem wel gevraagd waarom hij niets liet horen en waarom hij opeens van gedachte verandert is?
Heeft weinig zin, jongens zijn toch vaak oneerlijk als ze zo geconfronteerd worden.
Meestal omdat ze de ander niet willen/durven te kwetsen.

Maar voor je eigen (fictieve) gemoedsrust kun je het doen.

MissKiss1985 01-08-2002 09:57

Dat is waar. Ik snap gewoon niet waarom mensen gewoon eerlijk kunnen zijn :( :(

niem 01-08-2002 10:13

Ja ik belde hem dus op en toen vroeg ik; wat is er waarom belde je niet meer? is er wat?
Hij; uh ooh (meer kam dr niet echt uit)
en ik; jah het is dus waar... het is over tussen ons?
Hij; ja.. ik vond het eigenlijk toch niet echt goed klikken
Ik; jah dat kan wel zo zijn, maar je had gewoon moeten bellen, ik maakte me zorgen wist niet wat er aan de hand was
hij; jah sorry
ik; jah als ik nu niet had gebeld dan had ik dus niks meer van je gehoord?
hij; jawel ik denk dat ik vanavond anders even gebeld had

Nouja zo ongeveer is het dus gegaan... ik vind het wel raar want kijk bij je eerste afspraakje wee je toch al of het wel of niet met iemand klikt? dan maak je gewoon geen vervolgafspraak meer... maar wij hadden ook nog een vervolgafspraak gemaakt en dat ging ook nog goed
Daarna zijn we samen allemaal dingen gaan doen... we hadden toen wat ik ben voorgesteld ana zijn ouders... kijk als het niet klikte had ie dat ook allemaal niet moeten doen toch?!

Heey maar ik wil jullie even bedanken voor al jullie lieve reacties!!

Unexplained 01-08-2002 12:28

Citaat:

MissKiss1985 schreef:
Dat is waar. Ik snap gewoon niet waarom mensen gewoon eerlijk kunnen zijn :( :(
Is heel makkelijk te verklaren hoor.
De waarheid doet namelijk vaak pijn. En het is best moeilijk om iemand bewust te kwetsen door de waarheid te vertellen.

En dat zie je overal terug. Kijk bijvoorbeeld naar de huidige economische situatie in Nederland. De overheid spreekt over "een berekende groei van 0%", terwijl iedereen weet dat we economisch achteruit gaat.

Op deze manier houd je mensen rustig. :)
Mensen kunnen de waarheid (vaak) niet aan.

Dusjcrib 01-08-2002 13:04

Ja.. het begrijpen is altijd errug lastig..

Dr kunnen zo ontzettend veel redenen zijn, ik zou me als ik jou was dr niet teveel over opvreten..

Heel veel sterkte iig!

**thuggirl** 01-08-2002 18:21

wow man, this could be my story... enige verschil is dat ik 5 maanden met mijn vriend ga... ik denkd at bij mij ook zo zal gaan, terwijl ik hem niettttttttttt kwijt wil:(
sterkte meis, en take care!

girl18 02-08-2002 13:09

Citaat:

Ik denk dat ie het uit wil maken.. en dan op zo'n manier dat ie gewoon nix meer van zich laat horen...
dat is inderdaad echt zwaar klote ja..

Citaat:

Wat moet ik nou doen... moet ik hem nog een smsje sturen... of moet ik hem bellen... of juist wachten totdat hij mij belt? en moet ik zeggen jah wil je het liever uitmaken?? of moet ik het daar juist niet over hebben...
je moet niet wachten tot hij belt je moet zelf bellen het uitmaken want zo kan het niet langer meer of wel.?

[QUOTE]
Neej ok ik ben de laatste week echt bijna elke dag met hem opgetrokken hebben veel leuke dingen gedaan en dan ga je toch wel beetje van zo iemand houden...
Maar het is ook meer van ik 'mis' hem nu gewoon onwijs...
ik dacht dat het wel goed zat vond hem echt een supeleuke jongen en deden veel samen was echt verliefd... en dan leverd die me zo'n naaistreek...
QUOTE]

omdat je bijna elke dag met hem opgetrokken de laatste twee weken en hij nu niks meer van zich laat horen hoef je niet meteen van hem te houden eigelijk vind ik het knap dat je dan al van houden van kan spreken.. maar volgens mij zie jij het verkeerd want je geeft om hem je houdt niet van hem dat kan niet zo snel en vlug... geloof mij nou maar..

Citaat:

Ik ben nu vooral boos eerst dacht ik van hij belt misschien nog wel... en dan kan het nog goed komen nu heb ik de hoop al opgegeven dat ie iets van zich laat horen... ik heb hem gisteren nog een smsje gestuurd en als ie vandaag weer niks van zich laat horen bel ik hem op rond 2 uur heeft ie pauze
DOE DAT JA.. sterkte :(

Citaat:

Nouja zo ongeveer is het dus gegaan... ik vind het wel raar want kijk bij je eerste afspraakje wee je toch al of het wel of niet met iemand klikt? dan maak je gewoon geen vervolgafspraak meer... maar wij hadden ook nog een vervolgafspraak gemaakt en dat ging ook nog goed Daarna zijn we samen allemaal dingen gaan doen... we hadden toen wat ik ben voorgesteld ana zijn ouders... kijk als het niet klikte had ie dat ook allemaal niet moeten doen toch?!
ja dat begrijp ik nou ook niet.. :(

maar naar alles gelezen te hebben ben ik tot een ding uit.. JE BENT GELUKKIGER ZONDER HEM

veel sterkte nog :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.