![]() |
afhankelijkheid als verslaving
welke hoop op een beter morgen zal ik kiezen
welke afhankelijkheid is als een verslaving levende liefde met een zware stempel die de glimlach doet stikken, en ogen vochtig maakt Warm zijn de druppels die uit tranende ogen vallen Je glimlach behouden en doorfietsen, heeft nu geen zin meer, val maar, laat maar Toegegeven maar nog steeds geen antwoord Opluchting in dit gevoel zal enkel onze lippen verzoenen met de tranen die ineens niet meer zout lijken Een hand om me op te trekken geeft me moed Ik kan dit niet alleen maar met jou kan ik alles Welke afhankelijkheid is als een verslaving, verlangens te mooi en te hevig om over na te denken Duw ik mezelf weer de verkeerde kant op, in de hoop je daar te vinden zul je me terugroepen? |
ok nu wil ik uitleg dus ik bel je.. als dat mag en anders vanavond..
|
Citaat:
tot morgen! kuz |
ik vind hem soms sterk en dan weer afzwakken, als geheel is het wel goed gedaan....
misschien kan ik ook wel niet goed beoordelen met deze toestand waarin ik nu verkeer, .......sorry |
Citaat:
jezus, ik vind het zo klote voor je sorry liefs |
ik vind het niet afzwakken...sterke punten komen erg naar voren maar laat je dan ook duidelijk zien dat het DAAROM gaat en de rest eigenlijk maar bijzaak is, ik vind het heel mooi gedaan juist...
|
Citaat:
tx anyway! |
Citaat:
maar ieder zijn visie |
Citaat:
x [Dit bericht is aangepast door prinsesje (07-09-2001).] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |