![]() |
Theaterkaartjes
Wat doe jij met je kaartjes na de voorstelling die je gezien hebt? Bewaar je ze, gooi je ze weg of geef je ze een speciale bestemming? Of Wat voor waarde hecht jij achteraf aan de kaartjes?
|
Ik gooi ze gewoon weg. Vroeger bewaarde ik kaartjes om deze in een fotoboek te kunnen plakken.
|
Ik heb alle kaartjes bewaard van de films, pretparken etc waar ik de laatste twee jaar ben geweest. Of ik er echt iets mee zal doen weet ik nog niet, maar het lijkt me wel leuk om nog eens terug te zien later.
|
Ik zou ze gewoon weggooien, je hebt er geen nut aan.
|
ik bewaar ze geniet aan playlist/informatie/programma in een mapje, omdat dat laatste soms gewoon leuk is om te bewaren.
|
Ik plak ze sinds een aantal jaren in, in een plakboek en ik schrijf erbij met wie ik ben geweest.
Ik vind het nu al leuk om de kaartjes van 5 jaar terug te bekijken en heb dan veel 'oh ja!' momenten. |
Ze belanden in de prullenbak.
|
Om zelf even te reageren: Ik heb altijd mijn theater/bioscoop/treinkaartjes en ander etoegangkaartje beward en heb na mijn verhuizing alle theater- en concertkaartjes aan een wand gehangen:
Spoiler
|
Leuk Wolter! Misschien ga ik ook wel zoiets doen, maar dan meer in collage vorm met een lijst erom heen.
|
Citaat:
|
Ik plak ze op mijn deur, maar aangezien die na ieder theaterseizoen vol is, wissel ik ze per seizoen. Dus in de zomervakantie gaat alles eraf en bewaar ik ze wel ergens geloof ik... Ik heb alleen geen idee waar ze zijn.
|
M'n muur hangt er vol mee. Samen met posters van de leukste voorstellingen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |