![]() |
groot probleem!
Hallo mensen..
Ik heb een groot probleem:bloos:! Ik heb al een hele tijd een vriend maar de laatste tijd gaat het niet echt goed in onze relatie.. het lijkt wel of we steeds minder goed bij elkaar passen en ik erger me vaak nogal dood aan hem. Maar toch hou ik wel suuuperveel van hem, hij is echt heel belangrijk voor mij en we hebben het ook vaak heel leuk. Maar hij heeft me gewoon niet heel veel te bieden. Maar nou komt het grote probleem: Ik heb een andere jongen ontmoet en ik ben nogal verliefd op hem geworden:bloos:. Ik weet nu dus niet zeker wat ik moet doen, want ik weet dat deze jongen mij veel meer te bieden heeft dan de vriend die ik nu heb, maar ik hou nog steeds heel veel van hem en ik zou echt ontzettend veel kapot maken door het uit te maken, maar die andere jongen betekent ondertussen ook al heel veel voor mij:( Help me alsjebliiieeft! Al het advies is welkom.. ook al zeik je me helemaal af, probeer er iets nuttigs in te zeggen;) |
uitmaken.
|
Citaat:
|
Ik zou het ook uitmaken. Als je toch al weet dat jullie relatie geen toekomst heeft, is het toch zonde om daar je tijd in te steken?
|
Citaat:
|
Ja, het is al gezegd maar uitmaken.
Waarom blijf je bij iemand die je niets meer te bieden heeft als je op iemand anders verliefd bent die je wel veel te bieden heeft? |
Citaat:
|
jaa weetje.. ik denk ook wel aan uitmaken, maar er ligt nog zoveel meer achter.
We hebben het laatst met de vriendegroep eroverover gehad wat er zou gebeuren als het uit zou gaan, en we niet meer bij elkaar in de vriendengroep wouden zitten, want dat kan natuurlijk gebeuren, toen zeiden hun allemaal dat ze dan liever mij erbij hielden, maar dat vind ik zoo lullig. Want het waren eerst zijn vrienden en nou zouden die hem verstoten door mij.. Misschien moet ik wel meer aan mezelf denken ofzo:bloos: maar ik vind het zo moeilijk :( |
weet niet of uitmaken al genoemd is?
|
om eens iets heel anders te zeggen: uitmaken.
en je moet toch niet bij hem blijven omdat je zijn vriénden leuk vindt?! christ, je kan zijn vrienden toch ook blijven zien zonder hem, en daarvoor hoeven ze hem toch niet te dumpen?? |
er is maar één optie en dat is uitmaken.
|
Citaat:
En voor de rest, uitmaken.. |
okee.. ik ga het denk ik uitmaken..
damn.. dit is kut :( |
Citaat:
|
Uitmaken ja.
Er zit geen toekomst meer in je relatie Je ergert je vaak dood aan hem Hij heeft je niets te bieden. 3 punten die toch redelijk essentiëel lijken te zijn in een relatie die niet goed lopen of ontbreken. En je moet van jezelf uitgaan, niet wat het beste is voor andere mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt natuurlijk ook kijken hoe lang het goed gaat als je met beide knullen een relatie probeert te hebben.
|
Citaat:
|
uitmaken dus
|
uitgemaakt?
|
Het is net als het wisselen van baan:
Zeg het ene niet op voordat je het andere hebt aangenomen. Maar wat bedoel je preices met 'te bieden hebben'? Wat heeft jouw huidige vriend niet te bieden wat deze nieuwe wel heeft? Geld? Aandacht? Tijd? Keiharde Sex? Een grotere Penis? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie zijn al zo lang samen. Het gras lijkt bij de buren altijd groener dan thuis, maar dat jullie al een tijdje samen zijn is duidelijk een teken dat jullie voor elkaar bestemd zijn. Maak het niet uit, die gevoelens voor die andere jongen gaan na een tijdje wel over. Jullie horen bij elkaar!
|
Tja... aan de ene kant zeg ik uitmaken...
aan de andere kant ben ik het ook wel een beetje eens met Ertur. Als je een tijdje een relatie met iemand hebt gaat dat verliefdheid over in houden van. Die jongen die je ontmoet heb is nieuw en krijg je kriebels van... maar als je een tijdje met hem hebt dan gaat dat ook weer over. Kijk goed naar wat je nog voor je huidige vriend voel en waarom je het aanhoud. Als de reden is van die vrienden dan zou ik het uitmaken (geen goede reden je blijft niet bij iemand uit medelijden!) Wees eerlijk tegenover jezelf! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |