Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Oudejaarsconference 2008 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1726213)

2704 15-11-2008 20:16

Oudejaarsconference 2008

Weet een van jullie wie dit jaar de oudejaarsconference gaat geven ???
Hoop dat het dit jaar Javier Guzman wordt, wie hopen jullie dat het wordt ???

BendeBen 16-11-2008 09:35

dit is geloof ik het allereerste jaar waarin ik NIET hoop dat freek de jonge toch het podium op gaat

wat een vervelende zure man is dat geworden zeg

Dinalfos 16-11-2008 12:18

Javier Guzman is echt de meest kansloze cabaretier van allemaal. Nog beroerder dan Wilko Terwijn, zelfs. Die gast is echt zó niet grappig. En een Theo Maassen wannabe.

Dusjcrib 16-11-2008 13:12

Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 28489859)
Javier Guzman is echt de meest kansloze cabaretier van allemaal. Nog beroerder dan Wilko Terwijn, zelfs. Die gast is echt zó niet grappig. En een Theo Maassen wannabe.

Moeilijk he, een vraag beantwoorden :)

Ontopic: ik vind oudejaarsconferences zelden leuk, dus zal het waarschijnlijk niet gaan kijken. Ik hoop dan ook niet echt op een specifiek iemand. Als Theo Maassen of Najib Amhali het gaat doen, ga ik misschien wel een poging wagen als ik niks beters te doen heb.

Dinalfos 16-11-2008 13:18

Citaat:

Dusjcrib schreef: (Bericht 28490220)
Moeilijk he, een vraag beantwoorden :)

Nee :)

Uice 16-11-2008 13:44

Geen enkele cabaretier die ik interessant vind zou zoiets doen.

KIET 17-11-2008 13:20

Voor zover ik kan zien kan je Youp van 't Hek op de publieke omroep en Guido Weijers op SBS6 verwachten. Of er nog een derde bijkomt kan ik zo snel niet vinden.
Tevens wordt de Ze Bestaan Echt van Ronald Goedemondt ook nog uitgezonden op 21 december.

Javier Guzman heeft Delirium nog staan van het seizoen 2007-2008, al kan ik over de uitzending niets vinden. Overigens deed hij nooit oudejaarsconferences; hij deed Sinterklaasconferences :) Najib Amhalis show loopt nog tot eind november dus die zal dan nog niet op tv verschijnen. Theo Maassen is nog maar net bezig met een nieuwe show sinds Tegen Beter Weten In. Bert Visscher, Jochem Myjer en Herman Finkers zijn nog bezig met hun shows.

Maar er zijn nog zat wat minder prominente cabaretiers die nog hun opwachting kunnen maken :)

Uice 17-11-2008 19:01

Citaat:

KIET-2 schreef: (Bericht 28494653)
Najib Amhalis show loopt nog tot eind november dus die zal dan nog niet op tv verschijnen. Theo Maassen is nog maar net bezig met een nieuwe show sinds Tegen Beter Weten In. Bert Visscher, Jochem Myjer en Herman Finkers zijn nog bezig met hun shows.

Maar er zijn nog zat wat minder prominente cabaretiers die nog hun opwachting kunnen maken :)

Alle caberetiers in deze quote hebben het zelden over actualiteit en zul je dus niet snel in een oudejaarsconference zien.

KIET 17-11-2008 22:28

Dat weet ik, maar de AVRO wil nog wel eens andere shows uitzenden aan het einde van het jaar. Die heb ik gelijk meegepakt (vandaar ook de vermelding van Goedemondt).

Laisve 17-11-2008 22:44

Zolang die schele van de campingzender maar niet met z'n kop d'r veur komt... zijn humor komt echt van de bovenste plank vandaan, wat een mispunt!

Hppa_oud 18-11-2008 19:15

Youp van 't Hek. Ik vond de vorige van 2005 echt gaaf, dus ik hoop dat het nu ook weer wat wordt. :o Sowieso zal het beter worden van Jan-Jaap vd Wal vorig jaar. :p

JBX 18-11-2008 20:16

Guido Weijers zal sowieso op SBS6 te zien zijn.
Bij de VARA waarschijnlijk weer Youp van t Hek inderdaad.
En op de andere kanalen? Ehm, klokken en slechte drama films.

Ieke 18-11-2008 20:45

Ik weet het niet met Youp. Z'n vorige ouderjaarsconferance vond ik wel leuk (dat liedje van de vogelgriep <3) , maar toen ik hem met Schreeuwstorm in het theater zag was ik daar aanzienlijk minder van gecharmeerd. Hij lijkt ook een beetje een oud, zuur mannetje te worden. Naja, zal wel weer gaan kijken, op de bank met oliebollen en appepbegnets erbij <3

Ik hoop trouwens ook weer op een Sinterklaasconferance van Guzman. Ik vind hem altijd wel leuk, in het theater Delirium gezien en die kon ik ook waarderen.

2704 22-11-2008 18:42

Wordt er dit jaar een sinterklaasconference uitgezonden dan ????

Ieke 23-11-2008 11:11

Geen idee, ik hoop het alleen maar :p

Tonsillitis 23-11-2008 13:06

oudejaarsconferences vind ik alleen van finkers leuk. die weet altijd zo'n oliebollensfeer neer te zetten. maarja,m die wordt t dus niet. ik zit echt niet te wachten op die rotkop van een van 't hek.

cenerentola 23-11-2008 14:08

niets is burgerlijk dan het kijken naar de oudejaarsconference van Youp van 't Hek op oudejaarsavond. Je moet echt een kut jaar hebben gehad, om een feestelijke avond voor de tv door te moeten brengen.

Freyja 23-11-2008 14:55

Citaat:

cenerentola schreef: (Bericht 28520799)
niets is burgerlijk dan het kijken naar de oudejaarsconference van Youp van 't Hek op oudejaarsavond. Je moet echt een kut jaar hebben gehad, om een feestelijke avond voor de tv door te moeten brengen.

Oh ja wat naar, een uurtje met een groep vrienden en/of familie voor de buis hangen en lachen, vreselijk, wat een kutjaar heb je dan gehad als je dat doet! Want je leven is alleen leuk als je altijd ergens anders aan het feesten bent natuurlijk. En er is natuurlijk ook niks burgerlijks aan uitgaan op oudejaarsavond, want dat doet echt níemand in Nederland.

Tonsillitis 23-11-2008 16:37

ja, je oudjaar is alleen geslaagd met een paar lijntjes coke, clubs met torenhoge entreegeld en een hoop weggegooid geld en gekots erna...

snap niet wat er mis is met gewoon thuisblijven, zo bijzonder is oud en nieuw ook weer niet. een beetje oliebollen eten, voor de buis hangen, lekker warm binnen, relaxt toch.

cenerentola 24-11-2008 20:11

Citaat:

Tonsillitis schreef: (Bericht 28521546)
ja, je oudjaar is alleen geslaagd met een paar lijntjes coke, clubs met torenhoge entreegeld en een hoop weggegooid geld en gekots erna...

gastenlijst(y)

Tonsillitis 25-11-2008 20:33

dan nog vind ik je een pauper omdat je dus schijnbaar alleen je oud en nieuw op zo'n manier kan doorkomen.

cenerentola 25-11-2008 22:39

Citaat:

Tonsillitis schreef: (Bericht 28533903)
dan nog vind ik je een pauper omdat je dus schijnbaar alleen je oud en nieuw op zo'n manier kan doorkomen.

liever een pauper dan een burgo

BendeBen 25-11-2008 23:11

pas maar op anders haal ik mijn vader er bij en die is politieman dus!!

P.:NTIL 26-11-2008 08:19

Er is niks mis met thuisblijven op oudejaarsavond maar ga dan vuurwerk afsteken of een leuke film kijken. De oudejaarsconference kan je altijd nog kijken over 50 jaar als je niet meer uit je stoel kan komen en niet meer weet hoe de afstandsbediening werkt. Al mag ik hopen dat er dan geen oudejaarsconference meer is.

P.:NTIL 26-11-2008 08:20

Citaat:

Ieke schreef: (Bericht 28501466)
Hij lijkt ook een beetje een oud, zuur mannetje te worden.

Huh? :).

KIET 26-11-2008 11:17

Citaat:

BendeBen schreef: (Bericht 28489323)
dit is geloof ik het allereerste jaar waarin ik NIET hoop dat freek de jonge toch het podium op gaat

wat een vervelende zure man is dat geworden zeg

Op de één of andere manier heb ik een show van hem gevonden om te kijken, want ik had er nog nooit eentje van hem gezien. Was weliswaar uit 1997 (Papa-Razzia) maar ik vond hem daarin nog niet eens zo slecht :) Het was niet helemaal wat ik van hem verwacht had. Hoe hij nu is weet ik natuurlijk niet.

Ieke 26-11-2008 18:38

Citaat:

P.:NTIL schreef: (Bericht 28535360)
Huh? :).

Dat is gewoon het gevoel wat ik krijg nadat ik vorig jaar (?, was iig schreeuwstorm) hem in het theater zag. De oudejaarsconferance die ik daarvoor gezien had (met het vogelgriepliedje etc) vond ik hem nog wel leuk, maar in het theater was hij imo een zuur oud mannetje aan het worden die ook vooral dat type grappen liep te maken. Er waren wel betere stukjes in overgens. Maar iig hoop ik dus op een leuker iets (met hopelijk veel politiek en nieuws van het afgelopen jaar) wat gewoon goed in elkaar zit. En omdat ik de laatste keer niet zo blij werd van Youp heb ik liever een leukere.

cenerentola 26-11-2008 19:06

Citaat:

Ieke schreef: (Bericht 28538497)
Dat is gewoon het gevoel wat ik krijg nadat ik vorig jaar (?, was iig schreeuwstorm) hem in het theater zag. De oudejaarsconferance die ik daarvoor gezien had (met het vogelgriepliedje etc) vond ik hem nog wel leuk, maar in het theater was hij imo een zuur oud mannetje aan het worden die ook vooral dat type grappen liep te maken. Er waren wel betere stukjes in overgens. Maar iig hoop ik dus op een leuker iets (met hopelijk veel politiek en nieuws van het afgelopen jaar) wat gewoon goed in elkaar zit. En omdat ik de laatste keer niet zo blij werd van Youp heb ik liever een leukere.

Voor mij is youp van t' hek al twintig jaar een oud zuur mannetje van zeventig. Hij heeft zijn mond vol over burgerlijkheid, maar zover ik weet bestaan er geen grotere burgo's dan vara-leden en dat is zijn publiek.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.