![]() |
Nieuwe mobiel nodig
Mijn mobiel is alweer meer dan 2 jaar oud, dus heb ik eigenlijk wel een nieuwe nodig. Ik ben alleen alles kwijtgeraakt op het gebied van mobieltjes. Als ik zon 100 heb te besteden wat is er dan allemaal te halen?
|
uhmmm...Ik heb de Samsung f400 alleen die kost €300...Maar hij is******* *********** **** mooi :D
|
Kan ik nooit betalen zonder een heel goed baantje! Maar hij is inderdaad mooi, een vriend heeft ook zoiets.
|
Nokia 6300, goed mooi degelijk toestelletje, heb m zelf ook gehad en zit iets boven de €100,-
|
Ziet er heel goed uit, thunder88.
Maar het is een 3band, krijg je daar een beetje een goed bereik mee? Ik zou niet weten wat voor een bereik ik nu heb hoor;-) |
ja gewoon goed bereik, ligt ook natuurlijk een beetje aan de omgeving waar je bent en de provider.
|
Citaat:
HIER kan je bijvoorbeeld een mobiel winnen: Hoofdprijs: Nokia N73 Camphone (simlockvrij) aangeboden door Telfort 2e prijs: Sony Ericsson K800i (simlockvrij) aangeboden door Telfort 3e prijs: Alcatel OT-C701 (prepay) aangeboden door Telfort en verder op winje.nl bijvoorbeeldals je ff googled zie je heel veel acties en zo. grtz Vin |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |