![]() |
Bloedprikken
Hallo allemaal,
morgenochtend moet ik bloed laten prikken, dit ivm t feit dat ik bang ben Pfeiffer te hebben. Verder word ook nog mijn Hb bepaald, glucosespiegel en leukocytengehalte + differentiatie. Voor deze test moet ik nuchter zijn. Aangezien ik zsm wil weten ofdat ik dit heb, wil ik het dus morgen laten doen. Helaas kan ik wss pas rond 12 uur laten prikken, vanwege colleges die vroeg beginnen en lange reistijd. Weet iemand of onder "nuchter bloed laten prikken" ook valt dat je geen water mag drinken? (ik weet dat je niks mag eten/drinken, zeker vanwege de bloedglucosespiegel, ivm optreden van vermoeidheidsklachten bij n lage spiegel c.q. hypoglycaemie en/of diabetes mellitus type 2) |
Volgens mij mag je wel water drinken hoor :).
Ik weet btw niet of er een max op zit, maar ik mocht bijvoorbeeld gewoon 's ochtends medicijnen met een glas water innemen. |
Ja, ik hoop dat dat mag, want ik heb geen zin om vanaf half 7 dat ik wakker wordt, tot ruim over 12en wss zonder iets te drinken moeten zitten eigenlijk ...
|
natuurlijk mag je wel water drinken. Het gaat er puur om dat je geen energierijke dingen binnenkrijgt voor de meting.
|
Ik weet niet hoe het zit voor bloedprikken. Ik heb donderdag een bronchoscopie waarvoor ik nuchter moet zijn en ik had nog speciaal gebeld om te vragen of ik ook m'n medicijnen niet met water in mag nemen maar zelfs dat mag niet.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |