![]() |
Probleempje :p
Hey,
Sinds kort zit er met ons in de klas een meisje (leuk gezichtje, bruin haar, ....) Perfect dus! Ben er stapelverliefd op! We kunnen als vrienden met elkaar praten over van alles (School,uitgaan,sex,...) Maar normaal durf ik het altijd aan te vragen :) maar nu kan ik die woorden niet over mijn mond krijgen :bloos: Hebben jullie tips voor mij ofzo :) |
Je bent ook net te oud om nog 'verkering te vragen', dat is meer voor 12- à 13-jarigen. Op jouw leeftijd vraag je haar mee naar de bioscoop en ga je haar dan aan het eind van de film zoenen. Dvd kijken bij jou thuis kan natuurlijk ook als je relaxte ouders hebt.
|
Citaat:
dus dat zit er niet in mss vraag ik haar morgen wel mee naar de bioscoop ;) |
had je de bioscoop niet zelf kunnen verzinnen? en "wil je verkering" als je 15 bent is natuurlijk ook niet alles, tenzij dat meisje nog 13 moet worden?
verder "geen goede band met mijn ouders" dat heeft geen enkele puber, geen enkel probleem als je gewoon op je kamer een dvdtje zit te kijken met een meisje.. ;p |
betercore, ik kon als puber prima overweg met mijn ouders. ik zou het wel omschrijven als ''een goede band met mijn ouders''. daarnaast denk ik niet dat zoiets een uitzondering is.
|
ik ook prima, maar ik vind 50% in ruwe schatting toch ongeveer wel meer dan genoeg om die post te maken, mn broertje heeft/had ook zowat iedere avond ruzie en komt ook al jaren met meiden over de vloer
|
en gelukt met vragen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |