![]() |
Vind je jezelf heet?
Ik ben wel benieuwd. Vind je jezelf heet? Kan het er mee door? Vind je jezelf lelijk? Of ben je wel tevreden?
|
ts begint!
|
soms wel een beetje. meestal niet.
|
Wat sterrenmeisje zegt.
Meestal vind ik mezelf lelijk, maar af en toe als ik in de spiegel kijk, ben ik ineens wel blij met mezelf. :confused: Ik volg mezelf daarin ook niet helemaal. |
*Steekt thermometer in kont*
Ja, best wel. |
Af en toe. Het varieert.
|
Vorige week was ik wel heet. 38,2°
|
Citaat:
|
Vroegah vond ik mezelf altijd vreselijk lelijk, maar toen begon ik meisjes die altijd zeuren dat ze lelijk en dik zijn heel irritant te vinden, dus toen ben ik daar maar van afgestapt. Ik probeer niet te /caren. Ik vind mezelf gewoon, mwa. Kan beter, kan slechter.
|
Citaat:
Ontopic: tuurlijk, alleen de laatste tijd zit m'n haar kutter dan normaal omdat ik geen goede kapper meer heb |
Ben tevreden.
|
Nee, het heetst ben je tussen de ovulatie en de menstruatie. De temperatuur zakt weer een halve graad ongeveer als je ongesteld wordt.
|
Ik vind mezelf niet heet of knap. Lelijk ook niet, maar gewoon, gewoon.
|
Citaat:
|
Nee
|
Citaat:
|
Op dit moment ben ik trouwens 36.67 graden!
|
Citaat:
|
Dat verschil echt heel erg. Soms vind ik mezelf omgheet, soms vind ik mezelf omglelijk.
|
Citaat:
|
Ontopic, afhankelijk van mijn stemming vind ik mezelf prima in orde tot onzettend heet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind mijzelf niet heet. Ik ben wel tevreden maar ik vind mezelf ook niet gewoon. Want ik hoor niet gewoon te zijn. Jakkie.
|
Ik ben knap. Het zou onzinnig zijn als ik zou beweren van niet.
|
Arrogante lul.
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien, als je jezelf niet heet vindt, vindt niemand het. |
Citaat:
Ik zeg niet dat het niet zo is, maar ik vind het best wel erg dat je dat zo van jezelf zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
ot: Ik vind mezelf alleen heet als mn haar niet debiel zit. :o |
Citaat:
Maar ik snap niet echt wat er zo erg aan is. Ik ben ook eerlijk over mijn mindere kanten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, maar goed, als mensen zichzelf knap vinden dan kan dat natuurlijk. Het is alleen niet erg sociaal geaccepteerd gedrag om daar ronduit voor uit te komen. |
Citaat:
|
Nee, dat is weer het andere uiterste. Maar ik denk dat de meeste mensen het arrogant vinden overkomen als iemand zegt: "Ik vind mezelf knap, wat moet ik dan zeggen, het is gewoon zo."
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik wat boven het gemiddelde zit. :)
Edit: dit is Kazet dus. |
ik vind mezelf niet heet want ik ben een beetje een blinde vlek voor mezelf ofzo. Ik weet hoe ik eruit zie als vliegje of met een nepgebit voor me mond of wat dan ook, maar hoe ik zonder gekkigheid ben weet ik niet zo goed. En heetheid vind ik niet zo boeiend. Ik zie er nog liever grappig uit dan heet.
|
Er zijn dagen dat ik mezelf bijzonder heet vind. Ik ben niet de knapste, maar wel redelijk ver boven het gemiddelde.
|
Half.
|
|
I agree.
TS Begint :p |
:rolleyes:ik vind me zelf per-fe-ct !!! een erge knappe vrouw !!
klinkt erg k weet.:confused:(n) maar is echt zo ben erg blij met mn uiterlijk,mn innerlijk trouwens ook.:D*O* |
Nu nog fatsoenlijk leren typen en smileys op de juiste momenten gebruiken! *O*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |