![]() |
Bruno [2009]
of de (maar nog niet zekere) hele naam:
Bruno: Delicious Journeys Through America for the Purpose of Making Heterosexual Males Visibly Uncomfortable in the Presence of a Gay Foreigner in a Mesh T-Shirt (zelf is hij ook niet echt constant met u of ü) Sacha Baron Cohen slaat weer toe en er zijn alweer berichten te vinden over zijn typetje Bruno dat ergens opduikt. http://gfx.dagbladet.no/fredag/2003/...li_g_bruno.jpg Het lijkt me best een leuke film, maar toch, het is Borat 2 en het nieuwe van het truukje is er nu af. |
Dat type is de personificatie van het woord afdankertje.
|
wtf? funky zeit mit bruno is grappiger dan ali g en en sowieso veeeeeel grappiger dan borat
|
Topictitelfail. Zo doe je dat niet.
Citaat:
|
Citaat:
maar ok, wat jij aandraagt klopt in het principe, ware het niet dat het nu om een toch wel heel specifiek genre gaat in de filmwereld waardoor de vergelijking niet opgaat gezien de groottes van de genres. en van mij mag hij ook zeker doorgaan hoor, ik vermaak me wel erbij |
Citaat:
En zo specifiek is het niet, hoor. Het genre houdt gewoon in dat typetjes in contact komen met echte mensen, dat is al heel vaak op televisie gedaan en Cohen verplaatst het nu met succes naar cinema. |
Citaat:
maar als je niet alleen naar dat kijkt maar ook naar hoe en hoeveel het op tv voorkomt, dan heb je gelijk dat hij dat goed doet. |
doet me aan jive jones denken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |