![]() |
Antwoordjes
Eeuhhm Haai :D.
Ik zoek antwoorden van Franconville Havo/Vwo 3 :P. Ik had eerst een site waarop alle antwoorden stonden, maar daar heb ik nu geen toegang meer op :S. Ik wil heel graag de antwoorden want ik ben een beetje lui als het gaat om Frans x'D. Hopelijk kunnen jullie me helpen :D |
Ik zou gewoon je huiswerk maken, meisje! :nono:
|
is er please iemand die de antwoorden van vr 14 heeft van jaar 3 vwo? franconville bedoel ik dan. heb het nodig maar ben het vergeten na te kijken terwijl morgen de docent er een overhoring over gaat geven :( is er please please please iemand die kan helpen
|
etape 2 gaat het over
|
Wat is de vraag?
|
Citaat:
|
gewoon je huiswerk maken, dan heb je minder last van onvoldoendes
|
Citaat:
|
Waarom komen deze topics altijd? :s
|
Citaat:
als je dit een onzin topic vind waarom kijk je hier dan? |
alstublieft, vers van de pers...
ALLEEN GEBRUIKEN OM NA TE KIJKEN EN TE CONTROLEREN!!! Klikt u hier of hier of hier of hier |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft de docent geen antwoordenboekjes? En zo niet is het een beetje raar dat ze een overhoring geeft over iets wat ze dan niet heeft behandeld in de les. |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste docenten zullen dit geen probleem vinden. Bij mij op school totaal niet in ieder geval. |
Citaat:
gooi hier maar een slotje op er valt toch niks aan te veranderen. |
bedankt :)
|
x
|
De TS zit inmiddels al in een hogere klas mag ik hopen, dus het lijkt me niet dat hij/zij die antwoorden nog nodig heeft. ;)
|
En tegenwoordig mag antwoordenboekjes posten niet meer. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |