![]() |
Wat saai zeg#427
Stelletje lafaards.
Gebaseerd op kankersterrenmeisje. |
*proest* *kuch* :D:D:D:D;d;d;d;:D:D
|
Matige Muis 63
TopDrop 61 sterrenmeisje 54 *Miekjuh* 52 Lisaaah 50 Basjeeh 39 Pippeloen 30 Katje 27 Uice 27 Darkiekurd 14 Lucky Luciano 11 Cherry Springs 10 Kunst 10 AllureV 10 Paranoide 8 Stefenootje 6 kopmuntkip 6 Kazet Nagorra 6 Martiño 4 flyaway 3 Mr Soija 3 Missy 2 Tink* 2 Havock 1 Vlindertje 1 Neko* 1 En dacht al, ik open nooit topics xD |
Prachtige titel, wel! :D(y)
|
HOOOOOOOOOOOOOOoi lieve mensen, en wat een...uh...aparte titel
|
Ik hou wel van schelden met kanker, maar alleen in de juiste situaties. Het is lekker effectief.
|
hoi nelis!
|
nummertje erbij trouwens.
ik was al een "Saailes Darwin" of "Saaiology of the Voyage of H.M.S. Beagle" of "Natural Saailection". ik was er nog niet helemaal over uit. |
Nou maar hopen dat de forumbazen het ook een prachtige titel vinden.
|
vast wel.
|
Ze kunnen er vast net zo hard om lachen als ik! :y
|
Ah een topic gemist en nu mis ik ook alle contexten.
|
ik hoop het, want ik heb nu echt pijn in mijn buik van het lachen. het is dat ik net al geplast heb, anders zat ik zeker in de gevarenzone!! :D
|
Ja klinkt betrouwbaar jongens :D
|
Citaat:
|
ow, dit filmpje hoort dan natuurlijk ook hier:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohja, Lisa, laat je het ons wel even weten als je waarschuwing krijgt? xD
|
Citaat:
Ah well ik kan toch geen forumbaas meer worden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik moest natuurlijk wel heel even aangeven dat het niet míjn idee was dit te doen :( Jullie beinvloedden mij, vooral jij anneke *wijst* |
je zegt toch kankersterrenmeisje? nou, dat vind ik heel kwalijk hoor, want dan moet ik denken aan mijn dode kankerratjes en mijn kankeropa en zo en ik denk dat echt wel meer mensen kanker krijgen door dit topic enzo.
|
wordt het volgende topic nou trouwens poepsaai? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik scheld zelf eigenlijk vrijwel nooit met kanker. |
ik ben er mee begonnen omdat ik het echt kwalijk vond. zo van "nou nou, kanker zeg :rolleyes:", en toen ontwikkelde ik een gevoel voor humor en is het blijven hangen.
|
Hmja hilarisch vind ik het niet maar ik had de kankerrel gemist dus -O-
|
:kankeraai:
|
Zo, het lachen is een beetje over, nu ga ik naar de plee. :Y
|
ik vraag me af hoe lang dit grappig blijft eigenlijk. voorlopig nog wel even :D
even een screenshot maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik scheld buiten het forum eigenlijk bijna alleen met kanker naar mensen die ik echt haat (en dat is er maar een), en af en toe gebruik ik het als het echt ongepast is, bijvoorbeeld 'dat is kankerpittoresk'.
|
ik vind het zo waanzinnig debiel als mensen dat niet kunnen loskoppelen als krachtwoord en als woorddatziekteis
|
Citaat:
|
Ik heb eigenlijk een vreselijke hekel aan het woord kanker en aan het overmatig gebruik ervan.
|
Citaat:
Misschien dat ik het eens zeg als ik 15 scheldwoorden achter elkaar zeg maar eigenlijk gebruik ik het zelf nooit bedenk ik nu :confused: |
Citaat:
Whahaha hilarisch -O- |
Citaat:
Citaat:
|
Stel je voor dat er iemand zoekt naar iets over kanker en daarop zoekt, vindt ie het duisent keer in dit topic.
Nou vind ik het wel zielig :( Maar ook nog wel duisentduisent keer op andere plekken op dit forum ;x |
weltrusten gezwellig forum!
|
Truste! ;x
|
Ik ga ook slapen, slaap lekker overigen.
|
Citaat:
|
ik moet van 10 tot 11 op de uni zijn -o- ;x
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27. |