Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Eerste keer. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1726888)

amoblaz 19-11-2008 21:36

Eerste keer.

Hoi,

Ik heb net voor het eerst geprobeert om met mijn vriendin sex te hebben.
Het ging niet echt allemaal volgens plan, volgens mij had ik net mij eikel erin, toen ik merkte tot ze erg begon te bloeden. We zijn daarna opgehouden, en ze is direct na de badkamer gegaan, waar het bloed letterlijk uit haar liep, gelukkig hield dit na een tal van minuten weer op, maar ik vraag me nu af wat dit was?
Ik weet dat er bloed vrij komt bij sommige meiden als ze ontmaagd worden, maar zoveel?

Ze had erna nog pijn.

Dankje

Changshan 19-11-2008 21:45

Er kán bloed vrijkomen bij ontmaagding ja. De hoeveelheid bloed verschilt heel erg per meisje; bij jouw vriendin is het dus kennelijk wat meer. Het kan zijn dat het vanaf nu al verbetert; dus ik zou me pas na een keer of 3, 4, als er echt helemáál geen verbetering optreedt, zorgen gaan maken.

Houd dit topic maar open voor als je vragen hebt na de volgende keer met je vriendin.:)

Kitten 19-11-2008 21:46

Waarschijnlijk is er iets stuk gegaan in haar vagina. Dat kan het overgebleven perituneum (sp?) van haar buikwand (ook wel maagdenvlies genoemd) zijn, maar met alleen een eikel lijkt me dat niet. Het kan komen door spanning oid, waardoor haar schede snel beschadigde. Ik denk dat als je voorzichtig (!) kijkt je misschien iets kan ontdekken.

Wat ze nat genoeg? Was ze gespannen (viel dit te merken)? Deed de penetratie van de eikel op zichzelf pijn? etc.

amoblaz 19-11-2008 21:46

Hmm, ja ik weet niet wat het normale aantal is dat er vrijkomt, er kwam redelijk wat vrij.

amoblaz 19-11-2008 21:49

Citaat:

Kitten schreef: (Bericht 28506295)
Waarschijnlijk is er iets stuk gegaan in haar vagina. Dat kan het overgebleven perituneum (sp?) van haar buikwand (ook wel maagdenvlies genoemd) zijn, maar met alleen een eikel lijkt me dat niet. Het kan komen door spanning oid, waardoor haar schede snel beschadigde. Ik denk dat als je voorzichtig (!) kijkt je misschien iets kan ontdekken.

Wat ze nat genoeg? Was ze gespannen (viel dit te merken)? Deed de penetratie van de eikel op zichzelf pijn? etc.

Ze zei tot ze wel erg gespannen was ja.

Mariekje* 19-11-2008 21:53

Misschien dat een langer voorspel verschil mag maken? En dan eventueel eerst ietsjes oprekken en gebruik maken van wat glijmiddel, wil soms wonderen doen. Oh, en ga voorzichtig te werk :)

Changshan 19-11-2008 22:04

^ Naja, simpel doel, maar wel moeilijk tijdens de eerste keren: samen leren om haar ontspannen te houden. Ga dus heel langzaam naar binnen na lekker lang voorspel.

Offtopic: Volgende keer sneller reageren of F5'en. :o

Busje 19-11-2008 22:07

1 Bijlage(n)
Citaat:

Kitten schreef: (Bericht 28506295)

Het is peritoneum, dit is inderdaad het buikvlies, maar heeft niets met het maagdenvlies te maken. Het maagvlies is het hymen. Bij de eerste keer kan dit vlies erg stug zijn, waardoor het kan bloeden. Dat is vrij normaal. Er bestaan ook verschillende variaties van het hymen.

amoblaz 19-11-2008 22:34

ik vroeg me eigelijk ook af hoeveel bloed er kan vrykomen bij de ontmaagding? Is dit vry weinig of kan het tog veel zijn

Kitten 19-11-2008 22:34

Citaat:

Busje schreef: (Bericht 28506396)
Het is peritoneum, dit is inderdaad het buikvlies, maar heeft niets met het maagdenvlies te maken. Het maagvlies is het hymen. Bij de eerste keer kan dit vlies erg stug zijn, waardoor het kan bloeden. Dat is vrij normaal. Er bestaan ook verschillende variaties van het hymen.

Mijn excuses :o

Commando 20-11-2008 20:37

Volgens mijn hoort bij ontmaagding niet zo veel bloed te zien te zijn. Een paar druppels hoogstens. Maarja, als hele lakens onder gaan zitten, zou ik toch een ambulance bellen of naar de heerste hulp gaan. De volgende keer zou ik zeker 112 onder de sneltoets van mijn telefoon zetten.

amoblaz 20-11-2008 22:10

Citaat:

Commando schreef: (Bericht 28510880)
Volgens mijn hoort bij ontmaagding niet zo veel bloed te zien te zijn. Een paar druppels hoogstens. Maarja, als hele lakens onder gaan zitten, zou ik toch een ambulance bellen of naar de heerste hulp gaan. De volgende keer zou ik zeker 112 onder de sneltoets van mijn telefoon zetten.

nou lakans vol met bloed was t niet, t druppelde tog best behoorlijk gelukkig hield het vanzelf op. Vandaag had ze wel een beetje pijn bij bepaalde bewegingen.

Pluis 21-11-2008 09:10

Citaat:

amoblaz schreef: (Bericht 28511345)
nou lakans vol met bloed was t niet, t druppelde tog best behoorlijk gelukkig hield het vanzelf op. Vandaag had ze wel een beetje pijn bij bepaalde bewegingen.

Dat ze pijn heeft is niet zo gek als er iets is gaan bloeden. Geeft niks, gaat vanzelf over :). Volgende keer gewoon wat meer tijd uittrekken om haar te laten ontspannen, dan gaat het vast beter

Betercore_oud 21-11-2008 09:33

ligt vast aan mij, maar ik moest lachen bij het stukje "tijd uittrekken" ;'(

Pluis 21-11-2008 12:23

Citaat:

betercore schreef: (Bericht 28512331)
ligt vast aan mij, maar ik moest lachen bij het stukje "tijd uittrekken" ;'(

mja khad t zelf ook wel gezien, maar ik bedacht dat alleen verdwaalde onzinners dat zouden opmerken ;)

amoblaz 15-12-2008 21:35

Zo he daar ben ik wer.
Het is ondertussen al een tijd geleden, ze heeft aangegeven om het toch weer eens te proberen.
Nu heb ik eigelijk een vraag, ik merk dat als we het willen doen, ik mijn penis niet goed in haar kryg. Het is zeg maar teklein.
Iemands tips? Hopelijk lukt het komende keer wel.
Ty

Mono-racer 15-12-2008 23:01

Kan heel goed nog steeds de spanning zijn, waardoor ze haar spieren rond de vagina te hard aanspant en de opening dus kleiner is. En dáárdoor het dus moeilijker is in haar te gaan.

kareltje17 15-12-2008 23:33

ze moet zich inderdaad lekker gaan ontspannen en dan kan het niet anders dat het goed komt!
Succes ermee

I C U 16-12-2008 15:16

Ontspanning is belangrijk. Rustig aan, hou het anders bij alleen hand en mond werk, bouw het rustig op. Het kost tijd om je compleet op je gemak te voelen bij iemand, helemaal als je bij elkaar bent wanneer je je kwetsbaar voelt. Tenminste, zo voel ik dat wel als ik verliefd ben op iemand en met diegene naakt ben. Zeker de eerste paar keer. Take your time, bouw het op en jaag haar niet op.

Overigens kan er meer spelen, denk aan issues uit het verleden, maar dat lijkt me nog geen optie.

amoblaz 16-12-2008 23:10

Nee in haar verleden is niks voorgekomen.
Ik zal julie tips eens proberen, ik merk trouwens ook dat ik maar met een vinger erin kan, twee vind ze toch al wat pijnlijker.

amoblaz 27-12-2008 23:38

Weet niemand iets?
We hadden het er vandaag nog over, ze zei dat ze zich niet goed kan ontspannen, vanwegen zenuwen rn bang dat ze iets fout doet.

strigoii 28-12-2008 09:12

het enige dat er aan te doen is is het rustig blijven proberen. En dan nog zal de eerste keer waarschijnlijk moeizaam gaan, als het eenmaal een paar keer gedaan is zijn jullie beide meer ontspannen en gaat het steeds beter.
Wat je misschien nog kan proberen is op haar te liggen terwijl je der vingert, en zo langzaam van 1 naar 2 naar eventueel 3, en dan misschien het 'echte' werk proberen.

Dysmorphofobist 28-12-2008 15:27

Geef d'r een bčtablokker ofzo, dit zal d'r hartritme en d'r zenuwen verminderen en hierdoor zal de kans op ontspanning hoger zijn.

Al vraag ik me wel af in hoeverre je hartritme dan nog omhoog kan door de opwinding...:D

duivelaartje 28-12-2008 20:49

Citaat:

Dysmorphofobist schreef: (Bericht 28668791)
Geef d'r een bčtablokker ofzo, dit zal d'r hartritme en d'r zenuwen verminderen en hierdoor zal de kans op ontspanning hoger zijn.

Al vraag ik me wel af in hoeverre je hartritme dan nog omhoog kan door de opwinding...:D

Voldoende. Er van uitgaande dat je hartslag niet naar 180 vliegt. ;)

Dysmorphofobist 28-12-2008 23:12

Citaat:

duivelaartje schreef: (Bericht 28670229)
Voldoende. Er van uitgaande dat je hartslag niet naar 180 vliegt. ;)

Iemand met ervaring? :D

duivelaartje 29-12-2008 10:00

Citaat:

Dysmorphofobist schreef: (Bericht 28671203)
Iemand met ervaring? :D

Nee, maar ik weet wel hoe beta-blokkers werken. :P

francisco 30-12-2008 10:08

nee geen ervaring !

amoblaz 30-12-2008 22:58

Ook andere oplossingen, zonder die dinge?

Stuiterbal88 31-12-2008 13:17

Begin eerst eens met wat voorspel.... friemel en frutsel een beetje aan mekaar.
slagroom en ijsblokjes willen ook nog wel eens helpen.

en glijmiddel is natuurlijk DE oplossing.... (misschien)

francisco 31-12-2008 15:39

Citaat:

Stuiterbal88 schreef: (Bericht 28681950)
Begin eerst eens met wat voorspel.... friemel en frutsel een beetje aan mekaar.
slagroom en ijsblokjes willen ook nog wel eens helpen.

en glijmiddel is natuurlijk DE oplossing.... (misschien)

ik heb geen glijmiddel !!!!!!!!!!!!!!!

Stuiterbal88 31-12-2008 15:50

Citaat:

francisco schreef: (Bericht 28682730)
ik heb geen glijmiddel !!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb het toch ook niet tegen jou!

amoblaz 01-01-2009 00:50

Denk tot het wel een oplossing is, alhoewel, als ik de condoom einderlijk om heb is de spanning er ook bijna af, die dinge zyn niet echt mn sterkste kant.

Stuiterbal88 01-01-2009 14:49

En als je het meisje vraagt om het condoom om te doen dan? dan blijft de spanning er voor jullie allebei!

duivelaartje 01-01-2009 18:31

Ik heb even wat berichten weggehaald zodat er niet veel onzingepraat is in dit topic. :)

Louis Armstrong 01-01-2009 19:07

Citaat:

duivelaartje schreef: (Bericht 28684730)
Ik heb even wat berichten weggehaald zodat er niet veel onzingepraat is in dit topic. :)

Dan doe je er beter aan fransisco te bannen, want overal waar hij post, gaat het hilarisch bergafwaarts....

Bij nader inzien, ban deze gozer maar niet:D

Lfj 01-01-2009 19:12

Citaat:

Louis Armstrong schreef: (Bericht 28684880)
Dan doe je er beter aan fransisco te bannen, want overal waar hij post, gaat het hilarisch bergafwaarts....

quoted for truth :P

Het kan komisch zijn soms ja.

duivelaartje 01-01-2009 19:20

Citaat:

Louis Armstrong schreef: (Bericht 28684880)

Ja tja, hier op seks zie ik niet echt een reden om hem te bannen. Hij is gewoon irritant, dus als iedereen niet veel op 'm ingaat vindt hij er vanzelf niets meer aan.

justlovehim 06-01-2009 18:53

Dat kan gewoon, of dat ze net ongesteld isgeworden hea. Ik bloede niet, maarja, ik gebruik ook altijd tampons enzo.
probeer het nog eens, en als het dan nog niet lukt, ga naar de huisarts.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.