![]() |
Wat zou je nog willen doen in je leven?
Als monnik leven in China? Een wereldreis maken? Een gevaarlijke sport uitproberen? In een ander land gaan wonen?
Vertel! |
Wonen in Zweden, voor op z'n minst een half jaar. En verder zou ik later graag nog eens terugkeren aan de plekken waar ik mooie herinneringen aan heb in Nederland, maar ook die in het buitenland (juist die!). Ik zou ook nog wel eens willen parachutespringen! En stiekem zou ik nog wel eens willen zingen in een bandje.
|
Een NK dammen winnen uiteraard:o Of in ieder geval meedoen. Abseilen van de euromast. Hiken heb ik al eens gedaan maar dat vond ik zo leuk dat ik het nog wel eens wil doen. Stiekem houd ik wel van lange extreme wandelingen.
|
In Portugal wonen!
@Marit: ik zie jou echt nie parachutespringen. :D |
Een nader te bepalen tijd backpacken in Nieuw Zeeland.
Een goed boek schrijven. Emigreren naar Frankrijk. Op een positieve manier in het nieuws komen. |
Ja, een goed boek schrijven!
|
In een grote operaproductie spelen. En in een film acteren. Maar dat komt allebei zeker weten. Moeilijker wordt dat ik nog weleens naar de boomgrens wil, en naar Rusland. En ik wil trouwen en kinderen krijgen.
En ik wil heel graag nog leren borduren! |
Kinderen krijgen, emigreren, studeren. En speciale, avontuurlijke dingen zoals backpacken, bungeejumpen, parachutespringen, etc.
|
reizen. heel veel reizen.
een publicatie hebben in evolution of nature of science. een boek schrijven. zoenen met een meisje. naar burning man-festival. |
Verre reizen maken
promoveren veel muziek maken kinderen krijgen en stiekem toch wel trouwen ooit |
neuken
|
Naar de Zwarte Cross:cool:
Naar Lowlands Beroemd zangeres worden, het liefst klassiek Ooit nog eens kinderen Naar het buitenland (ben ik nog nooit echt geweest:bloos:) Parachutespringen en bungeejumpen enzo.. Een wereldreis maken |
Een weerwolfspel leiden!
|
Piloot van een Chinook worden in het leger. Lijkt me echt vet zo'n soort helicopter.
|
Naar het noordelijkste puntje van het Europese vasteland reizen in de zomer om daar ze zon niet onder te zien gaan.
|
Bungeejumpen
|
trouwen met kazet.
|
Geen bijzondere dromen. Huisje boompje vriendje en een keer naar Egypte
|
ik wil trouwens ook nog mijn rijbewijs halen en een oude auto kopen en die zelf opknappen en aan klussen en sleutelen enzo.
|
Zoveel mogelijk continenten bezoeken: niet alleen reizen maar ook wonen in andere landen dan Nederland. Een boek schrijven. Een ecologisch huis ontwerpen, bouwen en er in wonen. Kinderen krijgen. Trouwen/geregistreerd partnerschap aangaan. Iets van glas in lood maken.
|
Om maar eens heel origineel te zijn, een boek laten úitgeven. Schrijven lukt namelijk wel :P
Kinderen krijgen. ...ja weet je, ik heb veel van de dingen die ik wilde bereiken, al bereikt... (ik was niet zo veeleisend). Meer reizen, meer maken, meer meemaken, dat soort dingen, maar niks extra uitzonderlijks geloof ik. Oh ja - Een fijn eigen huis hebben met tuin en piano en kat. En leuke kerel erin, voor de mooi. |
Ik wil wel naar Nieuw Zeeland. En ik wil geld verdienen.
|
Emigreren naar Duitsland of Engeland.
Parachutespringen. Kinderen maken/hebben. Optreden voor ontzettend veel mensen. Dansen tot ik erbij neerval. In openbare ruimtes roken. Tattoeren. Getatoeerd worden. Nog meer. Eurotrip maken. Russisch en Turks leren. Een Hummer H1 bezitten. Ik kan nog wel even doorgaan hoor. |
Ik zou graag wijnboer willen worden in Frankrijk of Italië. Maar dan moet ik wel al geld hebben, want ik wil het zeer kleinschalig gaan doen.
|
Roadtrip door Engeland met vrienden
Waar wordt gezopen En gerookt En geblowd En geneukt En vriendjes worden gekweekt Ik wil een tekening of schilderij dat ik heb gemaakt voor een grote smak geld verkopen. De hoofdrol in een toneelstuk Optreden met een band, een gave band Een nacht slapen in de open lucht Naar Lowlands inderdaad. |
Slapen in de open lucht is leuk. :)
|
en welke dingen hiervan gaan mensen in werkelijkheid ook echt doen?
|
Citaat:
Verder wil ik graag studeren in Engeland, wat gezien mijn studie niet erg lastig moet zijn. En hopelijk daar ook ooit een baan vinden. Ik wil mega goed leren bassen en drummen. Ik wil ooit meer kunnen dan rollen op m'n skateboard. En verder boeit 't me geen hol, als ik maar lol heb en dan zie ik wel. |
emigreren
beroemd worden om schrijven een baby op zich niet onmogelijke wensen. |
Ik wil gewoon tot aan mijn 40e keihard werken en ook geen gedoe met kinderen nemen ofzo. Duisentveel geld verdienen en geniaal zijn stadsmens enzo en daarna wil ik terug naar een boerderij en dan een beetje mijn eigen groenten verbouwen en 7 katten hebben enzo. En misschien wil ik dat wel doen in Zuid-Afrika. Of eventueel Australië.
|
Citaat:
Ik ga gewoon allemaal toffe mensen proberen te hosselen en dan weet ik veel, gaan we na ons eindexamen naar Engeland enzovoort. What could possibly go wrong! |
Ik wil wel echt naar nieuw zeeland. denk ik.
|
Seks hebben:o
|
Treffende sig ook.
|
Hij doet galgje en hij moet nog één letter. Wat een meneer faalaap.
Ik zou nog weleens, voor het nodige ontopic gehalte natuurlijk, ergens moeten komen opdagen als een deskundige van het een of ander. Zo van 'hallo wij zijn willekeurige bekende mensen die graag willen praten over een onderwerp waar we over horen te praten maar waar we in falen dus hebben we deze mevrouw gezocht en die gaat vette dingen vertellen' Of ik wil in een toneelstuk zitten of samen met vrienden een sketchprogramma maken dat zo slecht is dat het goed is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |