![]() |
Hoe vragen om het te doen?
Hoe vroegen jullie de 1ste x om het te doen?
Ik heb wel vriendin maar ben bang dat ze er nog niet klaar voor is en durf niet te vragen |
Eerst vragen of ze er klaar voor is hè. Op een moment dat er geen druk achter staat, dus niet terwijl je een stijve in haar zij ligt te porren en ook niet tijdens het avondeten bij haar ouders thuis, maar als jullie gewoon zitten te praten of tv te kijken.
Is ze er niet klaar voor: vertel haar dat ze het maar moet laten weten wanneer dat wel zo is, dus niet gaan zeuren. Is ze er wel klaar voor, dan hoef je het op het moment supreme natuurlijk niet te gaan vragen; zorg gewoon dat je een keer een lange avond alleen thuis bent en dat je voorbehoedsmiddelen voorhanden hebt (het veiligst en makkelijkst is als zij aan de pil of nuvaring gaat en jij alvast oefent met condooms omdoen). Meer subtiele mogelijkheid is stapje voor stapje steeds verder gaan. Als ze ergens niet klaar voor is houdt ze je wel tegen. Dit kun je niet toepassen bij extreem onzekere meisjes omdat er dan een kans is dat ze toegeeft om jou een plezier te doen. Ook hierbij niet gaan zeuren. |
Vragen:s Je voelt dat toch vanzelf wel aan
|
uhm dat ging gewoon vanzelf eigenlijk.
|
Begin eens met swaffelen, als ze daarvan schrikt, dan is ze er nog niet klaar voor
|
Citaat:
|
Dat moet je niet vragen. Dat moet vanzelf gaan.
|
Citaat:
|
Je moet het gewoon een keertje proberen. Als je zelf niet meer verder durft geeft zij wel aan of je wel of niet verder mag gaan.
|
Citaat:
@ Louis Armstrong: Gedraag je nuttig, of houd gewoon je mond. Dankje. |
Citaat:
|
Citaat:
"schat, wil je je piel daar weer uit halen, daar ben ik nog niet aan toe" :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon proberen kan ook tot gevolg hebben dat zij het gewoon laat gebeuren uit onzekerheid, eerst een beetje overleggen dan proberen zou ik zeggen(y) |
Citaat:
|
Als je een topic als deze nog moet maken raad ik je aan nog even te wachten met seks, de kans is groot dat je er dan nog verre van aan toe bent. :)
|
Citaat:
|
uhh neuke?
|
Breng het gesprek gewoon op seks, als ze nog maagd is, vraag of ze daar een speciale reden voor heeft of dat het er gewoon nog nooit van gekomen is en als ze seks wilt, dan geeft ze dat dan wel aan. Ze gaat je heus niet uitlachen :) En je kunt het beter vragen/overleggen, als het blijkbaar zo'n issue is, dan dat je het uit het niets gewoon probeert.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |