![]() |
is WoW duur?
vinden jullie World of Warcraft ook niet duur? Eerst koop je het spel,daarna installeer je het en dan moet je ook nog eens maandelijks betalen wat is dat nou! waarom zou je het dan kopen? Er zijn genoeg online games waarvoor je niet hoeft te betalen! ik vindt dit spel een rotspel jullie?
|
Vage poll; is WoW duur? Welk spel is leuker? Make up your mind.
|
Meer content voor meer geld. Ik persoonlijk zou geen hele dagen per week investeren in een beetje kunnen slagen in een spel, dus koop ik het niet.
Daarnaast heb je nog spellen met een enorme community er omheen. Zelf ken ik dan Neverwinter Nights, maar daar zijn ook ziekelijke servers waar je na een maand stug levelen een keertje level 4 bent. :D |
Echt, pauper een fucking tientje in de maand, ben je zes ofzo? Een bezoek aan de bios is nog duurder en duurt maar 3 uur, WoW is een hele fucking maand, 8 uur per dag voor een lullig tientje.
|
Ik vind dat je moet leren om beter op hoofdletters en interpunctie moet letten.
Wil je het spel niet spelen? Good for you! Mensen die het wel willen spelen haal je echter niet over met een nutteloos topic als dit. |
Joh.
|
Citaat:
|
De poll en het topic slaan nergens op. In de titel staat Is wow te duur? En daarna komt er een poll met daarin de vraag welk spel leuker is met daarin wow en een aantal willekeurige andere games, die niets met wow te maken hebben. Meer dan 11 miljoen spelers bewijzen wel dat wow niet te duur is en leuk is om te doen. Maar of wow te duur is ligt zeer persoonlijk en iedereen zou die vraag voor zichzelf moeten beantwoorden. Als iemand 5 euro zakgeld per week krijgt is het voor die persoon duur, voor iemand die 500 euro per week krijgt kost wow bijna niets. Subjectief.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |