![]() |
aantrekkelijk
Hoi, ik ben nieuw hier en moet dus alles nog een beetje uitzoeken. En hoe anders dan gewoon maar uitproberen?
Dus ik begin met het starten van een nieuw topic: aantrekkelijk. Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? En wat aan een jongen? Waar knappen jullie echt op af? Thanks |
|
Aan plaatjes heb ik niet zoveel: is het nou het haar dat men leuk vindt, of de kleur van zijn/haar ogen, of zijn/haar mooie gebit?
Ik vind persoonlijk een goed geproportioneerd persoon mooi. Het maakt me dan eigenlijk niet uit of hij/zij slank is of juist wat aan de stevige kant. Ook is voor mij haar dat wat langer is voor mij echt iets om bij weg te smelten! Nu jullie weer! :) |
Een lichaam dat eruit ziet alsof ik erop af kan rennen, kan springen en dat ie dan niet tegen de grond kletterd als ik me aan hem vastpak. Liever niet langer dan 1.80m. Ik vind het geen prettig gevoel als een jongeman op me neer kan kijken.
Daarboven, :p een mannelijk, volwassen gezicht, donkere trekken vind ik mooi, een kort kapsel is een must. Omdat ik van soepele heupen houd kom ik al snel uit op een jongen met een exotisch kleurtje en het contrast tussen mijn lelieblanke huid en de getinte huid van m'n vriend vind ik ook erg mooi.:bloos: Waar ik op afknap zijn houterige heupen, platte billen een babyface en van die zichtbare ribbenkasten. Daar kan je toch niet lekker op bijkomen na de seks? Nog geen 130 woorden, en mensen maar beweren dat ik zo veeleisend ben.:D Woops, was ik bijna mooie volle lippen, om lekker mee te kussen vergeten! |
...En toen bleef het stil...
|
Citaat:
|
aantrekklijk vind ik redelijk slank lief gezichtje redelijke borsten maar ook weer niet te groot en langhaar.liefst blond_O_
|
Citaat:
|
|
Hoi,
Een fijn karakter is belangrijker dan uiterlijk. Maar laten we eerlijk zijn ik, als man, selecteer als eerste op uiterlijk. Mijn ideale vrouw, of wat ik aan een vrouw mooi vindt: strakke spijkerbroek, laarzen, brunette en halflang haar, kleur ogen maakt niet zoveel uit.Een mooi achterwerk, en mooie borsten is echt geen overdreven luxe, het mag gezien worden. |
Hahaha.
|
Citaat:
|
een slanke vrouw:
zwart of ros haar, gemiddelde borsten, en breed kontje :y een vrouw waar wat pak aan zit: blond haar, voorkeur voor blauwe ogen en strak kontje sowieso geen 'dikke' vrouw Ze kunnen natuurlijk heel plezant zijn, maar gevoelens zal ik er dan niet voor krijgen natuurlijk :) moet ze nog tof zijn ook: gemakkelijk en af en toe dwarsliggen onafhankelijk en af en toe erg aanhankelijk braaf en af en toe lekker stout:evil: |
Een man met een beetje buikje, bierbuikje.... blokjesbuik vind ik egt een afknapper...
Verder mooie ogen.... En een goed innerlijk.... dat is het wel zo'n beetjuh! |
ja dat is zo nouw ik heb een mooie strakke buik blauwe ogen goed innerlijk !
|
Citaat:
Tog niet wat je zelf hebt? :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |