![]() |
Borsten
Hee
Ik heb een vraagje: mijn borsten zijn de laatste tijd een beetje opgezwollen en echt knalrood? heeft iemand een idee hoe dat komt? en hebben meer mensen er last van? en moet ik me even laten nakijken bij de dokter? Groetjes Hanna |
Hoe oud ben je? Geef je heel toevallig borstvoeding?
|
Als ik dit lees denk ik gelijk: ga naar de huisarts.
|
huisarts!
|
Hee
Ik ben 18 jaar oud, geef geen borstvoeding. Dus jullie denken dat ik beter naar de huisarts kan gaan? Dan zal ik morgen even een afspraak maken. Groetjes Hanna |
Het is sowieso beter om je te laten consulteren bij de huisarts dan op een forum. ;)
|
Ik denk dat het het beste is als je even een foto ervan post. Zowel een foto van de normale situatie als van de huidige situatie is nodig.
|
Citaat:
:nono: Het lijkt me inderdaad het beste om even naar je huisarts te gaan. Is er iets veranderd in je leven? Ben je reeds begonnen met het gebruik van de anti-conceptie pil / Gebruik je überhaupt de pil? Het kan liggen aan een grote hoeveelheid oestrogeen. |
Wat Ertur zegt.
|
Hee
Ik ben gister even bij de huisarts langs geweest en ik moet morgen naar het ziekenhuis, de huisarts denkt dat het niet erg is, maar ik moest voor de zekerheid maar even naar het ziekenhuis. Groetjes Hanna |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |