![]() |
Welke sites check jij voor muziek?
He!,
Ik ben eens nieuwsgierig naar welke sites jullie allemaal surfen om muziek te luisteren enzo.. :) Ik zelf neem vaak een kijkje op www.youtube.com een lekker groot uitgebreid muziek archief maar vind de verzamel site www.nuclips.nl ook erg handig voor als ik niet weet wat ik moet luisteren of lekker mee wil swingen de videoclips zijn daar namelijk voorzien van songteksten. |
|
|
last.fm
|
myspace, en anders gewoon youtube
|
Citaat:
En een aantal blogs. |
Last.fm, myspace, pitchfork, kindamuzik, de luisterpaal, roadburn.com, sites van labels en distro's (voornamelijk Conspiracy), etc.
|
hyves xD
|
Last.fm, en een aantal bandsites (van de bands zelf)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Last.fm, Musicmeter, Hypem.com
|
www.jango.com is echt een aanrader :)
|
Last.fm.
|
veel is al genoemd, www.fileunder.nl is ook wel een aanrader
|
hypemachine, last.fm, betalounge, myspace, luisterpaal en een hele zwik aan blogs met diverse rapidshare en megaupload links.
|
Citaat:
uiterst semi-professionele muziekjournalistiek door max majorana voor de youtube-generatie. Meer nieuwe bands, minder geneuzel ovr het verleden:nono:. |
Haha Kindamuzik. :(.
Boomkat, last.fm, myspace, youtube. musicmeter, luisterpaal, websites van labels. |
Myspace, Discodust, Youtube, Hypem, luisterpaal, Ohh! Crapp, Valerie Cherie, dat zijn ze wel.
|
Deezer!
|
Citaat:
Je kan er makkelijk concert kaartjes winnen.:o |
Citaat:
|
Youtube is inderdaad wel relaxt (als je van jezelf weet van wat voor muziekstijl je houdt heb je ook van filmpjes van top...-zoveel-, bijv. typ in 'grunge top' en dan krijg je filmpjes van mensen hun favo grunge muziek, zo leer je onwijs veel nieuwe gave nummers kennen..
|
Citaat:
|
Ohja voor osbscuurdere dingen en om nostalgische redenen check ik ook metal-archives :(.
|
thanks derek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|