![]() |
Afknapper
Waar knap jij op af in bed?
|
Stank, passief gedrag, geen skillz hebben (of meer nog - geen hints en tips gebruiken).
|
Onzeker gedrag als er iets misgaat. Lach er gewoon om en move on.
|
als ie rare dingen gaat praten. hou je bek en kijk geil, denk ik dan.
|
hmm ik vind het in bed altijd vervelend als er buiten nog brommers enzo rijden, met van die mensen die hun gas niet vast kunnen houden, zoveel herrie, daar knap ik echt op af :s of als de telefoon gaat 's ochtends in het weekend :mad:
|
Citaat:
|
Zweetlucht. Ik heb hét nog maar 1x gedaan, vorig jaar..maar ik kan me die lucht nog wel herrineren. Niet superstorend, maar het had niet erger moeten worden XD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Herrie, geluiden van de omgeving. Oh, en het muziekje van de Muppetshow werkt ook niet echt mee...
|
Geluiden buiten inderdaad en als er iemand binnen komt lopen :(
|
Citaat:
|
Hoe zijn geluiden van buiten in hemelsnaam afknappers :confused:
|
Nou, dan raak je afgeleid. Zeker als er bijvoorbeeld mensen voorbijlopen. Vind ik dan.
|
even een toevoeging aan mn vorige berichtje aangezien ik het niet meer kan editen, ik knap daarop af als ik in bed lig en wil slapen, beetje lame grapje, maar daar knap ik dus niet op af tijdens de seks, hoewel het wel verveld kan zijn
groetjes |
Citaat:
|
Ik knap echt enorm af op humor in bed. Neuken is voor mij een bloedserieuze zaak.. (Lees: ik knap er op af omdat m'n opgewondenheid er vrijwel direct van daalt)
|
Citaat:
maar ok het klopt ook wel gezien je leeftijd |
wakker worden door de moeder / kleine zus van degene waarbij je slaapt is ook niet echt prettig hoor ;)
|
Citaat:
|
Als ze juist dát moment aangrijpt om een emotionele monoloog te houden.
Bek houden en neuken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahaha, ik zou er heel hard van moeten lachen, maar inderdaad wel significant minder geil worden :D
|
En dat is nou precies mijn punt; de reden waarom het een afknapper is tijdens de sex.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar even OT: humor vind ik helemaal niet erg, zeker als je constant gestoord word of zo, dan is het leuk dat je er allebei mee kan lachen. Ik heb voor de rest gelukkig nog niet echt iets meegemaakt dat echt een enorme afknapper is. |
ik zou afknapper vinden als de telefoon gaat of ze zegt ff kijken of ik een sms je hebt .
of dat ze moet gapen in bed of me ouders die weer is roepen willen jullie koffie of dit of dat :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben anders weleens in slaap gevallen tijdens de seks, maar dat was meer een afknapper voor mij dan/als voor mijn bedpartner :S
|
oh was je zo moe :P en hij genoot er wel van dat die met je lichaam door kon spelen
|
ik vind het een afknapper als mijn vriend in slaap valt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij zei dat je wel eens in slaap was gevallen tijdens de sex.... Toen zei Francisco dat je vriend toen wel lekker door kon spelen met je lichaam :O
|
:o:bloos:aha, ik vat m...
|
Niet dat je je zoveel van Francisco zou moeten aantrekken hoor :P
|
Dat is waar :D
|
Citaat:
Of smsjes/telefoontjes, ook heel irritant. |
Scheetjes, prima in mijn bijzijn maar niet in bed.
|
dat de condoom ineens scheurt:S
dan is bij mij meteen ze zin weer over hoor. |
Waarom?
|
Als ik net lekker leg te douwen en mijn vriendin komt binnen
|
Als ik er achter kom dat ze een hele bos schaamhaar heeft... :|
|
Ik heb nog nooit een afknapper meegemaakt. Maar ik kan me voorstellen dat ik het een afknapper vind als diegene:
- stinkt. - Een oerwoud daar benee heeft. - In het geval van een man: opeens anaal wilt >.> - Moppen gaat tappen. - Erg onzeker is. - Harde geluiden gaat maken. - Grove woorden in de mond gaat nemen. (''ooohh pijp me slet'' of zoiets) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |