![]() |
'The young ones' komt weer op TV!
:)
Ik weet niet precies waneer, maar vanaf de volgende week. Dus kijk in de gids! |
(y)
Vyvyan en Neil zijn koel :) |
ken et niet? :confused:
|
Citaat:
|
waaaaaaaaaaaaaaaah vet
|
MAANDAG, NED 2, 20.00
Ik denk dat iedereen 't kent. Ook de mensen die denken dat ze 't niet kennen. Kijk maar. Als je het dan toch kent, dan ben je blij. Ken je 't dan niet dan kom je er ook achter dat 't leuk is, en dan ben je ook blij :). |
ghehe okeej dan, als k der aan denk zal k kijken ;)
|
:d
|
Citaat:
|
cewl!! alleen klote dat ik nooit thuis ben 's avonds :(
|
Citaat:
leve de videorecorder!! :) |
Wicked! Ik ga zeker kijken!
Jammer dat Bottom niet meer komt.. |
Bottom komt toch nog op de Bels?
|
WHOEI! *rent naar tv*
|
Citaat:
|
Die aflevering dat ze verstoppertje spelen en die ene dat ze aan de studentenquiz meedoen zijn koel :D :cool: (y)
|
geweldig:D:D:D:D
khad bnn toen nog een meeltjuh gestuurd dat ze ook the young ones moesten uitzenden in de tijd dat ze bottom uitzonden, want die beide series zijn gewoon geweldig. jullie hebben dus eigenlijk aan mij te danken dat het op tv is :rolleyes: kga ze echt wel allemaal opnemen:D helemaal blij nu |
Citaat:
|
Citaat:
Vooral Neil, " hi kitchen, my name is Neil. You don't have to remeber it, coz i'll be dead soon. :D |
Ga ik zeker kijken :D
*vind het liedje samen met Cliff Richard nog steeds cool* :D:cool: (y) |
Vanavond 20.00 uur, Ned2, BNN: kijkt allen!!
|
Citaat:
En stiekum de rest ook. ;) |
Citaat:
(als ik het niet toch vergeet :o) |
Nog 30 minuten!
|
nog 7 :D
|
vette serie ja :)
|
Vond het nogal overdreven eerlijk gezegd.
|
ik heb 2 minuten ofzo gezien, en toen ben ik toch maar kees&co gaan kijken
ik vond er he-le-maal niks aan (n) |
WOEI!! :D 't Was leuk :D. 't Is inderdaad overdreven en heel Engels. Dat is er juist zo mooi aan :).
Citaat:
Citaat:
Ja :p. |
KUT! ik heb het gewoon gemist godverdegodver!
*exo trekt haren uit hoofd* DAMN de hele fucking week wacht ik erop... grr.. de ergernis.. de frustratie... |
Schaam je!
|
Kheb 't ook gezien, maar ik vond 't wel wat tegenvallen, ik had er meer van verwacht. Het einde was nog wel enigszins leuk, maar voor Engelse humor kijk (/keek :() ik toch liever 'Blackadder' :D
|
Citaat:
ik vond et gewoon niet leuk, mag ik??? zonder meteen gek te zijn??? :) |
Blackadder komt ookal niet meer :(
Ik heb laatst bij EternalDarkness (ook een forummer) Bottom gezien, dat vond ik echt gaaf :D Young Ones...wanneer komt het nou? |
Ah ik lees het al...maar 1x in de week? :(
|
Citaat:
|
Ik heb het opgenomen... (dus je mag bij me komen kijken) voor mij is het voornamelijk jeugdsentiment... ik schrok me rot toen ik zag dat uit 1982 was... argh! 20jaar geleden... ik word nu echt oud... De humor is ten eerste engels en ten tweede van de jaren '80... wat we nu leuk vinden, vinden ze misschien over 20 jaar helemaal nix.... Ik heb er ieder geval erg van genoten... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond het ook minder dan ik dacht, alhoewel vyvyan alles goedmaakte met dat geweldige gebeuk en geram:D
toch moet ik zeggen: BOTTOM is leuker |
hmzz ik kon nie kijken, had al met iemand afgesproken..volgende week beter(hoop ik)
|
Hmm, heerlijk vond ik het, de vertalers hebben hun werk goed gedaan, het is voor mij gelijke stand tussen de TV 10 vertalers en de BNN vertalers. Al krijgt BNN strafpunten omdat ze niet wisten hoe ze linze moesten spellen.
Ik ben al lang blij dat ik nu ook het einde van Demolition op band heb, net als al die andere afleveringen. Weet iemand of er ook Nederlandse sites van TYO of Bottom zijn? Enne, wil diegene die een email heeft gestuurd naar BNN er ook een sturen betreffende The New Statesman? ;) |
Citaat:
|
aahh kut kmoet toch eens meer op dit deel van het forum komen nou heb ik het gemist :(
maarja nou weet ik het voor komende maandag :D |
Citaat:
Ze moeten sommige dingen wel verNederlandsen, en wat ze hebben gedaan was wel goed. Al sloeg dat van Abba nergens op, Jerzy begon met Fred, en die grap met de ratten, van Euripides, was ook niks, wat dat betreft was het TV 10 team beter. Maar ik vond dat ze Neil wel goed deden eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Viva El Presidente
|
beetje vreemd :p maar wel grappig soms
|
Mike en Neil zitten trouwens ook in Bottom, als Dave Egel en z'n vriend, hoeheetie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |