![]() |
In hoeverre wordt jouw forumgedrag beinvloed...
...door de kredietcrisis? Merk je het in je portemonnee? Moet je langere dagen werken waardoor forumtijd een kostbaarder goed wordt? Heb je nog wel vertrouwen in het forum? Als je aandelen had in het forum, zou je deze dan houden of verkopen? Ben je bang dat het forum failliet gaat? Zou het forum moeten mergen met een ander forum om zo een groter, steviger en stabieler forum te vormen? Hoeveel miljard euro moeten we reserveren in een potje om in het forum pompen zodra het fout dreigt te gaan? Ben je zuiniger geworden met het aantal posts dat je per dag post? Denk je dat het forum gedwongen smileys zal moeten ontslaan ten gevolge van de recessie in de economie? Wordt het tijd om over te stappen op opensource forumsoftware?
Vertel jouw visie en red het forum! |
hahaha, wat een bullshit.
door de kredietcrisis krijg ik geen stufi meer, worden mijn ouders ontslagen, word ik ook ontslagen, en kan ik mijn studie niet meer betalen. Dan ga ik naar colombia om daar te leren hoe je armbandjes kunt maken van mooie zaden en andere mooie natuurdingen en die ga ik verkopen in een land wat nog wel rijk is. Ik heb dan dus geen tijd meer voor scholieren.com en ook geen internet tot mn beschikking. Ik zal dus niet meer forummen. maar dat is alleen als de kredietcrisis escaleert. |
'Kredietcrisis' is echt het grootste sarswoord van 2008.
|
Citaat:
|
Bart Chabot en Kristien Hemmerechts zijn het met ons eens.
|
Fijn, dan kunnen we weer ontopic.
Uh, nee, ik merk de kredietcrisis niet. Niet in mijn portemonnee, niet in mijn uitgaven, niet in mijn inkomsten en al helemaal niet in mijn forumgedrag. |
Het nieuws is saai en gaat telkens over hetzelfde, dus dat kijk ik minder en daardoor forum ik meer.
|
Ik forum de laatste tijd meer, maar dat heeft weinig tot niets te maken met de zogenaamde Kredietcrisis
|
Nee, ik bemerk geen enkele invloed. Die hele 'kredietcrisis' is iets psychologisch en als we dus allemaal vinden dat ie niet bestaat, bestaat ie niet. De media zouden een duit in het zakje kunnen doen door er zo min mogelijk over te berichten.
|
kredietcrisis? geen last van gehad. je bepaald altijd zelf wat je uitgeeft
|
Citaat:
|
Kristien Hemmerechts was getrouwd met Herman de Coninck.
|
2 dingen: 1, er is geen crisis; 2, nee.
|
Citaat:
|
Niet.
|
kunnen we de roloog verkopen? Kut emoticon.
|
Paupertopic.
Er is geen crisis, ik merk niks. |
ik geloof dat ik in mijn eentje de hele economie aan het opkrikken ben, want ik ben al wéér blut :D
|
Gewoon uit blijven geven, dan is er helemaal geen 'crisis' :p
Dikke onzin, gewoon een gevolg van achterlijkheid en kuddegedrag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |