![]() |
Haar.
Ik durf niet te zeggen of het hier thuis hoort of op life-style maar ik gok het erop omdat het om de producten of advies gaat die ik denk ik nodig heb..
Ik heb nu iets langer haar dan gemiddeld en zoek een nieuw kapsel daarvoor, ik heb donker haar en er zit slag in. Ik heb hier wel een kapsel gevonden dat mij wel aanstaat alleen hoe krijg ik dat dikkere vollere haar? Is het ook in laagjes geknipt? http://i36.tinypic.com/amb7h5.jpg Ik weet ook wel wie het is maar het gaat even over het haar. ;) Help me out! Als het verkeerd staat, excuus ! |
Ga naar de kapper voor advies?
|
Citaat:
Anyone? |
Ik weet niet wie het is, wie is het?:o
Je kan zo niet echt zien of het in laagjes is geknipt omdat je weinig haar ziet en het is donker. Je kan je haar niet ineens dikker krijgen ofzo. Daar hoop ik ook al jaren op maar helaas. |
Bij een kapper zien ze 't toch beter, want dan kunnen ze ook kijken wat 't beste kan met jou hoofd/gezicht. Even er langs gaan voor advies is toch niet zo dramatisch? Je bent niet meteen verplicht tot 't maken van een afspraak.
|
Ik denk dat hij gewoon dikker haar heeft, want ik zie niet echt laagjes ofzo. Tja, sommige mensen hebben nu eenmaal dikker haar dan anderen... Je kan proberen of laagjes helpt, maar ik zou ook echt advies vragen van een kapper; vaak kunnen zij je wel vertellen wat goed bij je hoofd pas (want ook dat speelt een rol; als jij je haar precies zoals op die foto zou hebben zitten, kan 't best zijn dat 't helemaal niet staat omdat je een heel ander vorm hoofd hebt), en wat je verder met je haar kan.
(Ik kan zelf ook wel dikker en voller haar willen, maar dat gaat me nooit lukken, ook niet met laagjes; ik heb vreselijk dun haar :( ) |
Citaat:
Bono, en het gaat alleen om het haar verder *O* |
Op z'n kop fohnen helpt, maar om dat nou elke dag te doen.. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |