![]() |
uittreden in je slaap
Het schijn dus dat je in je slaap soms uittreedt. Dit als je op je buik ligt. Wie heeft dit wel eens meegemaakt en weet hoe je dit kan stimuleren en kan controleren>?
|
Zie topic "vallen". Deze kan weg.
|
Je treedt altijd uit in je slaap, zodat je naar het astral plane kan gaan, waar je droomt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjah ik heb het vaker meegemaakt, maar controleren.... neej da kan ik nie.. helaas. Majah, shit happens :D
|
Citaat:
Als ik een web site maak over thee drinken, en dat iedere slok die je neemt je leven met een dag verlengt, drink jij dan de rest van je (oneindige) leven thee? En als er duizenden websites bestaan met de zelfde inhoud? Conclusie: je moet niet zomaar dingen overnemen van anderen (zoals meningen of overtuigingen), maar er ook zelf logisch over na denken. Vooral de media dringt je nog wel eens het een en ander op... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb allang de meningen van anderen gerespecteert en geaccepteert, maar dan is discussie nog wel mogelijk. Dit is geloof ik een discussie site is dussah :p Verder zei ik alleen maar dat je niet zomaar alles moet geloven wat er geschreven staat.. maarjah.. |
Ja, zoiets had ik laatst...toen stond de koelkastdeur open, een paar lege pijpjes op de grond en een grote emmer vol kots naast m'n bed...ik wist van niks...uittreding? :confused:
|
Citaat:
sorry ik was echt saggo maar dit berichtje maakt me dag weer goed *word nare man fan :D :D :D [ontopic] zou uittreden ook niet gewoon een droom kunnen zijn of een opgeroepen fantasie? [/ontopic] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |