![]() |
Nights in white saaitin #446
Dus even nummertje zoeken.
*O* Kazet, het kan toch ook zijn dat (gemiddeld) lelijke, vervelende mensen kiezen voor kort haar enzo? En daarom mensen met kort haar minder relaties hebben en het niet perse door hun haar zo is dat ze geen relatie hebben? |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ja zeg, ik heb een hele tijd kort haar gehad, en toen was ik niet vervelend hoor :( (en ik denk graag dat ik ook niet lelijk was)
|
Citaat:
Citaat:
|
Haha wat een conclusie (n):d
|
Zo nu ga ik even sintshoppen. Auf wiedersehen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ging net even chillen in een keukenkastje. Als je een plank weghaalt dan pas ik daar in. :cool:
|
Citaat:
|
Hmmm, omgekeerde claustrofobie, herkenbaar. Ik kroop altijd achter de schotten die voor de schuine wand van mijn kamer stonden. Er lagen zelfs kussens en een dekentje.
|
Citaat:
|
ik verveel me.
|
Ik doe al leuke dingen met vrienden, alleen dat kan ik niet de heel dag doen. :o Het zijn de uurtjes tussendoor en vooral als ik in bed lig. Sowieso ook al ben ik met vrienden dan voel ik me nog steeds heel slecht, hoewel ik wel weer in staat ben om nepvrolijk te doen.
|
Pff, wat ben ik toch weer aardig. Eerste vrije woensdag in 2 maanden, collega ziek, en ze bellen mij meteen. En nou ga ik toch maar weer 3,5 uur werken...
|
Zo, ook eindelijk weer eens thuis.
|
Hallo.
|
Hoi.
|
Oh ja, gisteren is mijn fiets wéér gejat, :).
|
Ik moet iets schrijven over hoe nederland er voor moet zorgen dat de rivieren niet overstromen, en daar moet ik even een hoog cijfer voor halen om mijn gemiddelde weer wat op te krikken.
|
Zoveel kan Nederland alleen niet aan de zeespiegel doen.
|
Citaat:
|
Triest gedoe hier in huis!
|
Maar misschien kan je wat dingen uit het vernieuwde plan van de Deltacommissie halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. :P
|
Citaat:
|
Nou ja, lees het plan van de deltacommissie zou ik zeggen.
|
er staat een nieuwe pc in een doos op mij te wachten beneden. maar ik mag 'm nog niet uitpakken zolang mijn kamer in staat van teringzooi verkeert. maar als er iets is waar ik geen zin in heb, is het wel opruimen. dus dan maar niet.
|
Oh, Barabas, je moet natuurlijk het systematisch uitmoorden van de muskusrat niet vergeten. Die beesten maken een bende van onze dijken.
|
Citaat:
|
Zo, heb ik even hardcore overgewerkt!
|
:mad:.
|
Krek.
|
Maar nu kan ik echt niet meer opbrengen om nog te gaan studeren hoor http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/para.gif arbeit macht frei :mad:
|
In het Duits is het met een 't'.
:p. |
spreken jullie 'Jaeger' uit als 'jager' of als 'jeeger (met de g op zn engels)'?
|
Jager.
|
ik niet
|
Citaat:
|
Oh daar hadden we het laatst over op een meet. Ik weet niet meer welke. Ik zeg gewoon jager.
|
Hoi trouwens. Allemaal. Op deze koude dag.
|
Oeh zijn de forumbazen het niet eens over wie de nieuwe moet worden? huhu
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |