![]() |
vraagje
ik heb een 2 vragen aan de jongens:
1. heb je je wel eens met condoom om afgetrokken? 2. zo ja hoe was dat? en ja, het is een serieuze vraag. |
waarom zou je dat willen?
Maargoed ik ben geen jongen dus ik weet het niet. |
om eens te proberen, maar als anderen het helemaal niks vinden is er weinig kans dat ik het wel fijn vind
|
Ik zou niet inzien waarom dat fijner is (maja ik ben geen jongen maar mijn vriend heeft een hekel aan die dingen) maar het is natuurlijk wel handig omdat je zo iig niet knoeit en het condoom mooi al het sperma opvangt.
|
nee
|
waarom zou je dat in GODSNAAM willen?
en al zou je het willen, waarom zou je in godsnaam willen weten hoe anderen vinden hoe het is? :D:D |
Zo raar vind ik dat niet om te vragen.
|
nee wrm wat is het nut ervan
|
Wat is uberhaupt het nut van masturberen?
Als het idee van rubber om je piemel je opwindt, waarom zou je het niet proberen? En ik denk dat de ts dit topic maakt omdat hij zich afvraagt of er meer mensen zijn die dit opwindend vinden. Nou, vast wel :)(y) En als je het een keer gedaan hebt is het misschien toch niet zo leuk en dan kan je weer iets nieuws proberen. |
Citaat:
|
Kan me er wel iets bij voorstellen dat jongens dat willen proberen, aangezien je met neuken wel een condoom omdoet en misschien dat wel anders. Sowieso voelt neuken anders dan aftrekken, maar zo'n condoom kan voor een iets andere wrijving zorgen. En als het geen verschil maakt kan het soms best handig zijn als je geen troep wilt maken. ;)
|
je hebt gelijk hoor maar wou ff zien ho topics werkten was net nieuw
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, oke
|
1. ja wel eens gedaan
2. het maakt voor mij geen verschil, mijn orgasme is er niet minder om, geeft wel minder rommel ;) |
Het enige voordeel daarvan is dat het wat minder rommel zou geven, verder zit er geen voordeel aan, lijkt me. Maar goed, nog nooit gedaan anyway.
|
Een paar keer gedaan. Was wel apart want hij beweegt mee waardoor het bij het rukken meer stimulans geeft. En als je klaarkomt hebbie niet zoon kliederboel.
|
ok
|
En heb je het al geprobeert?
|
nee nog niet
|
ja doen dan. en dan willen we wel graag weten wat je ervan vond.
|
Dat heb ik lang geleden wel eens geprobeerd ja, toen ik ergens bij een of andere promotieactie een condoom gekregen had :o Ik vond het helemaal niet zo fijn, zonder is veel prettiger. Zie er het nut ook niet van, enige pluspunt is wel dat je niet moeilijk hoeft te doen om zooi op te ruimen ;p
|
Citaat:
|
Bij het kruidvat hebben ze jippies, 10 voor een euro. Als je onder de 18 bent.
|
ik zou zeggen; veel plezier :p
|
Heb je het nu al geprobeert?
|
nee, ben nog niet bij de kruitvat geweest :D
|
ja gedaan.
niet bijzonder. |
Ja gedaan, om te proberen.
Was een stuk minder prettig. Maar condooms zijn sowieso kutdingen |
lol
|
ik heb het ook gedaan, ik vind het niet fijner
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, aleen voor mensen die ouder zijn dan 18, dus geen seks voor onder de 18!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |