Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   chill dagje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1729207)

Jinna 03-12-2008 18:55

chill dagje

haii,

de 15e zijn mijn ouders 25jaar getrouwd en mijn zus en ik willen ze een relax dagje geven. we zitten te denken aan sauna/massage/zwemmen/eten/ontspannen/watdanook. Natuuuurlijk hebben we al n hoop gevonden op internet, een hele hoop zelfs, maar het is een beetje lastig kiezen omdat we er niet echt verstand van hebben. We zoeken iets wat niet overdreven duur is en een beetje in de buurt van Den Bosch. Heeft iemand suggesties?

Metal 03-12-2008 19:00

Past beter op L&R denk ik.

Trimm Trabb 03-12-2008 19:04

Google is your friend.

Urm 03-12-2008 19:15

Citaat:

Metal schreef: (Bericht 28570017)
Past beter op L&R denk ik.

Balance 03-12-2008 21:37

Het lijkt me meer een kwestie van: waar houden je ouders van?
Want mijn vader moet er niet aan denken in een sauna te zitten, maar eten vindt hij dan juist weer erg lekker. Dus voor hem (en mijn moeder) zou een dinerbon veel leuker zijn.
Iemand anders die ik ooit een cadeau moest geven was wel een cultuurliefhebber. Die heb ik toen een avondje uit gegeven incl. theaterkaartjes, dranktegoedbonnen voor in de pauze en uitrijkaart voor het parkeren.

Jinna 03-12-2008 22:33

hm ik wist al niet zeker of het hier goed stond. Maar ik wil mijn ouders echt een dagje lichamelijk laten ontspannen. Dus echt doormiddel van massages/sauna etc. en als daar dan eten bij is zou dat wel mooi zijn, maar dat moet niet. Ik vraag het dus hier omdat ik graag meningen hoor over welke dingen goed/slecht zijn bevallen omdat ik er zelf geen ervaring mee heb en dus niet echt specifiek weet waar ik op moet letten, behalve de prijs.

shining 03-12-2008 23:11

Sanadome in Nijmegen.
Hier hebben ze verschillende arrangementen en dus ook een grote variatie in prijzen. Je kunt een leuke cadeaubon bestellen met arrangement naar keuze met informatieboekje.
Ik heb zelf een arragement aan mijn vriend cadeau gegeven en wij hebben ons hier de hele dag vermaakt. Tussen de 'behandelingen' door lekker gezwommen, in het zoutbad gedreven en lekker gegeten. Compleet met slippers, badjas en handdoeken.
Ik vond het daar wel leuk :).

x-spekkie-x 03-12-2008 23:32

Sanadome is geen echte sauna, daar moet je verplicht je bikini aanhouden (n)

Ik ken niets in de buurt van Den Bosch waar ik zelf ooit geweest ben, maar een goedkoop arrangement heb ik ooit aan mijn ouders gegeven: een overnachting met ontbijt en een dagje sauna met een lunch, voor maar 60 euro p.p.! (Dit was in Putten).
Zelf vind ik Thermen Elysium (Bleiswijk) een aanrader, omdat het een hele grote sauna is, waar je de hele dag zoet bent met nooit twee keer hetzelfde. De entree is wel iets van 26 euro.
Massages moet je rekenen op ongeveer een euro per minuut.

Ik weet niet wat je budget is? Maar je kunt ook denken aan een sauna/arrangementenbon (zie bv Bongo), dan kunnen je ouders zelf iets uitzoeken :)

shining 04-12-2008 11:07

Citaat:

x-spekkie-x schreef: (Bericht 28572344)
Sanadome is geen echte sauna, daar moet je verplicht je bikini aanhouden (n)

Het gaat toch om een chill dagje, niet om het rondhangen in een sauna?
Ik vind dat je daar wel goed kunt chillen dus wat dat betreft heeft Sanadome veel faciliteiten die ts wil.

cenerentola 04-12-2008 11:35

voor je moeder is een dagje naar de sauna leuk, maar vind je vader dat ook?

Jinna 04-12-2008 17:23

ja, mijn pa is eigenlijk de enige die wel eens gaat, mijn moeder nooit. Maar ik denk wel dat ze het kan waarderen. Verder klinkt dat in Putten ook wel goed ja! Heb je daar een site ofzo over Spekkie?

Nienna* 04-12-2008 20:40

Sanadome is een veredeld zwembad, en nog koud ook daarbinnen.

x-spekkie-x 04-12-2008 23:26

Citaat:

Jinna schreef: (Bericht 28574855)
ja, mijn pa is eigenlijk de enige die wel eens gaat, mijn moeder nooit. Maar ik denk wel dat ze het kan waarderen. Verder klinkt dat in Putten ook wel goed ja! Heb je daar een site ofzo over Spekkie?

Dit is de link van het arrangement, bij SaunaDrome in Putten :)
(Je kunt het arrangement als een cadeaubon bestellen (y))

Jinna 05-12-2008 12:34

ja dat ziet er wel erg chill uit, bedankt!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.