![]() |
Kijk-, lees- en luistertopic.
Omdat het altijd leuk is met je goede muzieksmaak te patsen.
Ik lees een artikel over de taak van de kantonrechter in het erfrecht, zojuist keek ik twee Law and Orders en ik luister Mozarts Requiem. |
Kan maak er ook bij?
Dan Maak ik iets over rivieren voor school, luister ik Dear Mister Fantasy van Trafic en kijk ik naar deze pagina. |
Ik luister op dit moment de Carmina Burana.
|
Ik kijk nu MTV Made :s Maar straks Lead Balloon. (y)
Ik luisterde vandaag Interpol en las The Phonetics of Dutch and English. |
Nu luister ik naar Gloria van Them.
|
Ik ga om 22:00 Never mind the buzzcocks kijken. Ik luister Better van Regina Spektor en ik lees in de tussentijd Nineteen eighty-four van George Orwell.
|
Ik luister nu naar The best of Joy Divison. voorlopig kijk ik niet veel, omdat i eerst mijn werk af moet maken.
|
Ik ben een halfslachtige poging aan het doen om Linkeroever te kijken, maar het wil niet echt vlotten :(
Ik luister uiteraard helemaal nergens naar. |
ik ben op dit moment bezig in 3 boeken tegelijk: the zombie survival guide, pirattitude en ludmilla's broken english. ow wacht: 4 boeken. ik was ook al begonnen in "why is sex fun?".
dus boeken over evolutie, seks, zombies en piraten. als ze nou allemaal nog roze waren dan kon je met die 4 boeken mijn interesses wel vrij aardig samenvatten. |
:d
|
Jacques Brel - Grand Jacques (1955), de CD.
|
Ik kijk nu naar Groeten uit het Maaiveld van Acda en de Munnik
|
ik lees op het moment uhm, transito van joost zwagerman, vandaag keek ik teveel afleveringen van een serie en ik luisterde naar inofaith.
|
Ik luister nu na People You Were Going To van Van Der Graaf Generator, fantastisch nummer.
|
Ik ben net begonnen in Haruki Murakami's Hard boiled Wonderland en het einde van de wereld, gekregen van Sinterklaas. Ik vind het belangrijk dat boeken een pakkend begin hebben, en dit boek begint met zes pagina's waarin de hoofdpersoon zich verwondert over het interieur en het lage tempo van de lift waarin hij zich om dan nog onduidelijke redenen bevindt, dus dat zit wel snor. Er zitten ook gave zinnen in als "Dikke vrouwen zijn als wolken. Ze zweven wat rond en hebben niets met mij te maken.".
Murakami is ontzettend verslavend, aanstekelijk, bizar en rustgevend. |
Jacques Brel - Brel En Publique Olympia (1964) CD.
|
Luisteren; Joy Division - Insight.
Lezen; al mijn aantekeningen van de afgelopen weken over Mike Leigh en Stanislavski enzo, voor mijn theoretisch onderzoek. |
Ik heb vanalles door elkaar op staan.
Ik luister nu The violet burning - Blind en kijk Trauma centrum |
John Denver - Leaving on a Jet Plane. En straks ga ik naar Ugly Betty kijken en misschien nog lezen in een boekje over Louis Wain dat ik voor sinterklaas gekregen heb.
|
Leonard Cohen - The Guest.
|
The Rose- Westlife :bloos:
|
Scissor Sisters - Return to Oz <3
|
ik zat vandaag te luisteren naar 'hurt' van johnny cash, maar ik werd er heel verdrietig van.
|
Net keek ik de allerlaatste aflevering van Boston Legal :'( het was wel een geweldige aflevering, en ik kan de hele serie van harte aanraden, evenals zijn voorloper The Practice. Eigenlijk moet iedereen met een beetje smaak allebei de series in zijn geheel kijken.
Vandaag heb ik niks gelezen want ik heb al genoeg gewerkt en ik ben ziekjes, maar morgen ga ik weer braaf artikeltjes lezen. Ik luister naar het album Stax Profiles van Booker T. & The MG's en het is goed (y) |
Ik luister nu naar het album Nobody Can Wait Forever van Alquin.
|
Ik heb vandaag naar 'Joseph and the amazing technicolor dreamcoat' gekeken, de versie (met Freek) van onze middelbare school, een jaar of 8 geleden... :D
|
Citaat:
|
ik luister naar de mark, tom and travis show van blink. oldskool :D
|
King Crimson - The Court Of The Crimson King.
|
You spin me right round baby ♪♫ right round, like a record baby ♪♫
|
Dire Straits - Private Investigations
|
Silverchair - Steam Will Rise
|
Canned Heat - Goin' Down Slow.
|
Brian Setzer Orchestra - O Holy Night ♪♫
De enige gave kerstmuziek. |
Citaat:
|
Ik luister nu naar The Best Of van Jon & Vangelis.
|
Van Der Graaf Generator - People You Were Going To.
|
Pink Floyd - The Great Gig In The Sky.
|
Ik luister nu naar Little Green Bag van George Baker Selection.
|
Dire Straits - Your Latest Trick
|
Ik luister Southern Belles in London Sing van the Faint. Ik lees van alles door elkaar:
Menuet - Louis Paul Boon Extremely loud and incredibly close - Jonathan Safran Foer Alice's adventures in Wonderland - Lewis Carroll The hippopotamus - Stephen Fry So long and thanks for all the fish - Douglas Adams Ik heb gekeken, een gehuurde film, getiteld 'The Eternal sunshine of a spotless mind' gevolgd door Javier Guzman deelt uit II. |
Citaat:
|
Ik lees Kronieken van Bob Dylan, een boek dat ik met sinterklaas heb gekregen, The Hitch Hikers Guide to the Galaxy en in Europa van Geert Mak.
Ik luister Dear Mr. Fantasy van Steve Winwood. |
Tomorrow van Annie :bloos:
|
The Clash - Death or Glory
|
Buitenhof, dit forum en T.I. & Rihanna - Live your life
|
The Who - The Acid Queen
|
Derek & The Dominos - I Looked Away
|
Citaat: