Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Hell's Kitchen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1729392)

Mr Soija verwijderd 04-12-2008 19:50

Hell's Kitchen

Omdat sinds gisteravond seizoen 4 weer te zien is op Net5.

Ik heb genoten. :D (y)

ac3000 04-12-2008 21:33

Vooral toen hij ineens een pompoen onder zijn schaaltje te voorschijn haalde. Wat is dit? Ik noem het kip in een pompoen!

Uice 04-12-2008 23:50

Het is wel leuk, maar Ramsey is zo'n verschrikkelijke mongool. Wie denkt ie wel niet dat ie is. Hij is een fucking kok, ga eten maken, sukkel. Een tuinman gaat toch ook niet overal op lopen schelden. Doe eerst eens iets van intellectueel belang voordat je je zo'n arrogantie aanmeet, arbeider. Maar ja. Wel een aardig programma verder.

Pebbles 04-12-2008 23:54

Dat is toch gewoon zijn tv-image denk ik? Hoort er allemaal bij, bij zijn hele show. Volgens mij was hij toen hij eerst op tv kwam veel vriendelijker. Toen schold hij vast ook wel, maar niet zo erg en veel. En nu blijkt dat dat kijkers trekt en dan wordt het steeds extremer. Ik denk dat hij privé wel een beetje leuker is hoor :) Dat hoop ik tenminste voor zijn vrouw/kinderen/familie/vrienden...

Toevallig zag ik gister een stukje, maar eigenlijk kijk ik het verder nooit.

Uice 05-12-2008 00:18

Natuurlijk kan het een image zijn, maar het blijft irritant.

Mr Soija verwijderd 05-12-2008 11:15

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 28576362)
Het is wel leuk, maar Ramsey is zo'n verschrikkelijke mongool. Wie denkt ie wel niet dat ie is. Hij is een fucking kok, ga eten maken, sukkel. Een tuinman gaat toch ook niet overal op lopen schelden. Doe eerst eens iets van intellectueel belang voordat je je zo'n arrogantie aanmeet, arbeider. Maar ja. Wel een aardig programma verder.

Schelden heeft niks met je beroep te maken. ;)
Ik hou van zijn schelden, en hij scheldt niet zomaar, altijd terecht. :) *o*

Uice 05-12-2008 13:23

Het is ook niet zijn taalgebruik, maar zijn attitude. Dat hij rondloopt alsof hij iemand is.

Absinthe 05-12-2008 14:33

Citaat:

Pebbles schreef: (Bericht 28576371)
Dat is toch gewoon zijn tv-image denk ik? Hoort er allemaal bij, bij zijn hele show. Volgens mij was hij toen hij eerst op tv kwam veel vriendelijker. Toen schold hij vast ook wel, maar niet zo erg en veel. En nu blijkt dat dat kijkers trekt en dan wordt het steeds extremer. Ik denk dat hij privé wel een beetje leuker is hoor :) Dat hoop ik tenminste voor zijn vrouw/kinderen/familie/vrienden...

Toevallig zag ik gister een stukje, maar eigenlijk kijk ik het verder nooit.

Nee hoor, ik geloof zelfs dat hij vroeger nog wel een stukje lomper was. Nu heeft hij zelfs nog wel eens momenten dat hij complimenten geeft. Dat was vroeger, in dat programma waarin hij als chefkok een Michelinster wilde krijgen, absoluut niet het geval...

Het is inderdaad een botte lul met grootheidswaan, maar ik vind het programma wel amusant.

Mr Soija verwijderd 05-12-2008 15:12

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 28577825)
Het is ook niet zijn taalgebruik, maar zijn attitude. Dat hij rondloopt alsof hij iemand is.

Vind ik niet.

Carn 06-12-2008 15:25

Het feit is wel dat hij iemand is die een redelijk imperium heeft opgebouwd en daar echt wel hard voor heeft gewerkt. Zijn scheldwerk zit gewoon in zijn karakter, en natuurlijk steekt Hell's Kitchen natuurlijk wel weer dusdanig in elkaar dat dat goed benadrukt wordt. Wat ik overigens begrepen heb zijn er veel 'extremere' chefs dan Ramsay, dus tja. het blijft showbiz.

Uice 07-12-2008 01:37

Citaat:

Carn schreef: (Bericht 28581588)
Het feit is wel dat hij iemand is die een redelijk imperium heeft opgebouwd en daar echt wel hard voor heeft gewerkt.

Verdonk ook.

PV 07-12-2008 20:21

zonet was dan blijkbaar de herhaling van de pompoen-aflevering op tv, prima vermaak (y)

Mr Soija verwijderd 08-12-2008 15:38

Die neger mag er wel uit van mij, grote praatjes. :d

Mr Soija verwijderd 18-12-2008 16:39

Jason eruit. *o* Ik ergerde me de vorige aflevering al erg aan zijn seksistische opmerkingen.
Die Corey mag ik ook niet trouwens, achterbakse bitch. ;)

niqui 18-12-2008 22:03

Had eigenlijk wel verwacht dat Corey gisteren op zijn minst genomineerd zou worden maar helaas... -O-

Mr Soija verwijderd 19-12-2008 11:15

Ik niet, dan zou die nomineerster net als Corey zijn. ;p

Mr Soija verwijderd 29-01-2009 18:21

Tis toch altijd weer voorspelbaar wie dr uit gaat. :p Ik trap niet in die "Rosann, ga maar terug in de rij staan". :p
Leuke ep. :D
Verder had Bobby dat kalfsvlees lekker zelf moeten houden. Zn gerecht was al stront, dus dat kon er wel bij. Louross had gelijk!

Volgende week dubbele ep, vanaf 21:30 neem ik aan?

bootz 29-01-2009 19:22

En hij nam een beslissing die hij nooit eerder genomen had ... zou hij stoppen met de serie? Ik vind eigenlijk iedereen te wisselvallig of te slecht om zo'n toprestaurant te kunnen leiden.

Mr Soija verwijderd 29-01-2009 19:37

Ja, ik denk ook elke keer: wil hij echt een van hen voor zijn grootste restaurant?

Bobby of Jen zou ik doch voor gaan, denk ik.

Ik zie dan wel weer wat die beslissing is. :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.