![]() |
4 gedichtjuhs
Waarom gaat de liefde tussen ons zo snel voorbij
ik voelde me veilig bij jou Maar jij blijkbaar niet bij mij Er zijn geen woorden voor hoeveel ik van je hou Maar nu sta ik weer alleen in de kou Ik ga nu verder met mijn leven Maar zal jou nooit vergeten….. Waarom bezorgt het leven mij zoveel pijn Ik wil voor iedereen hier zijn Soms heb ik het gevoel dat niemand van me houd Op een dag zal het allemaal anders zijn Dan leef ik zonder pijn… Ik heb je met pijn en moeite verteld Hoeveel verdriet en pijn ik in mijn leven heb gekend Je zei dat het je speet En ik dacht ik heb beet Ik heb de ware jongen gevonden Maar tot mijn spijt bleek jij een zonde Ik heb me zo erg in jou vergist Je hebt me gewoon gedist Het kwam met een harde klap aan Dat jij mij zoveel pijn heb gedaan Nog bedankt voor alle pijn en verdriet die jij mij nu hebt aangedaan. Als ik je zie krijg ik een apart gevoel Dan denk ik maar aan 1 doel Ik wil dat je gelukkig bent En als er wat is dat je naar me toe rent Zo’n apart gevoel heb ik alleen bij jou En dat komt omdat ik van je hou Je bent en blijft mijn beste vriend!! |
laatste vind ik het mooist http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |