![]() |
Verliefd...
Hoi iedereen, laatst zag ik een heeeel mooi en lief meisje en vind er egt leuk.
Alleen kweet nie of et ook andersom is :( Kheb haar trouwens maar 3 keer gezien. Kan iemand me helpen, zou het erg op prijs stellen :) |
Trouwens ik ben 14 en zei waarschijnlijk ook
|
Waar ben je haar tegengekomen?
Probeer met d'r in contact te komen als dat lukt en anders zit er niets op dan blijven zwijmelen als je haar langs ziet lopen ;) |
Citaat:
|
alleen weet niet of ze mij leuk vind want de eerste keer deed ze aardig enz, maar de tweede keer als ik haar aankeek keek ze snel weg. Is ze dan verlegen of wil ze gwn nix van mij weten?
|
Citaat:
Kom eerst maar is wat vaker met haar in contact, lijkt me beter, daarna kan je oordelen of iemand je leuk vind of niet.. |
Ben vandaag heel dom geweest :(
Ik zag haar vandaag op school, normaal doet ze heel verlege enz en kijkt ze snel blozend weg... alleen deze keer wou ik dus gwn naar haar toe gaan. Alleen toen ik haar zag lopen zag ze me niet, dacht ik... vond ik wel beetje vervelend maarja dacht ik. Toen keek ze me opeens aan en liet ze egt de liefste glimlach die ik ooit zag opeens zomaar uit et niets zien... Ik smolt bijna letterlijk, en et enige wat ik deed was snel een beetje flauwtjes lache :mad: Was wel een fijn gevoel maar voel me heel erg dom en wou haar eigelijk meevrage voor gala :( |
Goed zeg! Probeer het morge nog eens, ze glimlachte tenminste, das wel een goed teken
|
Citaat:
|
Kwil die zogenaamde vriend een F*cking headshot geve!!! :mad:
Ik wou naar haar toe gaan vandaag en komt die zogenaamde *vriend* eerder aan en komt ie kapot veel flirten met haar! :mad::mad: Zr vond et nog leuk ook :( hij zat de hele tijd een beetje aan haar en haar vriendin te frunikken enz! kapot irri! en toen trok hij ze mee en toen kwam ze langs mij en ze zag me niet eens... ze speelt een spelletje met m'n gevoelens denk ik zo, en ik vind et nie eens erg eigenlijk :bloos::bloos: wat wil ze nou:bloos: eindelijk!? :confused: eerst doet ze normaal, dan opeens heel verlege. en dan komt ze heeel lief kijken en flirten :D en dan negeerd ze mij... :( IK BEN NU ERG IN DE WAR!!!!!!!!!!!!!! :s:confused: HELP |
In hoeverre is dit verhaal serieus? :)
|
Misschien liet die *vriend* duidelijker merken dat hij aan het flirten was. Als meisjes daarop ingaan hoeft dat niet perse echt iets te betekenen. Het kan ook zijn dat ze het gewoon leuk vinden om aandacht van een jongen te krijgen.
|
Dat hoop ik wel :(
ook deels voor die *vriend* trouwens... :mad: |
Citaat:
|
Waarschijnlijk heeft ze niet eens door dat jij haar leuk vindt. Misschien eerst actie op dat punt ondernemen? Vraag haar gewoon mee naar dat gala. Misschien vindt ze die vriend van jou wel helemaal niet leuk.
|
hoop het...
|
Maak die jongen gewoon kapot man.
|
Kann, wil het zelfs heel graag:D
maar, eerlijk gezegt moet ik niet zomaar gelijk zogenaamde vrienden gaan slaan... geweld helpt ook niet altijd =.= en geeft niet egt goeie meningspunten ofz bij dat meisje als ik hemzomaar ga slaan :p ps: duurde 2dagen voor ik dat bedacht, maar heb nix gedaan :p |
Maak je niet zo druk man.
|
Citaat:
|
Dat kan ook vrij eenvoudig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |