![]() |
Green Lizard
Hmmm
Zijn er hier mensen die gisterenmiddag naar de opnames van de nieuwe video 'Wrong' van Green Lizard waren gegaan in hotel Arena te Amsterdam. Fans mochten namelijk 'figureren'. Het was echt vet he, alleen klote dat je lang moest w8en Het nieuwe album is trouwens erg vet! |
Ik kon er ook heen maar k moest werken :( :( echt een kuttiming weer...anders wassik zeker gegaan..
verdomme waarom treden ze op LL nou tegelijk op met Rival Schools :mad: :( :rolleyes: |
waar gaat de clip trouwens over? wat moest je allemaal doen enzow? :)
|
jaaaaaaaahh
ikke was daar!! en het was echt TE lang wachten! en ik ben dat nummer echt nu al zat :P maar het was wel heel errug cool, uiteindelijk dan stiekum toch en cool t-shirt :D |
Citaat:
waar die clip over gaat.. kheb echt geen idee :D iets met oude mensen en als finale ons.. ofzow |
iemand toevallig dit ergens daaro gezien???
http://www.xs4all.nl/~liembros/opste...m/P7260104.JPG :D |
ja.. dat stond drbij en keek ernaar toen lester en die andere gast mijn exje gingen uitschelden omdat chakra niet de 18e maar 17e had gespeeld..
dussss.. |
Citaat:
why? ben jij niet diegene die philipp lemm kent? |
Dat haar is dus van mij :D
Ik was er dus ook :D Ik vond het echt tof,erg jammer van het lange wachten,en erg jammer van die springinhetveld vriendin+clan van remi...ik irriteerde me doooood aan dr,ze was echt te aanwezig. Wat we moesten doen: GreLi stond op een podium en wij waren publiek,we moesten gewoon dansen springen etc. niet echt heel erg bijzonder maar twas wel gezellig. Kregen wel een koel shirt na afloop :) |
Citaat:
Maar dan heb ik jou ook gezien :) Toffe rok had je aan (y) |
Wat voor 'n t-shirt kregen jullie dan?
|
Citaat:
enneuh.. op het t-shirt staat: I was in the Green Lizard video... But all they gave me was this ugly, worthless, stupid, lousy, cheap ass T-shirt enneuh, die vriendin van Remi, Wendel, is heel errug aardig hoor! Mn vriend kent haar.. maar ze past wel bij Remi, allebei gigantisch aandachtsgeil :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
*jaloers is*
ik was op vakantie toen k die mail kreeg en toen was k te laat want hadden ze al genoeg mensjes, whehehehehehe |
Citaat:
Maar ga anders ff naar www.chakraband.nl en schrijf je ff in voor de meelinglist en dan zijn jullie voortaan altijd op tijd op de hoogte van dit soort foutjes.. en als je nouw ook meteen ff naar www.nighttown.nl/numetalnu gaat en daar ff chakra stemt :D |
Citaat:
jammer.. maarreuh... zoveel heb je ook niet gemist hoor.. we hebben namelijk euh, toch zekerz 5 uur gewacht voor half uurtje opnames :D |
Citaat:
|
Citaat:
t-shirt :D http://www.planet.nl/~poppe366/greenlizardshirt.jpg |
gaaf t shirt!! *baalt*
ENNE ZIE IK DAAR EEN DANIEL JOHNS AVATAR?!?! HEERSCHHHHHHHHHHHHHHHHHH :) :) :) (y) (y) (y) |
Citaat:
|
Waarom jullie wel en ik niet!?
Aw well,waarschijnlijk omdat ik gvd in Frozenland woon en geen idee had dat er uberhaupt een nieuwe clip zou komen! Maar voor degenen die er wel waren,ben blij voor jullie hoor ;) Oi,Louise |
Citaat:
omdat dat maartje is, en ja da was me ex dus! |
Citaat:
|
Citaat:
(ik hoorde ook maar van mn ex hoor :D) |
kzou ook gaan...
|
Citaat:
:S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou bennik nieuwschierig :P |
Citaat:
[don't say a word mode] i'll never tell [/don't say a word modus] |
k wist et via de nieuwsbrief, daar vroegen ze wie der mee wilden doen enzow....
|
Citaat:
:D |
Citaat:
anders gaan we deze topic ff verkutten ofzow heej :p |
Citaat:
|
ken alleen het nummer turn around..wel een aardig nummer
|
das een vet coole nr.!
|
is dat zo???