![]() |
The Last Shadow Puppets
Citaat:
Standing Next To Me Ik vind deze formatie van Alex Turner en Miles Kane echt gruwelijk. Het is bijna beter dan wat ze bij Arctic Monkeys en The Rascals maakten. Perfecte ode aan the Beatles ook, kijk maar goed naar de set-up van de clips. Ga zo door!!(y) Wat vinden jullie? |
ben er wel van gecharmeerd en ik vind de clips mooi, nette belichting.
|
age of the understatement is wel een tof nummer, maar over het algemeen behoorlijk overrated, vind ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt, iedereen is vol lof. Komt waarschijnlijk ook doordat het allebei zangers zijn met een redelijk sterke ruggengraat + hun stijl heeft veel weg van the Beatles (mijn mening). Je vindt hun oude werk, bij Arctic Monkeys en the Rascals, beter?
|
Citaat:
arctic monkeys zijn leuk, maar ik draai ze niet vaak. over the rascals kan ik niet echt oordelen, heb ze 1 keer zien spelen op een festival. |
welk festival?:)
|
pukkelpop
|
Nice! Was dat dit jaar? Ik was op lowlands dit jaar, was ook erg goed te doen (y) Helaas geen arctic monkeys/the rascals. Hoop voor volgend jaar op the Last shadow puppets!
|
Citaat:
|
ja, was dat met SjaakRake?;)
|
Citaat:
|
antigone heeft ze zefs op een verzamelaartje staan!
|
ik snap de retro-drang niet helemaal. Maar goed, ik heb dan ook niks met het genre.
|
zeker overrated. leuk plaatje maar lang niet zo speciaal als veel andere nieuwe bands.
|
Ik vind ze wel leuk. De Arctic Monkeys vind ik persoonlijk beter, maar dit is alsnog ok om naar te luisteren omdat : 1)Ik de stem van Alex Turner erg fijn vind, 2)De stem van Miles Kane er goed bij past en 3)De orkestratie imo goed in elkaar zit.
Maar eerlijk gezegd luister ik er niet heel vaak naar, omdat ik echt in de juiste stemming moet zijn voor die bombastische muziek. Naar de Arctic Monkeys kan ik eigenlijk altijd wel luisteren. Meer uptempo, betere teksten, meer van nu etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |