![]() |
Fall Out Boy
HeeYYy, Wat Vinden Jullie Van F0b? Ik Vind Ze Eeeeerrugg Goed!
|
ja ik vind fall out boy supercool
|
HeeYYYyyY HeyYYYyZz!
|
Ik kende ze niet, maar het klinkt erg goed!!! :)
|
jeugdsentiment ;)
|
Het wordt weer zo'n topic. :(
Ik vind fall out boy niet bijzonder of getalenteerd. Daarbij zijn ze behoorlijk commercieel. Ik snap die hype om pete wentz niet. |
wel altijd de oudste nummers posten, daar scoor je punten mee! daarnaast is pete wentz hier behoorlijk lekker
|
Dat nummer "Sugar, we're going down" komt hier overigens GEREGELD voorbij. Mega, mega, mega catchy. Fact.
|
Echt een vet nummer. Vooral die teksten. Woah.
|
Citaat:
Ik vind 't aidsmuziek uiteraard. Dat die gasten allemaal uit slechte vegan metalcore bands komen, hilarisch. |
Ik ken verder geen enkel nummer en de rest van de nummers die ik gehoord heb trok ik een stuk minder. Maar dat nummer... Catchy jongen, CATCHY!
Net zoals Beating Heart Baby van Head Automatica. Ook lichtelijk gay, maar CATCHY, POTDOMME! |
En daar zit dan weer iemand van American Nightmare in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder snap ik het hele gebeuren rond FOB ook niet echt. Ze maken catchy song, dat wel, maar al die figuren die helemaal los gaan op Pete... Jammer. Enige nummer van ze dat ik echt goed trek is Dead On Arrival. (y) |
Zijn piem stond toch op het internet?
|
Citaat:
Anyway. Die gast is toch gewoon in dienst als tekstschrijver van ze na dat hele gebeuren? |
Citaat:
Wes AN heeft hier goed geld aan verdiend, de fall out boys ook, ik heb catchy muziek om mee naar mijn werk te fietsen. Iedereen wint. |
Behalve ik, want ik moet nog steeds een foto zien te regelen.
|
Van die pik?
|
Nee man. Van hellebel. Nog steeds.
|
Citaat:
overigens kwam er geloof ik een nije GJ ploat aan. |
Citaat:
|
Trek 't sowieso niet!
|
Citaat:
Beter dat je United Nations eens luistert. Glassjaw, Thursday, Converge en Nr. 12 Looks Like You leden in een grote orgie van jaren 90 screamogeweld. |
Ja United Nations trek ik ook heel erg goed. Vooral die combinatie van clean en screams.
Maar het is toch niet bekend wie er in zaten? |
ik heb er wel van gehoord, nog nooit gehoord maar weet wel dat die leden erin zitten
|
Kennutniewilliknie.
|
fugazi vind ik dan wel weer ok
|
Fugazi is gaaf. Wat heeft dat er mee te maken?
Screamo, treketnie. Converge ook absoluut niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |