![]() |
Wat drink jij het liefst?
Benieuwd wat het meest wordt gedronken.. En wanneer!
Met koffievarianten bedoel ik ook cappuccino e.d. Met melkvarianten bedoel ik ook chocomel, fristi, ontbijtdrink e.d. Eigenlijk was het de bedoeling dat er meerdere antwoorden mogelijk waren, maar dat is blijkbaar mislukt.. TS begint: Wat ik het meeste drink overdag is red bull, of een nepvariant daarvan. |
's Ochtends drink ik eigenlijk altijd thee (liefst Earl Grey), rond tien uur koffie, tussen de middag, water, thee en iets van sap (dubbelfriss, wicky oid), rond drie uur weer thee, rond zes uur als ik thuis kom iets van dubbelfriss of ranja en 's avonds weer koffie of thee. Als ik ga stappen drink ik of cola light of seven up of bacardi-cola (light).
Meest van al drink ik koffie, thee en water :) |
Bij mijn ontbijt neem ik altijd een kop koffie. Verder drink ik eigenlijk alleen koffie als ik op bezoek ben, in een café of soms na het avondeten bij mijn ouders.
De rest van de dag drink ik op de uni water, soms haal ik zo'n drinkyoghurtje. Verder drink ik graag thee <3, hele dag door als het kan. Dus als ik moet kiezen ga ik voor thee. |
Ik drink het meest koffie/koffievarianten, water en melk/melkvarianten denk ik, en daarvan vind ik koffie het lekkerst dus die stem ik maar. Vroeger dronk ik meer thee maar dat doe ik nu meestal alleen als ik lang achter elkaar ga leren of te weinig vocht binnen krijg of ziek ben ofzo. Heel soms vruchtensap/frisdrank, maar dat is bijna te verwaarlozen.
|
's Ochtends of 's middags drink ik thee (altijd vruchtenvarianten van Pickwick) en 's avonds Coca Cola Light (die gouden versie; zonder cafeďne).
|
Dat verschilt enorm! Dagen die ik werkend of op de faculteit doorbreng, zijn gevuld met veel koffie en gemiddeld een liter water.
Thuis drink ik voornamelijk thee. Herfstthee, sterrenmuntthee, winterthee, jasmijn/ kamille thee, rooibos-honing, vanille-groene thee, zoethoutthee enzovoort. Ik drink vrijwel geen frisdrank, hooguit af en toe een sapje. |
Ik drink het liefst thee, meestal van die saaie standaard English tea. Sowieso bij het ontbijt en 's avonds na het eten en vaak tussendoor ook nog wel. Als ik geen thee drink, drink ik water of soms iets van vruchtensap. :o
|
Thee staat bij mij absoluut bovenaan!
En dan het liefst sterrenmunt, maar earth, Marocco, rooibos, speculaas vind ik ook erg lekker. |
koffie, water en thee.
|
Thee vind ik heerlijk. Meestal ga ik voor de smaken winterglow of rooibos :)
|
Water want dat is het beste tegen mijn dorstigheid.
|
Er zit nogal een verschil in wat je het MEEST of het LIEFST drinkt. Het liefst drink ik dat alcoholhoudende drankje dat 'raketje' heet, maar het meest drink ik melk/vruchtensappen.
|
Thee, water en cola-light :)
|
Ik heb maar water gezegd want dat drink ik het meest, maar het ligt geheel aan het tijdstip. Ik hou namelijk ook van thee en sommige alcoholische dranken ;)
|
Ja.. De poll is niet helemaal goed opgezet, eigenlijk gaat het erom wat je het meest drinkt.. Of er hadden meerdere antwoorden mogelijk moeten zijn.
|
water <3
maar dan wel spa blauw. |
Koffie..
maar ik drink ongeveer even veel thee en vruchtensap als koffie.. maar koffie is wel echt het lekkerst |
alcohol, maarja daar wordt je dik van en daar is je baas niet zo blij mee
|
ik heb een redbull verslaving :bloos:
|
Yorkshire Tea of London Cuppa met volle melk. Liefst ook een stuk chocola erbij :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Water en bier!!
|
Water & cassis
|
altijd veel water, op stage thee, af en toe frisdrank of sap, te vaak red bull en op z'n tijd een biertje.
|
Bier!
|
wil ik zien als je heel ziek bent dat jij bier zuip
|
Citaat:
|
thee, t liefst groen, dat drink ik zo ziek veel
|
Verschilt van dag tot dag.
De ene week drink ik bijna alleen maar cola, de andere week bijna alleen maar sapjes. Heb enkele dagen geleden een chocomel frenzie gehad. Maar over het algemeen toch wel koolzuurhoudende frisdranken :) Nep red-bulls gaan er ook genoeg in trouwens (Golden power en Blue bastard hebben mijn voorkeur, ook boven de echte redbull :o) |
aanmaaklimonade (met water)
|
Versgemaakt vruchtensap
|
Ik heb voor vruchtensappen gekozen, maar bier, wijn, limonade en thee drink ik ook behoorlijk veel. En op school vaak water.
|
Red bull :d
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |